Gå til innhold

Jeg har mistet meg selv

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tvilling_*
Skrevet

Hei TS!

Dette høres ut som meg og min historie.

:klemmer:

Synes Fernanda skrev gode ord, det varmet helt hit til min stue, og hvis TS også tar dem til seg så har du Fernanda hjulpet to stk idag!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også...

Jeg har fått utrolig dårlig selvtillit det siste halve året. Er så usosial blitt at eg kunne like greit bodd alene på en øy.

Tror nok det begynte med jobben jeg hadde... trivdes ikke i det hele tatt.

Og som du også har det, jeg smilte eller lo aldri.

Jeg sluttet. (selv om vi nå såvidt får dekka lånet..)

Men hjalp ikke noe særlig, for nå sitter jeg jo på stompen hele dagen og føler meg som en idiot.

Tenker på svigers om sikkert snakker om meg... "Han må stå for inntekta"

og den regla der...

Men tenker bare sånn at om noen år så er sikkert ting annerledes :)

Typisk meg å begynne å skrive på noen andre sitt innlegg, men følte jeg var nødt når det kunne vært meg selv som skrev!

Alt løser seg vettu

• 14 år senere...
Skrevet

Hvordan gikk det med deg, trådstarter? 

Nå sitter jeg i nøyaktig samme situasjon som du gjorde for 15 år siden. Jeg er selv 30 år, og har mistet meg selv fullstendig. Ingen energi eller glede, jobben er kjedelig, har «ingen» venner, føler meg usynlig overfor kollegaer, familien min og svigers. Jeg får ikke til sosiale settinger mer, men før var jeg både livlig og utadvendt med en romslig omgangskrets. Jeg evnet før til å slå av en prat med hvem som helst. Nå blir jeg ukomfortabel bare av å gå på butikken… Skjønner ikke dette her.. 

Men det var litt av et sammentreff å finne en identisk tråd fra så mange år tilbake. Håper du fikk det bedre! 

Anonymkode: 2e720...18d

• Hjerte 1
Skrevet
Gjest Gjest skrev (På 10.2.2009 den 18.20):

P-pillebivirkning? De kan snike seg innpå såpass sakte at ting er ille før man inser noe er galt, og da kan det være vanskelig å koble det opp mot piller man har gått på i flere år.

Og når du er innom legen, få undersøkt b12 nivået.

Dette!!! Akkurat dette skulle jeg til å skrive! (Oppdaget først nå at teåden var flere år gammel, haha). 

Jeg har det også sånn som ts, og har faktisk tenkt å slutte på p-pillene. Har stor tro på at det har en positiv virkning. 

Anonymkode: 725b8...a99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...