Cordelia Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Kanskje et dumt spørsmål men.. Har ei stor smijerns(el.lignende metall)-wokgryte. Går det an å bruke den på induksjonsplater? Mener å ha hørt at det ikke er alle typer kjeler som passer. Endret 4. februar 2009 av Cordelia
Mixelite Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Kanskje et dumt spørsmål men.. Har ei stor smijerns(el.lignende metall)-wokgryte. Går det an å bruke den på induksjonsplater? Mener å ha hørt at det ikke er alle typer kjeler som passer. Test den med en magnet. Jeg har en panne som høres ut som din og den virker på induksjon. Noe helt annet er at jeg slett ikke er fornøyd med panna. Den blir alt for tregt varm oppover sidene og er dårlig til woking, synes jeg.
Cordelia Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Takk, får prøve det. Bre prøvd den en gang eller to, enda jeg har hatt den i flere år. Så gjenstår det å se resultatet på maten Endret 8. februar 2009 av Cordelia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå