Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Langsyne
Skrevet
Det kommer litt an på. Noen "stygge" mennesker er veldig usikre og klengete, og en slik person kunne jeg ikke vært nær venn med. Men noen kan se ut som Quasimodo uten at de lar det affisere dem. De kan til og med være regelrett tiltrekkende på grunn av måten de er på.

Så ja og nei.

Jammen, dette er da begge veier? Ts nevnte ikke personlighet men utseende.

En stygg person som kan være en venn, lar jeg ikke mer trekkes ifra pga utseendet!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Stina_*
Skrevet
helt ærlig- hadde du tørt å vært venn med en skikkelig stygg person? Nå mener jeg ikke sånn vanlig stygg men sånn EKSTREMT "blir lagt merke til pga stygg" person?

Vel, har faktisk en stygg bekjent og det er flaut å være ute med henne. Hun er lav, kjempetynn, bruker briller, har kort hår og har et merkelig ansikt. Har sluttet å være i lag med henne, det ville være flaut på nattklubb og ute på restauranter osv. å bli sett med henne...ingen menn kommer bort når hun er der.

Skrevet

Jeg velger venner basert på andre ting enn utseendet. Det går på personlige egenskaper og interessefelt, hvor oppegående han eller hun er osv. Jeg må ha venner jeg kan snakke og le med, og de bør helst ha andre interesser enn klær, hår og seg selv.

Skrevet
Vel, har faktisk en stygg bekjent og det er flaut å være ute med henne. Hun er lav, kjempetynn, bruker briller, har kort hår og har et merkelig ansikt. Har sluttet å være i lag med henne, det ville være flaut på nattklubb og ute på restauranter osv. å bli sett med henne...ingen menn kommer bort når hun er der.

For hennes del er det nok best at du holder deg unna for du har ingenting å tilby henne som en venn. Om noen år så kan det hende at du har forstått hva vennskap dreier seg om.

Og hvis mannfolk ikke kommer bort når hun er der så betyr kanskje det at du heller ikke har noe som mannfolka tiltrekkes av. :filer:

Når det gjelder vennskap så er jeg som Mysan, de egenskapene jeg tiltrekkes av når det gjelder venner er uavhengig av utseendet.

Gjest Langsyne
Skrevet

Jeg hadde vært glad for at menn som du nevner her, hadde holdt seg unna :popcorn:

Skrevet

Vi var en gruppe på 3. Jeg, en som blir sett på som "stygg" og en som blir sett på som "pen"

Ho "pene" var virkelig nedtalende til ho "stygge" og baksnakket henne ofte. Til slutt endet det med at jeg ikke orket å se ho "pene" i øynene lengre, og ble mer venn med ho "stygg"

Så ja, personlighet er ALT som telles!

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Kom igjen folkens, innrøm at det har litt å si hvis personen er VELDIG stygg..Utseende er ikke alt, men liker best å være med folk som kler seg bra..F.eks når man er ute på byen så trekker det ned inntrykket hvis kompisen du er med er kledd dårlig...Det hele kommer helt ann på settingen, er det en filmkveld så er det ikke så farlig, men er det ut på byen så er det noe annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...