Gjest antigartner Skrevet 5. februar 2009 #1 Skrevet 5. februar 2009 Fant en side med utrolige artige og originale fotografier. Om ikke alle bildene kan gjentas, kan siden sikkert være til inspirasjon i forbindelse med barnefotografering (og bruk av Photoshop) http://www.fredmiranda.com/forum/topic/722109
Nicky B Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 De var herlige!!!! Fantastisk det bildet hvor hun har skolesekken på ryggen og hopper på faren som sover.
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Fy søren for noen nydelige bilder! :rødme:
Disco Biscuit Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Sånne bilder vil jeg ha av mine fremtidige barn! Kjempeflotte
Disco Biscuit Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Hehe, synes de var fæle jeg.. Hvorfor det? Bare lurer egentlig..
Pingting Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 De var kjempefine! Veldig bra laget, både fotografi- og manipuleringsmessig Jeg likte den med av/på-bryter, jeg! Hvis jeg får barn, skal de ha sånn!
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Jeg synes det var utrolig mange flotte bilder. Ble veldig inspirert. Håper jeg kan ta så flotte bilder en dag
Arkana Skrevet 6. februar 2009 #11 Skrevet 6. februar 2009 Må si meg enig med imli. Jeg ser ikke helt poenget med bilder av barn i totalt unaturlige posisjoner/situasjoner eller i klær som de aldri går med til vanlig (av samme grunn synes jeg det er rart med alle babybildene folk tar med merkelige klær spesielt kjøpt inn til fotograferingen og som ungen aldri går i ellers). Dette er for meg utstillingsdukker og det synes jeg ikke er noe pent.
cilja Skrevet 6. februar 2009 #12 Skrevet 6. februar 2009 Kjempeflotte bilder. Likte det der minstejenta er teipet på veggen best.
Phaedra Skrevet 6. februar 2009 #14 Skrevet 6. februar 2009 Jeg fant dem ikke jeg? Hele siden (forumtråden) er full av dem. Prøv å holde inne shift (piltasten ovenfor Ctrl) og trykk reload på siden samtidig. Se om de kommer opp da
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #16 Skrevet 6. februar 2009 Dette synes jeg gikk på grensen til pedofili.
Pingting Skrevet 6. februar 2009 #17 Skrevet 6. februar 2009 Dette synes jeg gikk på grensen til pedofili. Dette synes jeg var på grensen til irriterende trolling.
Gjest imli Skrevet 6. februar 2009 #18 Skrevet 6. februar 2009 Hvorfor det? Bare lurer egentlig.. Av omtrent samme grunn som Arkana Synes bare det blir rart/merkelig/unaturlig...
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #19 Skrevet 6. februar 2009 Av omtrent samme grunn som Arkana Synes bare det blir rart/merkelig/unaturlig... Det er nok det som er hele poenget med bildene. Synes de var kjempebra, jeg. Spesielt hun som tapet søstra på veggen.
Gjest imli Skrevet 6. februar 2009 #20 Skrevet 6. februar 2009 Det er nok det som er hele poenget med bildene. Synes de var kjempebra, jeg. Spesielt hun som tapet søstra på veggen. Ja, men jeg synes ikke unaturlige bilder er så fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå