Gå til innhold

Overraskelsestur til min samboer


Gjest BoMari

Anbefalte innlegg

Trenger gode tips! Min samboer blir 40 år til våren og jeg ønsker å overraske han med en langweekend - bare vi to. Må være mulig å reise til/fra fra torsdag til søndag, noen artige/interessant aktiviteter. Ikke shopping! God mat, god drikke... hva mer? Har tenkt litt på Dublin, noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Har (foreløpig) ingen erfaringer med Dublin, men et annet alternativ er Edinburgh.

Vi var der en langhelg på våren for et par år siden, og det var helt fantastisk!

Utrolig flott by, mye fint å se på, mye god mat og dere kan gå på fjelltur midt i byen. :) I tillegg er det flere andre ting å gjøre der, som spøkelsesturer og whiskeymuseum. :)

Tror både Norwegian og BA har utreise fra Oslo torsdag og tilbake søndag.

Lykke til med planleggingen, og god tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært i dublin og det er ikke å anbefale for en rolig og romantisk helg. Om du skal shoppe, ja. Det er en stressende by med MANGE mennesker, mye rør og MYE trafikk. Veldig bråkete. Er to år siden jeg var der, drar aldri tilbake, var helt utslitt når jeg kom hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Edinburgh er kjempefint! Liker han whisky? Du kan bestille tur på whiskydestilleri der han får smake mange forskjellige og høre mye av historien bak det.

En annen ting er at det går hurtigtog derifra til masse spennende steder i Skottland, anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...