Idnar Skrevet 3. februar 2009 #1 Skrevet 3. februar 2009 (endret) Etter at jeg sluttet med p-piller har jeg fått masse små kviser i pannen og bak ørene. Jeg har aldri vært plaget med kviser verken før eller etter at jeg begynnte på pillen. Er dette vanlig? Jeg ser ingen annen sammenheng med kvisene enn at det må være i forbindelse med at jeg sluttet på pillen. Noen andre som har opplevd dette?? Håper det gir seg snart Endret 3. februar 2009 av Idnar
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #2 Skrevet 3. februar 2009 har fått en del småkviser på ryggen,aldri hatt før..
Gjest strykebrett Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Samme skjedde med meg. Det kom kviser på halsen og det hadde jeg ikke en gang under puberteten. I tillegg til i ansiktet og på ryggen og nedover brystet. Dert ble bedre etter ca 6 måneder, men ikke helt bra, så jeg begynte bare på pillen igjen (ikke bare pga kvisene men også for å få mer kontroll over mens). Mener å ha hørt at det tar opp til ett år å komme i normal blanse hormonellt etter å ha sluttet på p-piller.
mbi002 Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Samme skjedde med meg, men jeg hadde kviser før jeg begynte på pillen også, så de kom bare tilbake, liksom.
lovenemo Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Hm, har opplevd dette selv, men tenkte ikke over det før nå at det kanskje er derfor jeg har fått så mye kviser den siste tiden.
Pinkie Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Jeg ble også veldig plaget med småkviser/nupper etter jeg slutta på pillen. Men mine kom på ryggen. Begynner heldigvis å bli bedre nå. Slutta på pillen i august.
Idnar Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2009 Jaggu godt at det ikke bare er meg, da.. Synes det var så rart, jeg, for jeg har aldri vært plaget med kviser før (ja, jeg har vært heldig på det området). Og hvis det er sånn som går over etter en stund (jeg sluttet på pillen i oktober) er det greit, da skal jeg ikke begynne igjen, for jeg vurderte å bare begynne med de igjen, bare for å bli kvitt kvisene..
lovenemo Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Jeg slutta på pillen i august, og det har ikke blitt noe bedre i det hele tatt. Skal uansett tilbake på pillen av andre grunner, så håper kvisene forsvinner da.
Baillie Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Sliter med samme her og. Ikke noe gøy å se ut som en forvokst fjortenåring Prøver å bli gravid, så får bare holde meg unna p-pilla en stund til. Kanskje noen som har tips på noe som kan hjelpe?
Idnar Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2009 Ja!! Tips mottas med stooor takk!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå