Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi fikk denne til jul, og jeg bare digger den!! Slutt på sure kjøkkenkluter som er stygge og lukter dritt!!

Bare skyll den i kaldt vann før du setter den til tørk og den holder seg mye lenger enn vanlige kluter!

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har sett på den, og lurer på om den fungerer like bra som den ser ut. Jeg innbiller meg at jeg liker å kunne "forme" en våt klut som jeg vil, og at denne sylinderen skal føles for liten, men kanskje ikke?

Den ser iallefall veldig praktisk ut med det stativet. Kan den vaskes i vaskemaskinen?

Gjest Ludovie
Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme som Elastica. Men kul design! :)

Skrevet

Den er laget av mikrofiber, så den kan vaskes som vanlig, men man bør ikke bruke tøymykner. Jeg er storfornøyd med den, og har ikke tenkt å gå tilbake til vanlige kluter. Har ingen problemer med å få med meg smuler med denne.

Skrevet

Ah, jeg har siklet på sånne!

• 2 uker senere...
Gjest Elastica
Skrevet

Nå er den innkjøpt og testet ut. :)

Av og til tenkte jeg at jeg hadde behov for en stor og ordinær klut, men designet er så kult at det veier opp for dette. Dessuten tror jeg det også er en vanesak.

Skrevet

Hvor mye koster den, er den dyr? Må vel ha flere i hus da hvis den er god?

Skrevet

Hvor lenge kan man ha den uten å vaske den da? Tenker i forhold til tradisjonelle kluter - de bytter jeg hver dag eller annenhver dag.

Gjest Elastica
Skrevet
Hvor mye koster den, er den dyr? Må vel ha flere i hus da hvis den er god?

Jeg kjøpte et sett med to kluter og et stativ. Mener at den kostet rundt 200. Eller muligens 300. Husker rett og slett ikke. :)

Skrevet

"Startpakke" med stativ og 2 kluter kr 249,-

2 kluter uten stativ kr 129,-

Gjest Elastica
Skrevet
"Startpakke" med stativ og 2 kluter kr 249,-

2 kluter uten stativ kr 129,-

Sånn var det, ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...