Gjest Tabby Skrevet 29. juni 2003 #1 Del Skrevet 29. juni 2003 (endret) ... Endret 10. april 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 29. juni 2003 #2 Del Skrevet 29. juni 2003 Kjære deg, du kan ennå ha din mormor sammen med deg i mange år. Eller hun kan være borte i morgen. Det er det som er så brutalt med livet, en vet aldri når det ikke er der lengre... Jeg mistet min farmor i vår, og det var veldig vondt. VI hadde et nært forhold. JEg kjenner at jeg savner henne veldig. Senest i dag, gråt jeg over henne. Hun var enda eldre enn din mormor. Jeg var IKKE klar til å miste henne, og følte at det var mye jeg ennå skulle gjort sammen med henne/for henne. Nå er det for sent... Gled deg over å ha din farmor hos deg ennå. Og benytt anledningen i dag til å fortelle henne hvor mye hun betyr for deg og barna dine. Fortell at du kommer til å savne henne den dagen hun blir borte. Fortell henne det du har på hjertet, mens du kan det. Det er mitt eneste svar til deg. Bruk dagen i dag, for den er så UTROLIG VERDIFULL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 30. juni 2003 #3 Del Skrevet 30. juni 2003 Takk for gode og trøstende ord Tiit. Jeg skal en tur på besøk til henne i morgen og kommer til å snakke masse med henne. I natt fant jeg frem noen gamle bilder og titter på fra da hun var yngre og bra. Det er jo slike minner jeg vil bære med meg når hun en dag er borte. Forhåpentlig vil hun fortsatt være blant oss lenge enda, men heller gode minner, enn at hun skal bli senil eller noe og er her men allikevel ikke. Har sett nok av sånne tilfeller og er kjempeglad for at hun fortsatt er klar i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 30. juni 2003 #4 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg føler med deg, Ca. Man blir nok aldri klar for å miste en god mormor. Min mormor er også syk, veldig veldig syk. Men jeg skal på besøk i morgen Føle-med-deg-klem fra Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå