Gjest Miley Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har strikket en ullbukse og skal brodere øyne og tenner med maskesting. Hva er maskesting og hvordan får man dette pent? Nå har jeg prøvd å brodert i alle varianter jeg kommer på, men det blir altså ikke pent.
Fjellsippa Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 Når du syr maskesting følger du nøyaktig den samme tråden som du har strikket. Vanskelig å forklare, men kanskje denne illustrasjonen forklarer det bedre enn det jeg kan.
Tinelise Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 jeg får det heller ikke til! selv om jeg skjønner opplegget. tror det bare er litt øving som skal til? forhåpentligvis enten blir det for stramt eller for løst eller så ligger de ikke over henger meg på i tilfelle noen har noen små tips
Gjest Miley Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 jeg får det heller ikke til! selv om jeg skjønner opplegget. tror det bare er litt øving som skal til? forhåpentligvis enten blir det for stramt eller for løst eller så ligger de ikke over Ja, det er det som er problemet her og
Fjellsippa Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Tror nok bare det øving som må til. Hvis dere strikker en liten firkant og øver på ødelegger dere i hvert fall ikke det som skal broderes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå