Gjest Panikk Skrevet 2. februar 2009 #1 Skrevet 2. februar 2009 Jeg og leketøyet mitt (jadda, sånn er det å være singel) hadde nettopp en kosestund, men etterpå var det til min store forskrekkelse blod der! Det har aldri hendt før. Det er en uke siden jeg var ferdig med forrige mens, så det skal ikke være det heller. Har jeg fått en rift i skjeden? Blodet var rødt og friskt, men jeg synes det blødde så innmari mye. Er dette noe jeg må til legen for, og må jeg i tilfelle så fort som mulig, eller kan jeg vente et par dager å se det an? Er det noe spesielt jeg burde gjøre "der nede", for å unngå infeksjoner f.eks.? Foreløpig har jeg kun vasket "utsiden" med intimsåpe som jeg ellers ville gjort.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg og leketøyet mitt (jadda, sånn er det å være singel) hadde nettopp en kosestund, men etterpå var det til min store forskrekkelse blod der! Det har aldri hendt før. Det er en uke siden jeg var ferdig med forrige mens, så det skal ikke være det heller. Har jeg fått en rift i skjeden? Blodet var rødt og friskt, men jeg synes det blødde så innmari mye. Er dette noe jeg må til legen for, og må jeg i tilfelle så fort som mulig, eller kan jeg vente et par dager å se det an? Er det noe spesielt jeg burde gjøre "der nede", for å unngå infeksjoner f.eks.? Foreløpig har jeg kun vasket "utsiden" med intimsåpe som jeg ellers ville gjort. En rift gror fint av seg selv. La området være i ro noen dager. Trenger ikke vaske det noe mer enn vanlig.
Gjest Panikk Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 En rift gror fint av seg selv. La området være i ro noen dager. Trenger ikke vaske det noe mer enn vanlig. Takk! Det er ikke så lett å bli overbekymret for alt.
Gjest Jeg også Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 hei, jeg har det problemet akuratt nå jeg.. Sikkelig slitsomt, blødde ganske mye etterpå. Som du sa var det helt friskt og fint men ekkelt altså.. tenkte at det kom til å vare lenge.. men hvor lenge bruker slike "sår" på å gro? hilsen Me too;)
Miel Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Sår i slimhinner leges raskere enn sår i huden, hvis det er noen trøst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå