Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Hei. Hva kan jeg lage som en liten matbit eller snack og ta med ut på tur i skogen? Kom gjerne med tips, om det er noe uvanlig, spennende eller bare veldig godt. Det er til to personer, min bedre halvdel og meg. Ja, og så en firbeint venn, men det teller vet ikke. Han vet ikke om det. En liten overraskelse i hverdagen. Jeg tenker å lage varm kakao på termos og ta med krem eller marshmellows i tillegg. Hvis dere kommer på noe annet, hva som helst, prikken over i'en, som kan gjøre det enda mer koselig, skriv gjerne det også. Takk.
Tinelise Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 for å starte påsken litt tidlig og for å gi kakaoen sin faste følgesvenn ville jeg foreslått appelsiner det er koselig turmat det! ellers holder jeg en knapp på vafler og en sjokoladebit i lomma på lur
Gjest ts Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Ja, det høres godt ut. Kanskje det enkle er best. Takk for tips. Jeg gleder meg til å gå på tur.
Gjest ts Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Kanskje primus hadde vært noe. Jeg vet at han har det. Han er friluftsmenneske. Jeg får tenke litt på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå