Gjest me Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hei, Jeg mener å ha hørt at det er mulig å ta med seg en bildefil, og selv fremkalle bildene i fotobutikker? Er det mulig? Og hvordan fungerer det i så fall? Kan jeg ta med en minnepenn med noen bilder, velge str/format og printe dem ut? Ser noen andre bildene mine? Hvor kan dette gjøres? Takk for svar!
Tinelise Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 jeg vet ikke om du får de fremkalt på øyeblikket om det er det du mener, men fotoknudsen har i alle fall sånn maskin du setter inn minnepinne/cd og utfører bestillingen selv. dette kan du jo også gjøre på nett og få bildene tilsendt i posten enten fra japan photo, elkjøp eller fotoknudsen. er vel de som har de beste tilbudene tror jeg sist jeg sjekka hvertfall.
MissStiles Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Du kan levere bildene dine selv via et minnekort men vet ikke om du kan printe ut bildene der og da. Tror ikke det.. Men bare å sjekke med en fotobutikk.
Gjest me Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Problemet er bare at bildene er av typen jeg helst ikke vil at andre skal se. hehe
Tinelise Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 ingen som vet at det er du dersom du bestiller over nett. ellers tror jeg du må kjøpe deg en printer tror de har ganske billige enkle bildeskrivere. da kan du skrive ut så mange bilder du vil uten at noen ser de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå