Gå til innhold

Legningen min..

Gjest utlogget for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Kjempespennende tråd! :) Håper virkelig alt går i din retning ;)

Møtte sambo gjennom en felles venninne, og det tok virkelig laaang tid for oss begge å innse at vi kanskje ikke var 100% hetero! Flere av vennene våres lurte på når vi skulle komme ut av "skapet" :P

Er spent på hva som skjer videre! Bare vær deg selv, og flørt litt innimellom!

:popcorn: *følger med*...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig dere skriver til meg! :) Setter veldig pris på det.

Jeg tenker at jeg må få litt bedre kontakt med henne, får prate med henne når jeg er der. Prøve å hinte litt, med smil og blikk.

Etter hvert tenkte jeg at jeg kan blir venner med henne på facebook?!

Hva tenker dere om det?

-Tenk dere i hennes situasjon, at dere hadde vært instruktør og en av de som er på timene dine hadde spørt om dere skulle være venner på facebook?! Hadde dere reagert neg. på det?

Ser hun har mange hundre venner på fb (ca650) (!!) Det er MANGE. Så da er hun hvertfall utadvent og "venner" med mange hun ikke er (ordentlige-)venner med. så da blir det kanskje ikke sååå rart om jeg spør etter hvert?

Tenker på henne heeeele tiden! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun har så mange venner på Facebook, så virker det nok ikke rart for henne om du spør. Synes du skal gjøre det jeg ;) Kanskje du får noen pekepinn på legningen også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommet meg hjem fra spinningstimen min (faste timen jeg her med henne).

Denne timen hun hintet til tidligere i uken. ;)

Jeg kjenner dette faktisk tar litt på, er fryktelig slitsomt å gå sånn her i uvitenhet. Jeg kjenner jeg liker henne, men er veldig forvirret over hva som skjer med meg følelsesmessig. Føler meg tom og monoton følelsesmessig, om jeg kan si det.

Prøver å holde igjen og ikke tenke så mye på henne, for det kommer til å bli rart og vondt hvis dette ikke blir noe, og mest sansynlig er det jo slik det kommer til å ende. Det gjør meg trist..

For det ER noe spesielt, det må det jo være siden jeg har en sånn kjemi med en jente, følelser jeg aldri har hatt for noen jente, eller trodde jeg noen gang skulle få for en jente.

Prøver å spørre meg selv, hvorfor?! Hva er det med henne som gjør det?!

Men jeg har INGEN svar, alt jeg vet er at jeg blir trukket mot henne og kjenner en utrolig kjemi da hun er i nærheten.

Det som er ille nå, er at jeg skal på blind-date med en kompis av en venninne imorgen. Jeg har IKKE lyst, men kan ikke fortelle noen venner om grunnen.

Åhh... alt jeg vil er å være med henne!!! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spennende :)

Av og til må man bare ta stats og hoppe i det. Så har man iallefall prøvd!

Det må gå an å være tydelig. LLH har noen regnbue-svettebånd for håndleddene, du får skaffe deg noen sånne å ta på på spinningen. Så trenger ikke hun lure på den delen av det iallefall :) Ikke vet jeg, jeg heier på deg i allefall :)

Filmtips for inspirasjon: Imagine you & me (med piper perabo og lena hadley).

Lykke til!

Forresten, takk for filmtipset! :) Skal få sett den snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel lesbe

ja, det er en stor omveltning å skjønne at man har følelser for en av samme kjønn... det er ikke det man har sett for seg siden man var så liten at man kunne tenke selv... så ja, du vil nok fortsette å kjenne på dette en stund fremover, trøst deg med at det er normalt og naturlig

om vi skulle føle noe for helt uventede ting hele tiden, ville vi vært ganske flytende i sjelden, identitetsløse og kunne ikke forutsi noe... og det ville ikke vært så godt, kanskje...

ser at du ikke forstår hvorfor du føler sånn for denne jenta, og eneste svaret du har er kjemien... synes det er et godt svar jeg ;-)

for min del ble jeg trukket mot den første dama fordi hun var utrolig karismatisk og litt uvanlig andre damer jeg hadde møtt. Instruktøren ble jeg trukket mot fordi hun var feminin og fysisk attraktiv, i tillegg til at hun virket veldig snill...

så det er vel det samme som tiltrekker deg denne jenta, som det kunne vært en mann in the opposite tilfelle...

lykke til, enten med blind date i morgen eller videre med instruktøren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette går sikkert bra skal du se! Men.. det er ikke lett å ta mot til seg, men det verste som kan skje er jo at hun ikke er lesbisk/bifil?!?

Takk for filmtips, lastet den ned i går og så den med sambo! Hun pleier ikke å like romantiske filmer, men nå fant hun ut grunnen.. det var fordi det handlet om mann og dame, og ikke to damer!

Sier gjerne ja takk til flere filmtips! :)

Ha en flott dag dere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne31

Jeg kjenner meg veldig igjen i det ts skriver om forvirrede følelser. Selv hadde jeg bare vært sammen med gutter da jeg traff min kone. Dette var midt på nittitallet og det var litt anderledes da.

Det var som om noen vannvittige krefter trekte oss mot hverandre, og jeg skjønte ikke hva som skjedde bortsett fra at jeg bare ville være sammen med henne hele tiden. Det var en merkelig tid, utrolig intenst :) Nå var vi heldige og var i en situasjon der vi var mye sammen og hadde blitt kjent om vi ville eller ikke.

For meg tok det veldig lang tid å omstille meg mentalt. Jeg synes fortsatt ordet

lesbisk er problematisk, etter 14 år. Vi levde i det berømte skapet i over 5 år.

Jeg anbefaler ikke skapet :)

Nå er vi lykkelig gift og har en plan om å prøve å få barn de neste årene.

Til KatyPerry:

SÅ bra filmen falt i smak :)

Et annet filmtips kan være Nina's Heavenly Delights.

På lesbiskonscreen.no kan du finne en oversikt over filmer med

lesbiskt innhold. Den kinesiske(?) filmen Botanistens datter (eller noe sånt) var også en bra film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som om noen vannvittige krefter trekte oss mot hverandre, og jeg skjønte ikke hva som skjedde bortsett fra at jeg bare ville være sammen med henne hele tiden. Det var en merkelig tid, utrolig intenst :) Nå var vi heldige og var i en situasjon der vi var mye sammen og hadde blitt kjent om vi ville eller ikke.

Det er sånn jeg også føler det; har lyst til å være sammen med henne hele tiden- se henne, være i nærheten, holde på henne osv.. kjenner det er helt merkelig! Lurer på om henne merker det/kjenner kjemien? Hva tror dere?

Når du følte det sånn for henne, hadde hun det på samme måte? hvordan merket dere at den andre følte det samme? hvordan fant dere ut dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet hjem fra "daten".. Hatt en hyggelig date, men jeg kjenner jeg ikke klarer å tenke på gutter på "den" måten. tenker bare på henne og at jeg har lys til å være sammen med henne. Å ha sex med en gutt virker fremmed for meg nå, dette skremmer meg litt. Det er kun pga henne, ingen annen grunn.. er bare hennne som gjør at jeg føler det sånn.

Jeg skal prøve å få med meg en time hun har i morgen, dro hjem for å være i form til å stå opp å være med henne!!

Blir overrasket over meg selv for at jeg velger å gjøre dette, men det bare skjer automatisk på en måte.. det er bare riktig å være i nærheten av henne!!

Har det vondt, trist og godt... merkelig følelse!! Føler meg tom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel lesbe

bare en tanke herfra...: Kan det være at du føler deg tom, fordi du føler det så intenst, men ikke aner om hun _egentlig_ føler det samme og ikke minst om hun _noen gang_ kan føle det samme?

for meg så var det å være forelsket i kvinner før jeg kom ut av skapet, veldig fint, samtidig som det var veldig trist, for jeg tenkte jo at jeg aldri i livet ville ha sjanse... er man hetero kan man håpe at den man er forelsket i blir single, men når det er en hetero man er forelsket i hjelper det ikke hvor single de er om de ikke vil ha en kvinne ...om tomheten stammer derfra?

ellers, så håper jeg at du finner ut av alt, uansett om det blir med en kvinne eller en mann, denne kvinnen, eller en annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel lesbe

til kate perry og andre som vil ha navn på flere lesbefilmer: se på temagruppen om lesbiske filmer på gaysir.no ...husker ikke nøyaktig navn på temagruppen, men søk litt

ikke la dere skremme av alt sexfokuset når dere logger på, etter kort tid lærer dere å overse det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for filmtips! Og til ts, lykke til på treningstime imorgen/idag! ;)

Var inne på gaysir en periode, men det ble for mye sex for meg.. Har en kamerat som er der inne, og han hadde lagt ut nakenbilder av seg selv! (Singel homo selvsagt! ;) ) Pluss at det ble veeeldig mye sexmeldinger!! (også koster det penger for å få diverse goder)!!

Jeg så en film på viasat 4 i sommer(skal sies at den gikk midt på natten), om jenter! Noen av de var studentspioner, også var det selvfølgelig en "ond" dame.. Man kan jo gjette seg til hva som skjedde ;) Morsom og dum, men anbefaler den ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare en tanke herfra...: Kan det være at du føler deg tom, fordi du føler det så intenst, men ikke aner om hun _egentlig_ føler det samme og ikke minst om hun _noen gang_ kan føle det samme?

for meg så var det å være forelsket i kvinner før jeg kom ut av skapet, veldig fint, samtidig som det var veldig trist, for jeg tenkte jo at jeg aldri i livet ville ha sjanse... er man hetero kan man håpe at den man er forelsket i blir single, men når det er en hetero man er forelsket i hjelper det ikke hvor single de er om de ikke vil ha en kvinne ...om tomheten stammer derfra?

ellers, så håper jeg at du finner ut av alt, uansett om det blir med en kvinne eller en mann, denne kvinnen, eller en annen...

Hei! :)

Ja, det er som du beskriver i teksten din. Det er den grunnen som gjør at jeg føler meg tom. For følelsen jeg har til henne veldig fin og god, så det er det at jeg ikke aner hva hun egentlig føler eller om hun noen gang kommer til å føle noe..

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var treningstimen i går?

:popcorn:

hehe! Spent nå? ;)

Joa.. var på timen i går.

Sakket ikke sammen da, hun virket litt stille ovenfor meg, og jeg var litt stille og virket kanskje litt innesluttet selv. Grunnen er at jeg føler meg litt tom (som jeg har nevnt over) Synes situasjonen er veldig vanskelig.

Noen dager er man ikke helt i form heller, kan være både hun og jeg hadde en sånn dag. Når jeg er usikker på en person jeg liker så kan jeg trekker meg litt unna, er vel en form for forsvarsmekanisme jeg har..

Virket litt som hun ble litt overrasket over å se meg der på en lørdag, jeg trener jo sjeldent i helgene. Hun hilste litt ekstra til meg og smilte det gode smilet vøtt - *smelt* ;)

Men merker hun har lettere for å gå til andre under timen enn til meg, hun pusher andre og går i nærheten av de, men ikke til meg.

Det er litt sånn jeg også kan være da jeg liker noen at jeg trekker meg litt unna den personen (mener ikke at hun liker meg altså, men at man er forskjellige ut i fra hvordan man opptrer ovenfor andre) om dere skjønner hva jeg mener!? Det kan være grunnen, eller at hun rett og slett ikke tenker over det.

Vi sendte jo noen blikk til hverandre. Hun blunket til meg et par ganger.. Jeg ble helt satt ut av det.. :fnise: HUN SKULLE BARE VISST!!

Kanskje hun starter å lure siden jeg går på de fleste av timene hennes..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kvinne31

Det er sånn jeg også føler det; har lyst til å være sammen med henne hele tiden- se henne, være i nærheten, holde på henne osv.. kjenner det er helt merkelig! Lurer på om henne merker det/kjenner kjemien? Hva tror dere?

Når du følte det sånn for henne, hadde hun det på samme måte? hvordan merket dere at den andre følte det samme? hvordan fant dere ut dette?

Det var den kjemien altså :) Og jeg la merke til at hun alltid satte seg ved siden av meg, og var interessert i å prate. Det ordnet seg av seg selv, det ble mye unødvendige berøringer :) Tilslutt ble det veldig mye berøringer. Det har vi fortsatt med!

Så hun blinket til deg? Er det noe hun gjør til alle eller? Hm... interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den kjemien altså :) Og jeg la merke til at hun alltid satte seg ved siden av meg, og var interessert i å prate. Det ordnet seg av seg selv, det ble mye unødvendige berøringer :) Tilslutt ble det veldig mye berøringer. Det har vi fortsatt med!

Så hun blinket til deg? Er det noe hun gjør til alle eller? Hm... interessant :)

Å, så koselig da!! ;)

Skulle ønske jeg kunne blitt kjent med henne privat, det hadde gjort det så mye enklere. Men det var det å komme dit da..

Ser vi er litt samme type jente, og hadde trivdes som venner.. det mener jeg man fort merker ved personer man møter.

Hun er jo en utadvent jente og smiler til andre, men føler liksom at det er litt ekstra i smilene til meg.. he he.. det kan jo bare være en ønske-tenkning fra min side. Men det er en magefølelse jeg får. :)

Smiler jo til andre instruktører og er hyggelig jeg også, men ikke på "den" måten som jeg smiler til hennne. Jeg tør jo nesten ikke se på henne lenger, blir litt sånn sjenert forelska, og jeg som egentlig er utadvent selv. :fnise:

Hun som instruktør må jo være hyggelig og smile, men tror ikke hun blunker sånn til de andre.

Nå har jeg hatt disse følelsene for henne i noen uker.. Det gir seg ikke, heller tvert i mot!

Trente jo med henne i ca en mnd tid før jeg fikk de følelsene/tankene om henne. De kom snikende for hver gang jeg så henne. Først synes jeg hun var en kul, pen, tøff og morsom jente.. Men dette blir jo bare forsterket for hver gang jeg ser henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venninne

Dette er virkelig en :popcorn: tråd.

Gleder meg til å se hva som skjer!

Selv har jeg vært en dårlig venninne, utnytta en venninnes mulige legning for å finne ut om hun faktisk var bi. Når det endelig kom for en dag og jeg fikk bekreftet mine mistanker så sendte jeg henne på døra ut med en kamerat. Jeg er vel ikke den superfeminine jenta, selv om jeg har langt hår. Og har nok en gang for lenge siden hatt en syk drøm om sex med en jente. Men penis er for fantastisk :/.

Dog er det litt spennende og se at det ordner seg for andre :)

Lykke til til deg, og jeg vet at når jeg er forelsket så sliter jeg med å ta kontakt med mitt fokus for forelskelsen, må liksom ta meg sammen for å være normal. Så det at hun ikke var så mye ved deg under den treningen på lørdag var vel kanskje fordi hun fikk litt sjokk og måtte ta seg sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er virkelig en :popcorn: tråd.

Gleder meg til å se hva som skjer!

Selv har jeg vært en dårlig venninne, utnytta en venninnes mulige legning for å finne ut om hun faktisk var bi. Når det endelig kom for en dag og jeg fikk bekreftet mine mistanker så sendte jeg henne på døra ut med en kamerat. Jeg er vel ikke den superfeminine jenta, selv om jeg har langt hår. Og har nok en gang for lenge siden hatt en syk drøm om sex med en jente. Men penis er for fantastisk :/.

Dog er det litt spennende og se at det ordner seg for andre :)

Lykke til til deg, og jeg vet at når jeg er forelsket så sliter jeg med å ta kontakt med mitt fokus for forelskelsen, må liksom ta meg sammen for å være normal. Så det at hun ikke var så mye ved deg under den treningen på lørdag var vel kanskje fordi hun fikk litt sjokk og måtte ta seg sammen. :)

Ja, det kan være alt fra at hun faktisk har kjemi og føler det litt på samme måte, eller det kan være at hun rett og slett ikke legger noe i det og er hyggelig mot alle, at jeg får mer oppmerksomhet en dag og andre får en annen dag. Men har en magefølelse på at de blunkene er spess til meg ;) hehe!

Kan være hun føler at vi kunne vært venninner, og tør av den grunn å være litt mer tullete med meg. Ikke vet jeg.. Vet hun er fra en annen by og ikke har bodd i Oslo så lenge, kanskje hun ønsker seg venner i byen også, og av den grunn er litt frempå?!

Kunne gjerne blitt venninner med henne også, dersom det ikke blir noe mer mellom meg og henne, for som sakt tidligere så er hun en jeg absolutt kunne vært venner med.

Må si at dersom hun er hetro så er gutten som får henne veldig heldig!!!

Jeg har snakket med henne tidligere om at jeg liker timene henns og synes hun er veldig flink, så hun ble smigret og synes det var koselig å høre, så jeg tror hun egentlig bare setter pris på at jeg er fast på timene hun har.

Blir jo sånn at man får sine favoritt instuktører når en trener på et senter :) Og instruktørene synes det nok er moro når folka kommer igjen og igjen på timene de har, for det viser jo at man liker jobben de gjør.

Sukk.. jeg ser ansiktet hennes for meg hele tiden!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...