Gå til innhold

Sexy Mama!


Trampe

Anbefalte innlegg

Treningsdagbok? Jeg?

Jeg er halvveis til femti, mamma til en pjokk som i skrivende stund er 10,5 mnd gammel. Svangerskapet har satt sine spor på kroppen min, spesielt rundt midjen. Jeg er notorisk unnasluntrer, lat og bedagelig, og fullstendig avhengig av søte saker. Og så starter jeg treningsdagbok?!?

Innerst inne har jeg et håp om at dette skal være et spark i ræva, at jeg ikke tør å sluntre unna og være slappfisk i offentlighet.

Time will tell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte å trene i treningsstudio. Holdt på i et par år sammen med mannen min, men det fikk meg aldri til å føle meg vel. Det var et ork å dra dit, det var ikke moro å være der og jeg fikk aldri den gode følelsen alle snakker om etter å ha vært der.

Ergo kommer min trening til å foregå hjemme i form av egentrening, og ute i skog og mark sammen med familien min.

Da føler jeg at jeg ikke har lagt lista så alt for høyt til å begynne med, og det er jo en god ting :) Det er nemlig en typisk Trampeting, å sette seg skyhøye mål som man innerst inne vet man ikke kommer til å greie å nå, og så gi opp på veien.

Så hva er målet mitt?

Først og fremst å trives i egen kropp.

Kanskje det ble litt for høyt likevel? Nei, jeg lar det stå sånn. Så får vi ta det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tar en titt innom treningsdagboka di, jeg :)

Jeg har alltid likt meg veldig godt på treningsstudio, selv. Men det er et ork og tidkrevende å komme seg dit! Så jeg kan anbefale på det sterkeste Wii Fit! (Dette blir jo noe i overkant dyrt utstyr hvis du ikke har Wii fra før, men har du det er absolutt Fit en god investering) Man kan steppe mens man ser på TV i sin egen stue også er det ganske gøy, så man merker omtrent ikke at man gjør det heller.

Ellers så må du ha masse lykke til med treningsdagboken så vel som treningen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte å trene i treningsstudio. Holdt på i et par år sammen med mannen min, men det fikk meg aldri til å føle meg vel. Det var et ork å dra dit, det var ikke moro å være der og jeg fikk aldri den gode følelsen alle snakker om etter å ha vært der.

Ergo kommer min trening til å foregå hjemme i form av egentrening, og ute i skog og mark sammen med familien min.

Da føler jeg at jeg ikke har lagt lista så alt for høyt til å begynne med, og det er jo en god ting :) Det er nemlig en typisk Trampeting, å sette seg skyhøye mål som man innerst inne vet man ikke kommer til å greie å nå, og så gi opp på veien.

Så hva er målet mitt?

Først og fremst å trives i egen kropp.

Kanskje det ble litt for høyt likevel? Nei, jeg lar det stå sånn. Så får vi ta det derfra.

Flott at du har funnet en treningsform som passer deg. Trening skal føles godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 6

Mandag: 60 situps, øvelser for mage, rygg og rumpe

Tirsdag: Veldig aktiv dag på jobben. 100 situps, øvelser for mage, rygg og rumpe.

Onsdag: Fått batteri i skrittelleren. Ikke dårlig bare det. Gikk en tur med bebis på magen. det er tungt, så det ble en kort tur, men det var godt med luft!

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger! :) Ja, det skal føles godt å trene, og det føles mye bedre å være aktiv på jobb, gå tur når jeg kan og kombinere det med styrkeøvelser hjemme.

Jeg savner å gå kveldstur, og skulle gjerne gjort det. Brukte å gjøre det før. Men når man har en liten en som legger seg klokka 19 er man liksom stuck. Når man kommer hjem fra jobb og bhg halv fire og spiser halv fem er det ikke alltid man er i form og humør til å dra ut på tur før leggetid. Men av og til kommer vi oss ut, heldigvis :)

Wii skulle jeg gjerne hatt. Men det er for dyrt til at jeg vil skaffe meg det uten å ha prøvd først. Har ikke lyst å bruke mange tusen på noe jeg ikke kommer til å bruke. Jeg kjenner ingen som har Wii, alle rundt meg har Ps3 i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

:hallo:

Hyggelig å se flere kjentfolk inne i treningsdagbøkene :) Det viktigste er jo å finne noe man trves med, det er jo alfa og omega med tanke på å klare å holde ting ved like. Synes du har fine mål jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...