Gjest Gjest_jente_* Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hei! Jeg håper på å få seriøse svar på dette, og da gjerne fra noen som har peiling på temaet.. Nylig har jeg blitt kjent med en svært sexy mann. Som er homofil.. jeg ble svært overrasket over legningen hans, ettersom han ikke virker som en "typisk homofil". Vi ler mye sammen, og jeg er absolutt interessert i å beholde han som venn. Jeg bare lurer på.. er det fysisk mulig at han kan bli kåt på meg? Jeg er veldig feminin og "pen" i utseende, men jeg har merket at han har sett på puppene mine når jeg har utringning. Er dette fordi han er nysgjerrig eller fordi han synes jeg er tiltrekkende, tro? Skjønner at dere ikke kan gi meg svaret, men jeg er interessert i å vite hvordan dette foregår, "sånn generelt"! Jeg er veldig nysgjerrig på han seksuelt merker jeg, men det kan være fordi jeg er vant til å få de gutta jeg vil ha.. mens han det er snakk om nå er uoppnåelig uansett.. det gjør meg gal!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har ikke helt peiling på dette, men slik jeg har forstått det så er fags en del mer oppmerksomme enn hetro gutter. Altså, når en homofil fyr møter deg for første gangen så kan han "scanne" deg opp og ned for å sjekke f.eks. antrekket ditt. Når du møter et hetro fyr, så scanner han deg opp og ned for å klassifisere deg som pulbar eller ikke. Han kan jo også være bifil, noe som betyr at han "sjekker deg ut" som en vanlig gutt.
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Hei! Jeg håper på å få seriøse svar på dette, og da gjerne fra noen som har peiling på temaet.. Nylig har jeg blitt kjent med en svært sexy mann. Som er homofil.. jeg ble svært overrasket over legningen hans, ettersom han ikke virker som en "typisk homofil". Vi ler mye sammen, og jeg er absolutt interessert i å beholde han som venn. Jeg bare lurer på.. er det fysisk mulig at han kan bli kåt på meg? Jeg er veldig feminin og "pen" i utseende, men jeg har merket at han har sett på puppene mine når jeg har utringning. Er dette fordi han er nysgjerrig eller fordi han synes jeg er tiltrekkende, tro? Skjønner at dere ikke kan gi meg svaret, men jeg er interessert i å vite hvordan dette foregår, "sånn generelt"! Jeg er veldig nysgjerrig på han seksuelt merker jeg, men det kan være fordi jeg er vant til å få de gutta jeg vil ha.. mens han det er snakk om nå er uoppnåelig uansett.. det gjør meg gal! Jeg kjenner veldig mange homofile - noen av dem er veldig pen men de holder bare til menn. De liker bare å se på klesstil, hvor pen jenta er uten det må bety noe seksuelt men han liker nok å være med deg som er pen-venn
Beast Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Flere av mine homofile venner har sagt at dette med å se på pupper ikke nødvendigvis har noe med seksualitet å gjøre, men at det er en kombinasjon av det faktum at det er en kroppsdel de ikke har selv, noe som gjør dem fascinerende, og det at det ligger biologisk i oss alle å se på pupper med tanke på at de fleste av oss har ammet (dog hvor sterkt dette instinktet sikkert variere veldig). Jeg ville derfor ikke ta det at han ser på utringningen som et tegn på at han finner deg seksuelt interessant.
Ethereal Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Han er homofil. Jeg tviler STERKT på at han da skal tenne på deg. Jeg har selv en del homofile venner. Attraktive menn alle sammen, og jeg kunne godt vært med dem. Men - jeg er jo ikke mann, så det funker ikke for dem. Akkurat samme med heterofile jenter. Jeg ser ikke på jenter som potensielle kjærester. Det er bare sånn det er liksom
Ole27 Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 Han er homofil. Jeg tviler STERKT på at han da skal tenne på deg. Jeg har selv en del homofile venner. Attraktive menn alle sammen, og jeg kunne godt vært med dem. Men - jeg er jo ikke mann, så det funker ikke for dem. Akkurat samme med heterofile jenter. Jeg ser ikke på jenter som potensielle kjærester. Det er bare sånn det er liksom Mange homser har "dilla" på pupper .... men tror det er lite sjans for at det blir noe mer på deg enn som så
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Mange homser har "dilla" på pupper Yepp og de kalles transer da som påstår at de er fanget i en mannekropp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå