Gå til innhold

Har du noen gang vunnet noe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det lurer jeg på? Leser stadig vekk "annonser" ala svar på ditt og datt og vinn en bil, eller en reise til mexico. Send inn kupongen og vær med i trekningen om spa-weekend for to personer.

Hva med lotto og den slags spill?

Videoannonse
Annonse
Gjest Methuselah
Skrevet

Jeg har vunnet en god del Innenfor Bortennis. Men aldri slikt du snakker om. Har aldri prøvd heller

Skrevet

Jeg har ikke vunnet noen store ting.. Bare småting som sminke osv..

Skrevet

Jeg har vunnet gavekort på CD, ett års abonnement på et blad, gavekort på ferje til Danmark, småbeløp i Lotto og skrapelodd, gavekort på kinobilletter (faktisk to ganger, men i ulik sammenheng.), oppblåsbar gummibåt, signert CD, en bok...

Ja, det er vel det jeg kommer på. Konkurransene har vært alt fra utrekkningslodd på barneskolen til konkurranser på Internett.

Skrevet

Vant på det som før het Art of Tastes sommerkonkuranse! SVÆR eske med hmm Santa Maria tror jeg det var, tacoprodukter. Digg. De andre premiene var kokebøker og lignende, jeg hadde lyst på dem også, men jeg klager ikke ;-)!

Men jeg vinner ikke når jeg virkelig vil. Teit. Var med i 20 julekalendere nå før jul. Ikke en jævla premie... (dvs 20 luker hver dag i 24 dager, regn det ut! Burde jo være en viss sjanse å vinne EN ting ET sted vel!)

Lotto og tipping er bare sløs med penger synes jeg. Alle som vinner har tippet samme rekka i 20 år... jeg vil ha premie NÅ ;-)

Skrevet

Jeg har vunnet bl.a.:

- vinstativ (da jeg var 10 år...)

- 7-armet lysestake i sølv (da jeg var 11 år...)

- diverse småsummer i lotto og skrapelodd, største gevinst 6000,-

- 2-3 DVD-er på nettkonkurranser

- parfymegavesett på nettkonkurranse

- 2 kg godteri

- badehåndkle og badeball

- diverse bøker, konfekt og kaker på loddsalg på kjøpesentre

Samboeren min vinner ofte bamser o.l. på tivoli og så har han vunnet en DVD-spiller + 20 DVD-filmer. (Da DVD var nokså nytt.) Han har forresten vunnet konsertbilletter også.

(Det ser ut som vi kjøper lodd og sånt hele tiden, men vi gjør faktisk ikke det...)

Skrevet

Morsomt å høre deres historier :)

Gjest herminonie
Skrevet

vant ca 6000 i lotto en gang. det er nok det største. ellers bare småting som max 50 kr i flaxlodd osv...

Skrevet

1000 kroner på Flax-lodd og to flybilletter tur-retur Tromsø-London på restplass.no sin sms-konkurranse.

Skrevet

En boks fersken og en pose kaffe på bingo en gang på søttitallet. Ikke akkurat tidenes heldiggris.... :laugh:

Men sånn er det med hell i spill og kjærlighet... you can't get it all.... :nigo:

Skrevet

Jeg vant gavekort på HM en gang, 1000 kr i en sms-konkurranse på TV. Ellers har jeg vel bare vunnet 25 kr på flaxlodd, ganger mange. Vant også 10 flaxlodd i en konkurranse en gang, samlet gevinst 50 kr.

Skrevet
Ja det lurer jeg på? Leser stadig vekk "annonser" ala svar på ditt og datt og vinn en bil, eller en reise til mexico. Send inn kupongen og vær med i trekningen om spa-weekend for to personer.

Hva med lotto og den slags spill?

100.000 i lotto

50.000 i fotballtipping.

småsummer i extra.

En skinkestek på bingo for 100 år siden.

et fotoAPPARAT SOM BARN.

jeg er en av de som har kastet meg rundt på alle julekalendre på nett i mange år. Ikke en j premie, så nå er det sutt. Stadig mail om div konkuranser,men nå har jeg blokkert alle på min mai.

Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Hmmm....

2,5 kg daim på tivoli

Sminkepakke

Tur for 2 til London for å være med på verdenspremieren av en veldig kjent og kritikerrost film

Og 100 kr på flaxlodd en gang.

Edit: Åh, jo, jeg vant 300 kr første gangen jeg spilte bingo :)

Endret av LanaLane
Skrevet

2000 kroner gavekort på fotobutikk (kjøpte kamera :) )

600 kroner i lotteri/flaxlodd eller noe sånt

Skrevet

Jeg vant en Amiga 500 på den tiden da den var superpopulær, og jeg var hekta på dataspill så det passet veldig bra.

Vant 5. premie (var det vel?) i KGs julekalender i 2007. :) Hudpleieprodukter for 2500 kr.

Radiostyrt båt da jeg var 10, Adidasklær da jeg var 15.

3 CD-er på ungdomsprogrammet Go' elg på NRK, må ha vært 10-12 år siden.

Hm...det var noe mer jeg tenkte på men nå har jeg glemt det!

Skrevet

Jeg vant en gigantisk kosedyrtiger i et lotteri en gang.

Skrevet

Jeg har vunnet DAB-radio på Petremorgen :fnise:

Skrevet

Jeg vant mye når jeg var liten og var med i tegnekonkurranser, ikke noe stort men Game boy, Nintendo-spill, flytevest, + diverse andre leker.

Var med i en konkurranse for Esprit på nett for noen år siden og virker som det ikke var nok deltakere for jeg tror jeg fikk 5-6 gavesett med parfymer og bodylotion.

Ellers har vinnerlykken tatt slutt for min del, julekalendere på nett har jeg gitt opp - men jeg har da hatt hell i kjærlighet :hjerte:

Gjest en heldig liten gris
Skrevet

Har vunnet 2 sydenturer, hver på 10.000,-. :)

+ mindre pengpremier på lotto, flax (maks 220,- kr)

+ nisser og rosa hekladuker hos den lokale sanitetsforeninga.

Skrevet

Vant en bakekonkurranse i et ukeblad for mange år siden. Tur til Sveits...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...