Agurk Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Ja det lurer jeg på? Leser stadig vekk "annonser" ala svar på ditt og datt og vinn en bil, eller en reise til mexico. Send inn kupongen og vær med i trekningen om spa-weekend for to personer. Hva med lotto og den slags spill? Har du noen gang vunnet noe?
Gjest Methuselah Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har vunnet en god del Innenfor Bortennis. Men aldri slikt du snakker om. Har aldri prøvd heller
MissStiles Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har ikke vunnet noen store ting.. Bare småting som sminke osv..
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har vunnet gavekort på CD, ett års abonnement på et blad, gavekort på ferje til Danmark, småbeløp i Lotto og skrapelodd, gavekort på kinobilletter (faktisk to ganger, men i ulik sammenheng.), oppblåsbar gummibåt, signert CD, en bok... Ja, det er vel det jeg kommer på. Konkurransene har vært alt fra utrekkningslodd på barneskolen til konkurranser på Internett.
Veronica88 Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Vant på det som før het Art of Tastes sommerkonkuranse! SVÆR eske med hmm Santa Maria tror jeg det var, tacoprodukter. Digg. De andre premiene var kokebøker og lignende, jeg hadde lyst på dem også, men jeg klager ikke ;-)! Men jeg vinner ikke når jeg virkelig vil. Teit. Var med i 20 julekalendere nå før jul. Ikke en jævla premie... (dvs 20 luker hver dag i 24 dager, regn det ut! Burde jo være en viss sjanse å vinne EN ting ET sted vel!) Lotto og tipping er bare sløs med penger synes jeg. Alle som vinner har tippet samme rekka i 20 år... jeg vil ha premie NÅ ;-)
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har vunnet bl.a.: - vinstativ (da jeg var 10 år...) - 7-armet lysestake i sølv (da jeg var 11 år...) - diverse småsummer i lotto og skrapelodd, største gevinst 6000,- - 2-3 DVD-er på nettkonkurranser - parfymegavesett på nettkonkurranse - 2 kg godteri - badehåndkle og badeball - diverse bøker, konfekt og kaker på loddsalg på kjøpesentre Samboeren min vinner ofte bamser o.l. på tivoli og så har han vunnet en DVD-spiller + 20 DVD-filmer. (Da DVD var nokså nytt.) Han har forresten vunnet konsertbilletter også. (Det ser ut som vi kjøper lodd og sånt hele tiden, men vi gjør faktisk ikke det...)
Gjest herminonie Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 vant ca 6000 i lotto en gang. det er nok det største. ellers bare småting som max 50 kr i flaxlodd osv...
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 1000 kroner på Flax-lodd og to flybilletter tur-retur Tromsø-London på restplass.no sin sms-konkurranse.
*Mummi* Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 En boks fersken og en pose kaffe på bingo en gang på søttitallet. Ikke akkurat tidenes heldiggris.... Men sånn er det med hell i spill og kjærlighet... you can't get it all....
Drua Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Jeg vant gavekort på HM en gang, 1000 kr i en sms-konkurranse på TV. Ellers har jeg vel bare vunnet 25 kr på flaxlodd, ganger mange. Vant også 10 flaxlodd i en konkurranse en gang, samlet gevinst 50 kr.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 Ja det lurer jeg på? Leser stadig vekk "annonser" ala svar på ditt og datt og vinn en bil, eller en reise til mexico. Send inn kupongen og vær med i trekningen om spa-weekend for to personer. Hva med lotto og den slags spill? Har du noen gang vunnet noe? 100.000 i lotto 50.000 i fotballtipping. småsummer i extra. En skinkestek på bingo for 100 år siden. et fotoAPPARAT SOM BARN. jeg er en av de som har kastet meg rundt på alle julekalendre på nett i mange år. Ikke en j premie, så nå er det sutt. Stadig mail om div konkuranser,men nå har jeg blokkert alle på min mai.
Gjest LanaLane Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hmmm.... 2,5 kg daim på tivoli Sminkepakke Tur for 2 til London for å være med på verdenspremieren av en veldig kjent og kritikerrost film Og 100 kr på flaxlodd en gang. Edit: Åh, jo, jeg vant 300 kr første gangen jeg spilte bingo Endret 4. februar 2009 av LanaLane
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #14 Skrevet 5. februar 2009 2000 kroner gavekort på fotobutikk (kjøpte kamera ) 600 kroner i lotteri/flaxlodd eller noe sånt
Meaty Skrevet 5. februar 2009 #15 Skrevet 5. februar 2009 Jeg vant en Amiga 500 på den tiden da den var superpopulær, og jeg var hekta på dataspill så det passet veldig bra. Vant 5. premie (var det vel?) i KGs julekalender i 2007. Hudpleieprodukter for 2500 kr. Radiostyrt båt da jeg var 10, Adidasklær da jeg var 15. 3 CD-er på ungdomsprogrammet Go' elg på NRK, må ha vært 10-12 år siden. Hm...det var noe mer jeg tenkte på men nå har jeg glemt det!
The Kitten Skrevet 5. februar 2009 #16 Skrevet 5. februar 2009 Jeg vant en gigantisk kosedyrtiger i et lotteri en gang.
Mischa Skrevet 5. februar 2009 #18 Skrevet 5. februar 2009 Jeg vant mye når jeg var liten og var med i tegnekonkurranser, ikke noe stort men Game boy, Nintendo-spill, flytevest, + diverse andre leker. Var med i en konkurranse for Esprit på nett for noen år siden og virker som det ikke var nok deltakere for jeg tror jeg fikk 5-6 gavesett med parfymer og bodylotion. Ellers har vinnerlykken tatt slutt for min del, julekalendere på nett har jeg gitt opp - men jeg har da hatt hell i kjærlighet
Gjest en heldig liten gris Skrevet 5. februar 2009 #19 Skrevet 5. februar 2009 Har vunnet 2 sydenturer, hver på 10.000,-. + mindre pengpremier på lotto, flax (maks 220,- kr) + nisser og rosa hekladuker hos den lokale sanitetsforeninga.
Gjest Emera Skrevet 5. februar 2009 #20 Skrevet 5. februar 2009 Vant en bakekonkurranse i et ukeblad for mange år siden. Tur til Sveits...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå