Gå til innhold

Legningen min..


Gjest utlogget for øyeblikket

Anbefalte innlegg

oi. dette var spennende. håper du finner ut av det snart. og jeg håper jo helst at du finne ut at hun er interessert tilbake. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Linda_*

Kanskje hun må trå forsiktig siden dette er jobben hennes, og at hun av den grunn holder en lav profil? At det er du som må ta kontakten med henne.. Er hun yngre enn deg, så blir det kanskje ekstra vanskelig for henne av den grunn også. Når hun har timer så tar hun jo på seg en rolle, men hun kan jo være en sjenert type privat?

Hva tenker dere om dette?

Synes det er spennende å følge med på denne tråden. :popcorn:

Skjønner det er en vanskelig og en vrien situasjon for deg, så jeg prøver av den grunn å tenke rundt situasjonen og sette meg inn i hennes sted.

Hadde vært interessant om flere satt seg inn i trenerens situasjon for å se hvor forskjellig folk egentlig tenker :jepp:

Krysser fingrene for deg og håper det går veien! Er jo sjeldent man opplever en slik kjemi. Håper hun også føler at det er noe der! tvi, tvi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldali

en grunn til at hun er litt tilbakeholden akkurat nå kan jo faktisk være at hun sitter med akkurat den samme tvilen som deg! Hun lurer kanskje på om du bare er hyggelig på en "venninne-måte" eller om du legger noe mer i det du også? Kanskje hun håper like mye som deg, men er samtidig like nervøs som deg? :)

Syns det har vært utrolig koselig å lese denne tråden. Får virkelig lyst til å dra meg selv ut av skapet jeg også! En nok en liten skap-bi ;) Men enn så lenge syns jeg det er trygt her inne i skapet, selv om drømmen om å komme ut blir sterk når jeg leser en så koselig tråd med så mange fine historier!

Jeg tror at man kan føle at det er en kjemi mellom to mennesker, men det blir så vanskelig når det er snakk om samme kjønn syns jeg. 1) Finne ut om det virkelig er en gjensidig kjemi der. 2) Den største og mest avgjørende: Finne ut av personens legning. 3) Finne ut om personen er singel.

Av og til kunne jeg ønske at alle som var lesbiske/bi hadde en lapp i panna, da hadde alt vært så mye lettere! Det hender at jeg kan føle en "spesiell kjemi" med noen jenter, men så blir jeg i tvil vet du.. "sikkert bare jeg som drømmer"... :sjenert:

Ja til lapp i panna! :)

Håper du finner ut av det og at dere snart tar et skritt videre, men forstår virkelig at det ikke er lett! Syns du er kjempetøff om du tar neste skritt! Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å få dette litt på avstand, men uansett hva jeg gjør så klarer jeg ikke å få henne på avstand. Føler det ikke er noe vits og at sjansene for at dette er gjensidig er minimal. Hadde jeg bare kunnet velge hvem man skal like :sjenert: Men det går jo ikke, så da må jeg jo bare finne ut av dette på en eller annen måte.

Jeg har forsøkt å holde litt avstand til henne da jeg er på trening, for jeg føler hun merker det er noe. Virker som hun unngår meg på en måte, ser ikke på meg mer- virker som hun overser meg..men det kan være at det er jeg som trekker meg unna og at det er min følelse jeg "legger over på henne" ?!

Jeg sto og pratet med en annen som jobber på senteret forrige dagen (etter timen hennes) da kom hun bort for å få med seg hva vi pratet om og startet å blande seg i samtalen, så hun unngår meg ikke helt da.. var nok litt nysgjerrig på hva jeg pratet med den andre instruktøren om ;)

Nå skal jeg snart på spinningstime - faste torsdagstimen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å få dette litt på avstand, men uansett hva jeg gjør så klarer jeg ikke å få henne på avstand. Føler det ikke er noe vits og at sjansene for at dette er gjensidig er minimal. Hadde jeg bare kunnet velge hvem man skal like :sjenert: Men det går jo ikke, så da må jeg jo bare finne ut av dette på en eller annen måte.

Jeg har forsøkt å holde litt avstand til henne da jeg er på trening, for jeg føler hun merker det er noe. Virker som hun unngår meg på en måte, ser ikke på meg mer- virker som hun overser meg..men det kan være at det er jeg som trekker meg unna og at det er min følelse jeg "legger over på henne" ?!

Jeg sto og pratet med en annen som jobber på senteret forrige dagen (etter timen hennes) da kom hun bort for å få med seg hva vi pratet om og startet å blande seg i samtalen, så hun unngår meg ikke helt da.. var nok litt nysgjerrig på hva jeg pratet med den andre instruktøren om ;)

Nå skal jeg snart på spinningstime - faste torsdagstimen! :duskedame:

:ler: Synes ikke det høres helt ut som hun unngår deg hvis hun kommer og blander seg inn i en samtale du har med en annen ;)

Nei, jeg håper en av dere, enten det er du eller henne, kaster dere ut i det og lar det briste eller bære. Jeg har en god følelse på dette og hvis den gode følelsen ikke skulle stemme så er det ikke verre enn at du får en motivasjon til å komme deg videre. (Vet at det ikke er bare bare, men det virker veldig fornuftig når man står utenfor og ser inn. I en perfekt verden hadde vi klart å tenke sånn midt oppi situasjonen også)

LYKKE TIL PÅ TIMEN I DAG! Fortell oss hver minste detalj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Synes ikke det høres helt ut som hun unngår deg hvis hun kommer og blander seg inn i en samtale du har med en annen ;)

Nei, jeg håper en av dere, enten det er du eller henne, kaster dere ut i det og lar det briste eller bære. Jeg har en god følelse på dette og hvis den gode følelsen ikke skulle stemme så er det ikke verre enn at du får en motivasjon til å komme deg videre. (Vet at det ikke er bare bare, men det virker veldig fornuftig når man står utenfor og ser inn. I en perfekt verden hadde vi klart å tenke sånn midt oppi situasjonen også)

LYKKE TIL PÅ TIMEN I DAG! Fortell oss hver minste detalj!

Gikk fint på timen i dag. SKjedde ikke noe spesielt egentlig.

Jeg fant en sykkel litt lenger unna henne.. Føler for å holde litt avstand til henne, da sjansen er minimal for at hun liker jenter OG meg!!! :(

Kjenner dette går litt opp og ned. I det ene øyeblikket er jeg klar og i kjempe humør over dette, men i det andre blir jeg litt deppa for det er så små sjanser til at dette skal gå bra.

Det er ikke bare i forhold til henne at dette er vanskelig, men det at jeg liker jenter på den måten og faktisk kunne hatt sex og være kjæreste med en jente (kun denne jenta, ingen annen jente jeg noen gang har følt det sånn med) har satt i gang en del følelser og tanker hos meg. Jeg blir nesten litt fortvilet over det hele og skulle vel egentlig ønske jeg IKKE følte det så sterkt for en jente, for det hadde vært enklest.. puh.. måtte bare få ut litt frustrasjon!

Men, over til treningen i dag. Hun ga meg ingen ekstra oppmerksomhet i dag, så så vidt på meg under timen-virket heller som hun overså meg med vilje. Da jeg så på henne så hun på sidemannen min og de bak med IKKE på meg har en magefølelse på at det ligger noe merkelig i luften, enten at hun føler seg beklemt og merker at jeg gir henne "sånn" oppmerksomhet). Var helt merkelig.. Men da jeg skulle gå sa hun, bra jobbet *navnet mitt*.. Så hun visste jo navnet mitt!!! DET er jo positivt, for det viser at hun har funnet ut hva jeg heter.. jeg har aldri sakt navnet mitt til henne.

Men har ikke så veldig god følelse på at det noen gang kan bli noe, at hun tenker sånn på meg.. at hun tenker på meg utenom i det hele tatt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese at du har det så vanskelig.

Du sier at du i perioder unngår henne fordi du ikke vet hvordan du skal takle det, og du sier også at det er i perioder virker som at hun unngår deg. Det trenger jo ikke å bety noe, men det kan jo hende at hun har samme følelsene som deg. Synd du ikke tør å be henne med ut på en kaffe eller noe, men skjønner jo at det ikke er den naturligste plassen å spørre om sånt.

Var det ikke sånn at du har funnet henne på facebook? synes du skal prøve å legge henne til der, jeg.. og så ta det derfra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke sånn at du har funnet henne på facebook? synes du skal prøve å legge henne til der, jeg.. og så ta det derfra..

Støtter denne!

Og at hun visste navnet ditt uten at du har sagt det da? DET er vel spesielt?

Hvordan har hun funnet ut av det? Må ha sett på lista over påmeldte til spinningtimene eller noe kanskje?

Nei, jeg er fortsatt positiv! Tror heller dere "unngår" hverandre av samme grunn. Kanskje begge er litt forvirret?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som det er mellom oss nå kunne jeg ikke lagt henne til på Facebook. Men om tonen hadde vært bra så kunne jeg vurdert det. Føler liksom at jeg må ha magefølelsen der og at det føles riktig å gjøre det før jeg tør å gjøre det. :sjenert: jeg vil ikke ødelegge det at jeg kan trene der, for jeg hadde IKKE våget å trene der dersom dette hadde blitt helt feil.

Kan jo være at jeg har lagt mye mer i dette enn det det noen gang har vært. Mange instruktører er jo veldig utadvente og sosiale. Er redd hun har merket at jeg har sett veldig på henne på "den" måten og at hun har blitt litt skremt?! og at hun trekker seg litt unna av den grunn, at det er hennes måte å "si fra på", eller det kan være at det er jeg som blir usikker på henne og at hun merker at jeg trekker meg unna..

Men jeg har jo hatt magefølelsen på at hun har villet ha kontakt og prate med meg også, så det er vanskelig å forstå. Det at hun kan navnet mitt også, det er jo positivt.. for da har hun sett på påmeldingslista og husket det. Kanskje når jeg registrerte timen en gang?! aner ikke.. da er jeg hvertfall ikke bare luft for henne :)

Men vi har en usynelig kjemi, helt sikker på det... eller jeg føler kjemi og tiltrekning til henne- herlig og deilig følelse er det hvis jeg kobler av det negative rundt dette! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som instruktør selv, så er det en bevisst handling å huske / vite hva de som går på timene våre heter. Det er for å vise interesse, vise at vi husker på den enkelte og oppmuntre. Ikke legg noe i det at hun vet navnet ditt.

Å smile, le og snakke med deltakerne skal og bør være naturlig for en instruktør. Når det er sagt så har jeg vel aldri blunket til noen deltakere på mine timer. Det virker mer som en flørt.... :)

Har ingen tips annet enn at hun er da bare et menneske, ikke trekk deg unna, det oppnår du jo ingenting med. Det blir for dumt å skulle teste om hun tar kontakt om du ikke gjør det, når du egentlig ikke vet om hun liker jenter engang på den måten. Jeg synes du skal være deg selv som du har vært i begynnelsen. Sitt nærme, smil og snakk med henne. Det er da du merker om det er "noe". Bli venner!! Og ta det derfra....

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente29_*

Hvis jeg liker noen og føler de trekker seg unna, er min umiddelbare reaksjon å trekke meg unna også.

Du kan ikke trekke deg unna og så holde i mot henne at hun trekker seg unna også.

Jeg bare trampet i det en gang. En venninne av en venninne fasinerte meg veldig. Jeg holdt på å bli gal, for jeg skjønte ikke denne interessen jeg følte ovenfor henne. Jeg sa noe idiotisk om hun ville finne på noe i dag. Og da mener jeg måten jeg ordla meg på var helt idiotisk. Jeg hadde sikkert planlagt hvordan jeg skulle si det i en uke. Jeg overtenkte og tok et realt mageplask.

Hun sa nei :) Jeg følte meg sinnsykt teit. Jeg rødmet og jeg forbannet meg selv. At jeg kunne. Men jeg kunne slutte å manisk tenke på henne.

Har møtt henne flere ganger siden og det har ikke vært ubehagelig. Jeg grudde meg veldig første gangen jeg skulle treffe henne i et bursdagsselskap, men det gikk helt smertefritt.

Det var "litt" pinlig der og da, men det gikk over. Livet går videre! Jeg anbefaler deg å hoppe i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som instruktør selv, så er det en bevisst handling å huske / vite hva de som går på timene våre heter. Det er for å vise interesse, vise at vi husker på den enkelte og oppmuntre. Ikke legg noe i det at hun vet navnet ditt.

Å smile, le og snakke med deltakerne skal og bør være naturlig for en instruktør. Når det er sagt så har jeg vel aldri blunket til noen deltakere på mine timer. Det virker mer som en flørt.... :)

Har ingen tips annet enn at hun er da bare et menneske, ikke trekk deg unna, det oppnår du jo ingenting med. Det blir for dumt å skulle teste om hun tar kontakt om du ikke gjør det, når du egentlig ikke vet om hun liker jenter engang på den måten. Jeg synes du skal være deg selv som du har vært i begynnelsen. Sitt nærme, smil og snakk med henne. Det er da du merker om det er "noe". Bli venner!! Og ta det derfra....

Lykke til :)

Hei! :)

Ja, det er det jeg er redd for og har skrevet i tråden flere ganger, at instruktører er naturlig sosiale og at det er en del av jobben.

Hun her er en utadvent jente, det har jeg jo sett.. prater med mange og har mange hundre venner på facebook, så hun er nok populær og sosial.

Jeg likte henne først som en kul instruktør og en jeg kunne hatt som venninne(var kanskje dette hun også merket?!), for vi er ganske like og samme type jente. Men etter hvert har jeg skjønt at jeg liker henne mer enn bare det.. Ikke en lett situasjon!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn: Spennende lesning!

Selv trener jeg på et senter og i sal. Ser noen av instruktørene er veldig imøtekommende, smilende og sosiale.

Kan det være at du er blitt betatt av oppmerksomheten hun gir deg og at du blitt tiltrukket av de sidene ved henne?

En annen ting som slo meg er det at du føler en sånn kjemi og tiltrekning til henne, så tenker så er det jo noe hun utstråler som gjør at du blir intressert i henne på "den" måten. Kanskje det er sjanse for at hun liker jenter siden hun kan gi jenter den følelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Spennende lesning!

Selv trener jeg på et senter og i sal. Ser noen av instruktørene er veldig imøtekommende, smilende og sosiale.

Kan det være at du er blitt betatt av oppmerksomheten hun gir deg og at du blitt tiltrukket av de sidene ved henne?

En annen ting som slo meg er det at du føler en sånn kjemi og tiltrekning til henne, så tenker så er det jo noe hun utstråler som gjør at du blir intressert i henne på "den" måten. Kanskje det er sjanse for at hun liker jenter siden hun kan gi jenter den følelsen?

Kan det være noe i det?? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel lesbe

Jeg tenker også som et par andre her: kanskje trekker hun seg unna, fordi hun merker at du trekker deg unna.

Når jeg tenker meg om så blunket hun instruktøren jeg har nevnt for meg en gang, og en annen kvinnelig instruktør som jeg hadde var både oppsøkende og blunket. Selv om jeg syntes hun var både tiltrekkende og hyggelig og ...ja, tenkte litt ekstra på henne ;-), så turte jeg aldri å ta videre kontakt med henne. Trakk meg litt unna, fordi jeg var nervøs og ikke så trygg på det å være lesbisk. Og det til tross for at hun tok kontakt med meg også utenfor treningssenteret, på en annen arena vi hadde felles.

Hvorfor frykter du dette med følelsene som gjør at du også kan ha sex med en kvinne? Fordi du aldri har tenkt sånn før, fordi det er uvant - eller fordi du frykter hva andre vil tenke om deg om du har sex med en kvinne?

Eneste jeg vet som er plagsomt med å være lesbisk og feminin, er at ukjente menn gjerne vil snakke om sexlivet og er nysgjerrige (men det går jo an å avvise, selv om man kan bli oppfattet som sur hele tiden da og det er heller ikke gøy). Litt mer maskuline lesber får heller bank eller får høre stygge ting... Tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg lurer på om det kan være noe i det. At en jente kan gi deg den følelsen så er vel sjansene tilstede for at hun også liker jenter.

Ligger ikke det i naturen da, at man tiltrekkes de som er "riktig" for en?

Har en homofil venn, og han har sakt at gutta "ser" hverandre. De han har vært sammen med har han møtt på hetro-utesteder.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også som et par andre her: kanskje trekker hun seg unna, fordi hun merker at du trekker deg unna.

Når jeg tenker meg om så blunket hun instruktøren jeg har nevnt for meg en gang, og en annen kvinnelig instruktør som jeg hadde var både oppsøkende og blunket. Selv om jeg syntes hun var både tiltrekkende og hyggelig og ...ja, tenkte litt ekstra på henne ;-), så turte jeg aldri å ta videre kontakt med henne. Trakk meg litt unna, fordi jeg var nervøs og ikke så trygg på det å være lesbisk. Og det til tross for at hun tok kontakt med meg også utenfor treningssenteret, på en annen arena vi hadde felles.

Hvorfor frykter du dette med følelsene som gjør at du også kan ha sex med en kvinne? Fordi du aldri har tenkt sånn før, fordi det er uvant - eller fordi du frykter hva andre vil tenke om deg om du har sex med en kvinne?

Eneste jeg vet som er plagsomt med å være lesbisk og feminin, er at ukjente menn gjerne vil snakke om sexlivet og er nysgjerrige (men det går jo an å avvise, selv om man kan bli oppfattet som sur hele tiden da og det er heller ikke gøy). Litt mer maskuline lesber får heller bank eller får høre stygge ting... Tragisk.

Jeg frykter ikke dette med følelser til jenter, og kan godt ha sex med en jente jeg liker på den måten. Det har jeg veldig lyst til, og håper det kan skje en gang ;) (tanken på å ha sex med henne, tenner meg)

Det er mer det at jeg er redd for å bli skuffet, såret ect. Og sjansene for det er jo veldig store i denne situasjonen, da hun mest sansynlig ikke liker jenter på "den" måten. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lurer på om det kan være noe i det. At en jente kan gi deg den følelsen så er vel sjansene tilstede for at hun også liker jenter.

Ligger ikke det i naturen da, at man tiltrekkes de som er "riktig" for en?

Har en homofil venn, og han har sakt at gutta "ser" hverandre. De han har vært sammen med har han møtt på hetro-utesteder.

:)

Tenk om det var sånn! :sengekos: hehe!

Det hadde jo vært veldig enkelt og fra naturens side så høres det hvertfall logisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten ute i helgen, fikk masse oppmerksomhet fra gutter og danset med et par. Han ene danset jeg litt tett med, men det ga meg ingenting.

Tenkte faktisk på henne da også. Jeg lukket øynene og latet som jeg danset med henne et par ganger, haha! nesten komisk.. :hjerter:

Måtte bare fortelle dere det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...