Gutt17 Skrevet 11. februar 2009 #21 Skrevet 11. februar 2009 (endret) *Hingst*Det har seg slik at friske menn, som trener og har godt kosthold, så og si alltid er klare. MEN, gutter som spiser dårlig og drikker mye får lavt testosteron nivå, og blir derfor mindre lystne på sex. Jeg "lever" på grandis og pottis, 1-2 øl nesten hver kveld. Sexlysten min er det aldeles intet galt med. Men, du er tildels inne på noe, men langt ifra i nærheten. *Mann37*Støttes, er en mann på 38 og har vært i forhold siste 20 år og har aldri sagt nei. Uansett hvor trøtt, sliten, sulten eller trist jeg har vært. Burde ha sagt nei noen ganger i stupfylla (sovnet) Straffe partneren ved å si nei til sex og dermed knipse seg selv på ballene fordi man ikke får sex selv , har aldri skjønt det?!! Virker på meg som dere jenter takler avvisning særdeles dårlig, har nok blitt avvist 100 ganger av kona. Går da ikke rundt å sturer og er usikker for det. Endret 11. februar 2009 av Gutt17
Gjest Godt_trent mann Skrevet 12. februar 2009 #22 Skrevet 12. februar 2009 Det har seg slik at friske menn, som trener og har godt kosthold, så og si alltid er klare. MEN, gutter som spiser dårlig og drikker mye får lavt testosteron nivå, og blir derfor mindre lystne på sex. Jeg tror det er hans egen helse det er noe feil med, ikke deg. Virile gutter kan pule på det meste skal jeg si deg! For min egen del har jeg sex minst to ganger om dagen, og har hatt det mer eller mindre fast i 10 år. Hvis ikke jeg har dama i nærheten så blir det runking hver dag, flere ganger om dagen. Grunnen til at dette er mulig, eller gjennomførbart, er at jo bedre trent man er dess høyere intensitet klarer man å ha. Dette betyr at det er lett å få inn noen kjappe "fem minuttere" i hverdagen. Det der stemmer ikke. Riktignok vil lav testosteronproduksjon føre til manglende sexlyst, men så lenge du ikke er så feit at du ikke ser pikken din lengre så stopper ikke testosteronproduksjonen bare fordi man er litt slapp i fisken. Selv om godt trente menn har litt høyere testosteronivå en utrente menn, vil ikke forskjellen være spesielt merkbar. Personlig sliter jeg veldig med lav (les ingen) sexlyst. Jeg er godt trent, løfter jern og jogger som en annen tulling. Har vært til lege å tatt blodprøve og alt er godt innenfor normalen. Dessverre ligger problemet som oftest mellom ørene og ikke mellom bena. Hvis mannen til trådstarter har lav sexlyst kan det fort skyldes problemer andre steder, feks familie, jobb, penger etc ...
Kamikatze Skrevet 12. februar 2009 #23 Skrevet 12. februar 2009 Det går en grense for hvor mye en mann tåler å høre detaljerte beskrivelser om soppinvasjon, urinveisinfeksjoner og annet ekkelt omkring glyfsa, før man slutter å betrakte det som et nytelsesmiddel, men som en plikt a la fjøsstell. Magien forsvinner litt, på en måte. Dessuten kan sex være dørgende kjedelig, spesielt når partneren er forlest og skal ha full pakke. Da vet vi at den klemmen kommer til å koste oss dyrt, og de timene vil han kanskje heller sove?
Gjest Gjest_London_* Skrevet 12. februar 2009 #24 Skrevet 12. februar 2009 Det har seg slik at friske menn, som trener og har godt kosthold, så og si alltid er klare. MEN, gutter som spiser dårlig og drikker mye får lavt testosteron nivå, og blir derfor mindre lystne på sex. Jeg tror det er hans egen helse det er noe feil med, ikke deg. Virile gutter kan pule på det meste skal jeg si deg! For min egen del har jeg sex minst to ganger om dagen, og har hatt det mer eller mindre fast i 10 år. Hvis ikke jeg har dama i nærheten så blir det runking hver dag, flere ganger om dagen. Grunnen til at dette er mulig, eller gjennomførbart, er at jo bedre trent man er dess høyere intensitet klarer man å ha. Dette betyr at det er lett å få inn noen kjappe "fem minuttere" i hverdagen. Helt enig i hovedbudskapet! For meg er trening en enorm booster for sex. Det henger nøye sammen. Har aldri hatt problemer med hverken lyst eller ereksjon, heller ikke i stupfylla!
Gjest ts Skrevet 13. februar 2009 #25 Skrevet 13. februar 2009 Virker på meg som dere jenter takler avvisning særdeles dårlig, har nok blitt avvist 100 ganger av kona. Går da ikke rundt å sturer og er usikker for det. Hei ts her Vil bare påpeke at det er ikke avogtil jeg blir avvist, men 99% av gangen når jeg tar intiativ blir jeg avvist. Nå er det gått 3 uker siden sist vi har hatt sex eller noen form for intimitet utenom klemmer ol. Greit at jeg skal gå uten sex, men føler det er viktig at vi kysser flørter eller så blir det alt for vennskapelig. Har ved flere anledning prøvd at vi skal "rote" litt på sofaen, der målet ikke er noen form for sex, men bare å kline. Men det blir også avvist, har sagt til ham at det er viktig for meg at vi gjør slike ting. Så at han ikke har fått med seg hvordan jeg føler det og hva jeg ønsker er uaktuelt Har prøvd å forføre vise at jeg vil ha han, prøvd å være hard to get slik at han må be om sex, men da skjer det ikke så mye. Normalt pleier vi å ha sex en gang i uken, føler dette er fordi da merker han at jeg begynner å bli litt gretten og irritert eller at da har han behov for å tømme seg. Vist jeg ikke vil sier han det rett ut "jeg har ikke fått tømt meg på en uke, kom an, du kan jo bare ligge der". For jo følelsen av at det ikke er meg han vil ha da, men bare fitte. En ting som plager meg også er at jeg ikke lenger blir kåt, sex er ikke en gledesting lengre, men merker jeg blir anspent og har det ikke godt på den måten som jeg hadde det før. Har alltid vært vilter og ikke hatt noen hemninger i sengen tidliger. Så er utrolig irriterende at det skal gå slik på selvtilliten. Misunner dere gutter for om dere blir avvist 99% av gangen dere prøver så tenker dere jaia hun vil ikke jenter er sånn, men blir en jente det tenker en automatisk at det må være noe veldig galt/stygt med meg Vet innerst inne at jeg ikke er noe stygg, men når det eneste personen jeg vil skal tenne på meg ikke gjør det er det vondt å takle for en ung og usikker 20 åring Ble mye syting her nå, å må påpeke at kjæresten min er så å si perfekt på de andre punktene, som er grunnen til jeg vil være sammen med han. Hehe sporte om han ikke kunne tenke seg å begynne på testoron piller, men fikk beskjed om at dette var boler? Noen som vet om det er noe jeg kan gi han som gir han mer lyst?
Gjest bubbeli Skrevet 13. februar 2009 #26 Skrevet 13. februar 2009 Hei ts her Vil bare påpeke at det er ikke avogtil jeg blir avvist, men 99% av gangen når jeg tar intiativ blir jeg avvist. Nå er det gått 3 uker siden sist vi har hatt sex eller noen form for intimitet utenom klemmer ol. Greit at jeg skal gå uten sex, men føler det er viktig at vi kysser flørter eller så blir det alt for vennskapelig. Har ved flere anledning prøvd at vi skal "rote" litt på sofaen, der målet ikke er noen form for sex, men bare å kline. Men det blir også avvist, har sagt til ham at det er viktig for meg at vi gjør slike ting. Så at han ikke har fått med seg hvordan jeg føler det og hva jeg ønsker er uaktuelt Har prøvd å forføre vise at jeg vil ha han, prøvd å være hard to get slik at han må be om sex, men da skjer det ikke så mye. Normalt pleier vi å ha sex en gang i uken, føler dette er fordi da merker han at jeg begynner å bli litt gretten og irritert eller at da har han behov for å tømme seg. Vist jeg ikke vil sier han det rett ut "jeg har ikke fått tømt meg på en uke, kom an, du kan jo bare ligge der". For jo følelsen av at det ikke er meg han vil ha da, men bare fitte. En ting som plager meg også er at jeg ikke lenger blir kåt, sex er ikke en gledesting lengre, men merker jeg blir anspent og har det ikke godt på den måten som jeg hadde det før. Har alltid vært vilter og ikke hatt noen hemninger i sengen tidliger. Så er utrolig irriterende at det skal gå slik på selvtilliten. Misunner dere gutter for om dere blir avvist 99% av gangen dere prøver så tenker dere jaia hun vil ikke jenter er sånn, men blir en jente det tenker en automatisk at det må være noe veldig galt/stygt med meg Vet innerst inne at jeg ikke er noe stygg, men når det eneste personen jeg vil skal tenne på meg ikke gjør det er det vondt å takle for en ung og usikker 20 åring Ble mye syting her nå, å må påpeke at kjæresten min er så å si perfekt på de andre punktene, som er grunnen til jeg vil være sammen med han. Hehe sporte om han ikke kunne tenke seg å begynne på testoron piller, men fikk beskjed om at dette var boler? Noen som vet om det er noe jeg kan gi han som gir han mer lyst? Hei ts Din partner høres ikke hyggelig ut, og selv om du skryter av han på andre områder (enn sex) tviler jeg på at du vil leve 50 lykkelige år med han. Hadde du vært min datter ville jeg pushet deg til å finne noen som virkelig verdsetter deg, slik du gjør med han. Mangel på sexlyst her har intet med fysikk å gjøre, det ville kanskje vært et tema om dere var passert 50. Et eller annet gjør at han ikke tenner på deg, og det har intet å gjøre med hvor attraktiv du er. Det kan hende han har lært at menn er "sjefen" i forholdet, og da vil din drive gjøre han usikker, eller så er det noe annet som nager ham. Er han på din alder så er det ikke uventet at verden byr på utfordringer mht usikkerhet og mangel på erfaringer. Han virker veldig umoden. Ikke purr din egen selvtillit, det er ikke noe galt med deg her, men ta en prat med han. Dere er i 20-årene og skal ikke bruke tid på denne type usikkerhet. Hvis han ikke ønsker å åpne seg så vurder å avslutte, da ligger det sannsynligvis noe bak du ikke ønsker å høre. Hvis han vil diskutere temaet så kan dere komme gjennom det styrket. De fleste av oss som er 40+, har X antall år/forhold bak oss vi gjerne skulle vært foruten og som vi betrakter som bortkastet når vi ser i bakspeilet. Når du først skriver her og ber om råd, så er mitt råd absolutt følgende: Ta de nødvendige initiativ straks og ikke la det skure .... og er konklusjonen klar så ta affære. Hvis det tilsier at du bryter så gjør det med en gang i stedet for å vente til du er 25, selv om du skal ha noen sure mnd foran deg så vil du aldri angre på beslutningen. Motsatt; hvis det er håp for forholdet så har du vært den som har tatt det nødvendige initiativ og kan nyte gevinsten videre i livet. Good luck! b (Mann, 45)
Noorgie Skrevet 14. februar 2009 #27 Skrevet 14. februar 2009 Vel vel, i mitt tillfelle stemmer det nok godt! Jeg har sagt til henne at hvis hun får den stiv (trenger nok ikke være store utfordringen) så er den hennes!!! Hun er veldig godt fornøyd med det.............
Konservativ Mann Skrevet 14. februar 2009 #28 Skrevet 14. februar 2009 Heihei Har et spørsmål til dere menn. Jeg vil ha mer sex, mer variert sex og spennende sex. Men samboeren vil sjeldent ha sex og ha den samme typen sex. Tingen jeg lurer på hvorfor vil dere ikke ha dama når det er hun som tar intiativ? Er det fordi hun er stygg, lukter ekkelt, påtrengende? Har hele livet vokst opp med den tro at menn vil ha mer sex og er "alltid" klar. Når jeg treffer på en mann som er aldri klar så krasjer det totalt med min oppfatning av menn. Er myten feil, eller er det noe jeg gjør feil? I starten var det positivt at jeg tok intiativ, men nå er det plutselig en negativ ting... Noen mannfolk der ute som kan hjelpe meg å forstå meg på min samboer, for jeg klarer det ikke. Tar jeg intiativ er det feil, men tar jeg ikke intiativ får han det også til å bli feil :klø: Mvh Forvirret 20 åring! Hvis jeg kommer hjem fra 8-10 timer på kontoret, etterfulgt av en tre timers treningsøkt, så KAN det være at jeg ikke er spesielt klar for sex. Ellers er jeg mer eller mindre alltid klar, så og si. Typen din høres ut som en underlig fyr. Hadde du vært sammen med en som meg, ville vi fått skrubbsår nedentil av all friksjonen begge to.
Gjest ts Skrevet 14. februar 2009 #29 Skrevet 14. februar 2009 Hei ts Din partner høres ikke hyggelig ut, og selv om du skryter av han på andre områder (enn sex) tviler jeg på at du vil leve 50 lykkelige år med han. Hadde du vært min datter ville jeg pushet deg til å finne noen som virkelig verdsetter deg, slik du gjør med han. Mangel på sexlyst her har intet med fysikk å gjøre, det ville kanskje vært et tema om dere var passert 50. Et eller annet gjør at han ikke tenner på deg, og det har intet å gjøre med hvor attraktiv du er. Det kan hende han har lært at menn er "sjefen" i forholdet, og da vil din drive gjøre han usikker, eller så er det noe annet som nager ham. Er han på din alder så er det ikke uventet at verden byr på utfordringer mht usikkerhet og mangel på erfaringer. Han virker veldig umoden. Har snakket mye med han og har gitt tiden til sommeren, er det ikke blitt bedre til da skal jeg gjøre det slutt. Gruer meg veldig for tingene har ikke akkurat blitt bedre så det ser ut som jeg må ta den tøffe avgjørelsen Har sport han hvorfor han ikke vil og grunnene er at han er trøtt/sliten, han har også nevnt at det ikke er så gøy heller siden jeg ikke får orgasme (aldri hatt verken med andre eller på egenhånd, men jeg begynner nå å få en form for miniorgasmer tror jeg :gjeiper: ) Sier til han at det ikke har noen med han og gjøre og at jeg har det veldig godt og elsker det, men dere vet hvordan mannfolk er En annen ting er at jeg tror han sliter litt med selvtilliten, men hver dag forteller jeg hvor deilig jeg synes han er osv, så føler det ikke bør være noe hinder når jeg viser at jeg elsker kroppen og alt ved han. Er det en ting jeg ikke ønsker er å ikke ha han i livet mitt så sitter å vurderer om alt er verdt det for at han skal kunne være en del av livet mitt. Blir det slutt vet jeg at han ikke kommer til å orke/ønske å ha noe kontakt med meg... huff!
Mona-Lisa Skrevet 15. februar 2009 #30 Skrevet 15. februar 2009 For meg høres det ut som om han faktisk har problemer med å anstrenge seg ass... Fra det du skriver virker det som om han prøver hadt bare når det er han selv som vil. Ikke missforstå meg, er helt greit for en gutt å ikke være kåt i 24 timer, men at han ikke vil kose engang selv om han vet at du vil er litt rart... Han trygler jo selv når du ikke vil, tror ikke at han tenker over at du har det likt av og til..er litt dumt egentlig..å trygle når du vet at du selv allid avviser trygling..
Gjest nobilian Skrevet 15. februar 2009 #31 Skrevet 15. februar 2009 Sier nei til sex når: 1. jeg ikke har lyst 2. jeg er sliten 3. jeg har noe viktig jeg må gjøre 4. jeg synes dama maser
Mann_40 Skrevet 15. februar 2009 #32 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Heihei Har et spørsmål til dere menn. Jeg vil ha mer sex, mer variert sex og spennende sex. Men samboeren vil sjeldent ha sex og ha den samme typen sex. Tingen jeg lurer på hvorfor vil dere ikke ha dama når det er hun som tar intiativ? Er det fordi hun er stygg, lukter ekkelt, påtrengende? Har hele livet vokst opp med den tro at menn vil ha mer sex og er "alltid" klar. Når jeg treffer på en mann som er aldri klar så krasjer det totalt med min oppfatning av menn. Er myten feil, eller er det noe jeg gjør feil? I starten var det positivt at jeg tok intiativ, men nå er det plutselig en negativ ting... Noen mannfolk der ute som kan hjelpe meg å forstå meg på min samboer, for jeg klarer det ikke. Tar jeg intiativ er det feil, men tar jeg ikke intiativ får han det også til å bli feil :klø: Mvh Forvirret 20 åring! Det er nok myte, ja. Ikke alle menn er like. Feks har jeg har aldri sagt nei til sex og hadde nok ikke sagt det til en helt fremmed kvinne med helt vanlig utseende. Selv om jeg er lykkelig med kvinnen i livet mitt. Det har rett og slett med urprimitive instinkter å gjøre. Har aldri nektet sex til en kvinne noen gang. Det eneste er at når jeg er kjempesliten eller smådeprimert så blir jeg ltt mindre aktiv i selveste akten. Dvs at kvinnen da tar initiativet og begynner feks å suge meg osv for å sparke meg i gang. Men det er noen men som egentlig alltid var klare da de ikke kunne få tak i en dame. Når de først erobrer en dame daler interessen. Det er vel også en svak mulighet til at han får seg jevnt noe et annet sted. Ikke for å være stygg men kjenner til slike tilfeller. Endret 15. februar 2009 av Mann_40
Gjest Cockring Skrevet 19. februar 2009 #33 Skrevet 19. februar 2009 Jeg vil også ha variert og spennende sex. Og har det med min deilige frue gjennom 13 år. Man finner etterhvert ut hva som passer, hva som fungerer best for begge. Man prøver og feiler til man en dag finner/snubler over nøkkelen. I vårt tilfelle var det mild dominans, noe vi oppdaget mer eller mindre tilfeldig. Jeg var lei av å mase og bli avvist, så jeg bestemte meg for å ta kontrollen over seksuallivet vårt. Jeg begynte å flørte som sydenkelner,gi komplimenter, stryke henne i forbifarten osv, men sørget for å gli behendig og diskret unna når jeg merket at hun begynte å bli varm. Etter en stund begynte det å gi resultater. Jo mer flørtete men samtidig mildt avvisende jeg var, jo kåtere ble hun. Jeg hadde jo selvfølgelig gitt henne oppmerksomhet og komplimenter før, men jeg hadde aldri gått så systematisk til verks. Til slutt var hun bokstavelig talt på knærne, tryglet og ga seg helt over.Da tok jeg meg til rette, og gjorde det helt klart at her var det jeg som bestemte. Hun godtok det, og underkastet seg, og det ble den herligste omgangen vi hadde hatt på mange år. Sexlivet vårt fikk en ny vår. Vi kommuniserer nå på en helt annen måte i senga, er trgge på oss selv og våre roller. Vi stresser ikke så fælt med sexen mer, men lar det bygge seg opp til det er naturlig for oss å få utløp. Jeg bestemmer fortsatt i den forstand at det er jeg som avviser henne eller gjør meg tilgjengelig. Det tenner henne kraftig at jeg kontrollerer hennes seksualitet på den måten. Meg også. Vi har alltid betraktet oss selv som ganske vanlige, så vi ble begge temmelig overrasket når vi fant disse tilbøyelighetene hos hverandre. Dette var vår nøkkel, vi var så heldige at vi fant den på et tidspunkt samlivet begynte å bli grått, kjedelig og rutinepreget. Men nå, selv etter 13 år synes jeg min kone er den deiligste skapningen i verden. Jeg unner alle den følelsen.
Gjest David John jr. Skrevet 19. februar 2009 #34 Skrevet 19. februar 2009 Heihei Har et spørsmål til dere menn. Jeg vil ha mer sex, mer variert sex og spennende sex. Men samboeren vil sjeldent ha sex og ha den samme typen sex. Tingen jeg lurer på hvorfor vil dere ikke ha dama når det er hun som tar intiativ? Er det fordi hun er stygg, lukter ekkelt, påtrengende? Har hele livet vokst opp med den tro at menn vil ha mer sex og er "alltid" klar. Når jeg treffer på en mann som er aldri klar så krasjer det totalt med min oppfatning av menn. Er myten feil, eller er det noe jeg gjør feil? I starten var det positivt at jeg tok intiativ, men nå er det plutselig en negativ ting... Noen mannfolk der ute som kan hjelpe meg å forstå meg på min samboer, for jeg klarer det ikke. Tar jeg intiativ er det feil, men tar jeg ikke intiativ får han det også til å bli feil :klø: Mvh Forvirret 20 åring! 1. Myten er feil 2. Han tenner kanskje på andre ting enn deg, men tør ikke fortelle deg det pga din reaksjon 3. Forholdet ellers er kanskje ikke helt ok. Du kan ikke kjefte på han torsdag og fredag og regne med sex på lørdag.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #35 Skrevet 20. februar 2009 Jeg "lever" på grandis og pottis, 1-2 øl nesten hver kveld. Sexlysten min er det aldeles intet galt med. Huff, det er da særdeles utiltrekkende i seg selv, det at du spiser og drikker dette så ofte som du gjør. I tillegg pot. Svært uattraktivt. Kvinner liker ikke latsabber. Kvinner vil ha menn som kan lage mat, og kan vin. Den nye vinkelneren i Hotel Cæsar og Jamie - the naked chef: menn som kan lage mat er tingen. Du representerer den dovne slaskeklassen, Gutt 17. Klipp håret, dusj, ha rene klær og tren! Det er viktig å være i god form.
Gjest nobilian Skrevet 21. februar 2009 #36 Skrevet 21. februar 2009 Kvinner vil ha menn som kan lage mat, og kan vin. Den nye vinkelneren i Hotel Cæsar og Jamie - the naked chef: menn som kan lage mat er tingen. *** I tillegg til tidligere punkter sier jeg nei til sex med kvinner som ser Hotell Cæsar og bruker det som referanse.
Gjest 17-18 år gammel gutt Skrevet 22. februar 2009 #37 Skrevet 22. februar 2009 han kan være sliten altså utslitt etter ja mye belastning på jobb eller trening, mangle på energi kan være grunnen til lite lyst, mye stress kan også dempe lysten. visst han for tid eller for overskudd så skall du nokk se at han vill=) jeg er 17 år snart 18 trener mye, men såiser også nokk, kansje ikke altid sunt men mye sunt også, ha næring og overskudd er viktig, jeg syns ikke sex er det viktigste men jeg sier ikke nei=) jeg gjør det faktisk enkelt ganger 2 gang på rad hehe:P
Gjest Gjest_Mann40_* Skrevet 23. februar 2009 #38 Skrevet 23. februar 2009 TS: Menns sexlyst varierer selvsagt. Men om en frisk og normal gutt i tyveårene avviser 99% av dine tilnærmelser er det noe alvorlig galt, enten med ham eller mer sannsynlig med forholdet deres. Det har garantert ingenting å gjøre med ditt utseende eller dine egenskaper i sengen. For å si det litt enkelt - for en normal mann i den alderen finnes knapt den kvinnekropp som ikke er et bedre alternativ enn å ikke sex i det hele tatt. Dersom det ligger hos ham, bør du oppfordre ham til å søke hjelp. Fra din beskrivelse virker det som om ham ikke er særlig interessert i å få det til å virke. Når det er så frustrerende for deg nå, tenk hvordan du vil ha det i fremtiden. Bli kvitt ham jo før jo heller- sex er en altfor viktig del av livet til å la det visne hen så tidlig. Hingst: Takk for en god latter. Skriv mer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå