Gå til innhold

Kreta i uke 19(7 mai- 15 mai).


Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*

Vi drar til Kreta, Agia Marina på Chaniakysten i mai, uke 19. Noen sier det er kaldt der da, noen sier det er deilig sommertemp, uten å holde på å dø av varme.

Men hva stemmer da????????

Vil jo gjerne bade uten å fryse....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi drar til Kreta, Agia Marina på Chaniakysten i mai, uke 19. Noen sier det er kaldt der da, noen sier det er deilig sommertemp, uten å holde på å dø av varme.

Men hva stemmer da????????

Vil jo gjerne bade uten å fryse....?

Det kan bli litt kaldt siden dere skal til nordkysten. Det hender det blåser en kald vind der på den tiden. Har dere mulighet til å leie bil og ta noen dager på sørkysten hvis det blir for kaldt? I mai er det lett å finne overnatting uten å bestille på forhånd.

Vi var der 2 uker i slutten av april/begynnelsen av mai et år. På nordkysten var det for kaldt å bade på grunn av den sure vinden, mens på sørkysten badet vi mye. Men hvis det ikke er kald vind er det sikkert fint å bade i nord også, selv om vannet ikke er så varmt enda (18-20 grader?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på sørkysten rundt samme tid for to år siden, da var det varmt og godt, som norsk sommer... :) God tur forresten - heldiggris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid-84

Jeg var på Agia Marina for en del år siden. Har alltid hatt lyst å reise dit igjen! Er helt nydelig der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kreta-elsker

Jeg har vært på nordkysten i mai. Det var fint vær, men ikke altfor varmt. Om kvelden var det best med bukse og jakke. Det var definitivt ikke badetemperatur. Men nå er jeg en frossenpinn, da.

Men det beste av alt: Det var ingen moskitoer, det var for kaldt.

God tur, forresten. Kreta er et flott feriested.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...