Gå til innhold

sex med ukjent?voldtekt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei...

Altid lurt på en ting.

Hvor mange av dere damer ville knullet en fremmed man nå?

Hvilkene krav stillere dere til denne mannen ?

Hvorfor fantaserer så mange damer om å bli voldtatt? er ikke det veldig sykt? samt nedlatene for de som har blitt voldtatt?

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet
Hei...

Altid lurt på en ting.

Hvor mange av dere damer ville knullet en fremmed man nå?

Hvilkene krav stillere dere til denne mannen ?

Hvorfor fantaserer så mange damer om å bli voldtatt? er ikke det veldig sykt? samt nedlatene for de som har blitt voldtatt?

Vell jeg tror ikke det er så vanlig som du tror .Jeg fantaserer aldri om voldtekt .

Kanskje det bare er litt media - skapt prat om de få tilfellene som gjør det ?

Uansett leste jeg en psykolog forklarte at de kvinnene som fantaserte om voldtekt ofte var oppdratt med at sex var noe syndig og skammelig - spesielt kvinners sexlyst ... Dermed kunne disse kvinnene fantasere om ufrivillig sex eks voldtekt - da de dermed " uskyldig og ufrivillig " kunne nyte sex uten å føle at de gjorde selv noe galt eller syndig .. Dermed var det lettere å fantasere om voldtekt - enn om frivillig sex for disse omtalte kvinnene - siden de ble tatt med makt og i utgangspunktet ikke ville ha sex - slik de var oppdratt til fra de var småjenter . Passe seg for menn og huske å ikke utfordre menn eller friste menn på noen måte for å beskytte seg selv mot eks overgrep som tenåring etc ... . Jeg tror psykologen kanskje har litt rett ? Jenter blir alltid tidlig nok lært at man skal passe seg for sex ...fode man kan havne i ulykka for å si det slik . Henger desverre mye gammel oppdragelse /sexual moral igjen myntet på bare jenter - selv i dag hvor prevensjon finnes .Frykter foreldre for tenåringsjentenes evt sexuelle debut i ung alder - og med god mening for å beskytte dem - oppdrar jenter mye strengere ang. sexual moral enn guttene .Guttene blir mindre passet på og oppdratt annerledes - det er det ingen tvil om .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...