Gå til innhold

Legningen min..


Gjest utlogget for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Skeiv jente

Etter å ha brukt noen minutter på pølye gjennom denne tråden, er jeg hvert fall rimelig sikker på hva jeg ville ha gjort i din situasjon.

Det skal nevnes at jeg ikke alltid har vært skeiv, og ja; selvfølgelig er det vanskelig å vite om andre jenter er det, samt å ta kontakt og flørte med dem på samme måte som med en gutt. Dette endrer seg likevel relativt raskt ettersom du får mer erfaring på området.

Men til saken; jeg ville lagt henne til på facebook umiddelbart. Som du selv skriver har hun mange venner der inne, noe som kan tyde på at hun er relativt "ukritisk" til hvem hun aksepterer friend requestene til. Så, legg henne til, la det gå noen dager å se om hun sender deg en mld, poker deg, osv. Hvis hun det ikke gjør, se om hun nevner noe på neste spinningtime samt se ann "stemningen" og prøv å føle litt hvor landet ligger. Hvis det ser sånn tålelig greit ut; send henne en mld på facebook hvor du bare finner på et eller annet å spørre om, samt vær hyggelig, spør hvordan det går osv.

Internett er en utrolig grei måte å bli "kjent" med folk man er litt sjenerte overfor på, og hvis dette funker greit er det jo ingen grunn til å ikke dra det lenger ved å f.eks. spørre om hun vil ta en kaffe en dag osv.

Men først og fremst altså; legg henne til på facebook!

Jeg har trua! Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også lest gjennom tråden med stor iver. Støtter facebook-forslaget. Det er ingenting å tape på det, pluss at du får anledning til å se i profilen hennes om det er interessante ting om legningen hennes. Eller noe annet du kan bruke for å få kontakt!

Men syntes også at det var en god idé som noen skrev over her - å be henne om å hjelpe deg med styrketrening, eller i allefall få privattrening av noe slag. Dette er vel ikke uvanlig å be en instruktør om? Og nå har hun sett hvor opptatt du er av å "trene" ( :fnise: ) siden du er der så ofte, at det ikke vil virke det minste unaturlig.

Lykke til, men noe må skje. Det er ikke bra å trekke seg tilbake/bli for pysete nå, da blir det vanskelig å nærme seg igjen senere, når dere har glidd fra hverandre. He he, åh, så lett det er å gi råd når man ikke er midt oppi det selv... :)

You go, girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke legge henne til facebook (enda). Føler jeg hvertfall må gå på et par timer til med henne og prate litt slik at stemningen blir bra igjen.

Legger jeg henne til på Facebook nå, så er jeg redd det blir teit og at hun synes jeg er rar og at det blir KJIPT å trene der. Det er viktig for meg at jeg ikke ødelegger muligheten min til å trene på det sentetet.

Den siste tiden har det blitt litt teit, har ikke fått pratet noe med henne. Har trent med noen kollegaer slik at jeg ikke har vært "fri" til å prate etter timen er ferdig. :( Kjenner jeg synes det er kjempe kjipt og føler at hun merker at jeg ikke prater og har like stor iver etter å prate med henne. Så det er blitt en sånn "greie" mellom oss, føler jeg. Høres sikkert rart ut, men på magefølelsen min så tror jeg det stemmer ( at hun også merker det).

Jeg må bare ta motet til meg å få pratet med henne neste gang!!

Hun har en så utrolig god og herlig utstråling, det er noe ved henne som har rørt meg ;)

Men, tror dere som en annen (tror det var Sukkerbunn) som skrev inn at;

At det kan være hun liker jenter siden hun får jenter til å like henne på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier,

Nå har jeg fulgt stille med i denne tråden, og har faktisk ingen råd å komme med, enn at jeg heier på deg..

Må si jeg i tillegg synes du er heldig som får muligheten til å bli så SPREK mens du venter. Go girl!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tråd! :)

Synd det er så vanskelig å vite med jenter, jenter er jo som regel smilende og koslige.

Er en gutt vært like "velkommende" som jenter vanligvis er, er det jo med en gang vært klart at det er interesse på "den" måten inne i bildet.

Selv blir jeg bare helt satt ut og flytter blikket med en gang om jeg merker jeg begynner å tenke på om ett smil fra en annen jente kan bety noe annet...

Har lite erfaring med jenter som veninner og vet ikke hvordan jeg skal reagere...

Skap for the win. :lete:

Endret av Oza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Historien din minner meg om da jeg for noen år siden trente på et treningssenter. Det var en jente som trente der som stadig sa hei og hadet til meg, og hun kunne også plutselig begynne og snakke med meg. Jeg syntes bare at hun var veldig koselig og utadvendt. Det var ikke før hun glodde på meg mens jeg skiftet i garderoben at jeg skjønte at hun kunne være lesbisk...og at hun kunne like meg. Det var en nydelig jente, slank, veldreid, feminin, blond og pen (litt som meg, hehe, bare mye penere...), og jeg tok det helt klart som et kompliment - hvis jeg hadde vært lesbisk hadde jeg helt klart vært interessert, og ville faktisk ha syntes at hun var "out of my league".

Gjør det noe om hun spinninginstruktøren skjønner at du liker henne "på den måten", da? Enten er hun selv interessert, og så kan dere finne ut av om det er noe å bygge et forhold på, eller så er hun ikke interessert. Men da slipper du å sparke deg selv i leggen når du ser henne med en annen jente... Da har du ihvertfall prøvd! Jeg har ihvertfall selv angret mange ganger på det jeg ikke turde... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel lesbe

Denne helga har jeg faktisk nettopp snakka med en kvinnelig spinninginstruktør i Oslo som er lesbisk. Hvem vet, kanskje er det henne som er en av hovedpersonene i ditt liv akkurat nå?

Vi er mange som heier på deg, jente!

Lykke til med valgene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt helt, fullstendig bergtatt av denne historien.

Kjenner meg SÅ igjen, når det gjelder å trekke seg unna, når man føler de trekker seg unna. Men jeg ble flinkere til å blåse i det. Jeg ser meg selv utenfor situasjonen, akkurat som om det er noen andre, og da ville det ikke vært rart i det hele tatt. Begynn å smile igjen! Du er også utadvendt. (Vet ikke om du er det, men det vet kanskje ikke henne heller...)

Men jeg har også, som så mange andre, trua på facebook. Etter du kommer hjem fra jobb, ta deg et glass vin eller noe snt, "mann" deg opp, og legg henne til. Kan være greit å ikke legge henne til 04.30 natt til lørdag :fnise:

Har dere noen felles venner? Så går det i alle fall å komme deg frem på den måten...

Lykke til! Tror det er mange her som følger med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hyggelig dere spør, og at dere vil høre hvordan det går. :)

Har vært på trening som vanlig den siste uken, men hun har hatt vikar på timene sine så jeg har ikke sett henne :(

Men, i dag var jeg på time og etter timen da jeg hadde skiftet og var på vei ut møtte jeg henne i resepsjonen!! Der sto hun, med de strålende nydelige øynene sine.. :fnise: Vi startet å prate. Jeg kommenterte at hun hadde vært borte, og at jeg ikke har sett henne på lenge" så sa hun at hun har vært syk. Hørte hun fortsatt var tett og så vel litt på henne at hun ikke var helt frisk, stakkars jena ;)

Så spurte hun om jeg kom på timen hennes i morgen!! Og det skal jeg, så da får jeg sett henne i morgen også :) Så jeg må prøve å prate mer med henne i morgen.

Det har vært en litt rar tid for meg dette, derfor jeg har vært litt stille her inne. Har koblet dette litt av, og siden jeg ikke har sett henne og hatt kontakt så har det på en måte blitt lagt litt på is.. Synes dette er veldig vanskelig og det har tatt litt på meg psykisk! Ikke alvorlig, men dette er jo veldig personlig og jeg må prøve å bli ordentlig kjent med meg selv, være ærlig med meg selv osv.. Jeg kjenner jeg er veldig nysgjerrig på det med jenter, og har lyst til å finne ut av det. Men det er bare henne jeg har lyst på. Har sett på andre jenter der jeg har tenkt om jeg kunne vært nære de på "den" måten, og blitt forelska. Men det er bare hun instruktøren jeg klarer å ha de tankene med. Det er noe med HENNE!!

Puh.. ikke lett :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dette er så spennende, jeg håper virkelig at det viser seg å være det du ønsker det skal være, TS! :) Det du skriver om å bare være tiltrukket av HENNE og ingen andre kvinner, vel, jeg tror at det er slik for mange av oss (kanskje flere enn man tror) at vi forelsker oss i personen og ikke kjønnet. Jeg har vært tiltrukket av både kvinner og menn, men aner ikke hva jeg ender opp med til slutt, det blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere noen felles venner? Så går det i alle fall å komme deg frem på den måten...

Lykke til! Tror det er mange her som følger med...

..Vi har ingen felles venner, så det er ingen mulig vei for å bli kjent. Hadde vært en gyllen anledning men dette må jeg klare helt på egenhånd.

Tenk om hun også hadde følt det litt og tok litt initiativ ;)

Har forresten sett at hun har smilt pent og virket flørtende til en PT som jobber på senteret der, han er en VELDIG pen gutt, så det kan være hun liker han og rett og slett bare er hyggelig med meg.

Men på en annen side så kan jeg også smile pent og flørte med gutter. Det er jo ingen andre som vet om mine tanker en meg selv ( og dere ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, dette er så spennende, jeg håper virkelig at det viser seg å være det du ønsker det skal være, TS! :) Det du skriver om å bare være tiltrukket av HENNE og ingen andre kvinner, vel, jeg tror at det er slik for mange av oss (kanskje flere enn man tror) at vi forelsker oss i personen og ikke kjønnet. Jeg har vært tiltrukket av både kvinner og menn, men aner ikke hva jeg ender opp med til slutt, det blir spennende å se!

Tror det kan være sånn jeg også har det. At jeg forelsker meg i personen.

Lurer på om jeg noen gang finner ut av dette med henne.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt realistisk

Du finner i alle fall ingen ting ut, så lenge du sitter på gjerdet, og ikke våger å ta initativ. Nå er det jo sånn at virkelighetens verden er langt fra The L-word, og sjansen for at hun er lesbisk er jo ikke all verden.

Om hun avviser deg, så hva så? Da vet du ihvertfall hvordan ståa er, og du kan gå videre i livet og finne en annen jente å bli glad i.

Men nå er det jo mange som liker å kose seg med forelskelsen sin, og er du en av dem, så er du absolutt på rett spor, vil jeg si.

Og en ting til- at du ikke legger henne til på Facebook er jo bare dumt. De fleste legger til kreti og pleti, og der får du kanskje også vite sivilstatusen hennes.

Men jeg har på følelsen at du ikke ønsker å ta inn over deg sannheten, så det er bedre å sitte inne i en rosafarget boble, og dagdrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker ikke å ha dette som en dagdrøm, og ikke gjøre noe videre med dette! Men jeg er forsiktig og vil ta det rolig- For meg er det viktig å være helt sikker på det jeg gjør, og at det skal føles riktig.

Har ikke vært riktig å legge henne til Facebook enda, for vi er ikke helt "der", men håper vi er på vei til det ;)

Trente med henne i går ettermiddag! Jeg satt like ved henne på spinningen, i nærheten av henne og anlegget de har i salen. Da hun skulle sette på cden var det noe tull med den (virket det som) så hun ba meg komme bort for hun trengte mine gode vibber sa hun!! hehe! Så gikk jeg bort, og musikken kom på :fnise: hun sa det var de gode vibbene mine som gjorde det.

Etter timen pratet vi litt, ikke så mye men bla. om formen hennes (hun er jo ikke helt bra enda).

Hyggelig treningsdag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært riktig å legge henne til Facebook enda, for vi er ikke helt "der", men håper vi er på vei til det ;)

hvis hun har over 600 venner på facebook er hun nok en av de som legger til alt og alle de noen gang har vært i kontakt med. Så hun vil sikkert akseptere deg som venn også, så kan du titte litt på profilen hennes :)

Lykke til. Spennende lesing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ts, men du er nok over deg innbilsk. Overtolker alle signaler fra instruktøren din.

Forstå at for henne er du en kunde. Når hun er hyggelig mot deg, så er det kundebehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg henne til på FB, du! Hun takker sikkert ja til forespørselen, og der inne kan det være lettere å finne ut ting om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...