Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #1 Skrevet 29. juni 2003 La oss be til Jesus og ønsk oss noe: http://www.hedning.no/hedning/arkiv/flash/jesus.html
Sisilie Skrevet 29. juni 2003 #2 Skrevet 29. juni 2003 -Jeg valgte elektrisitet,jeg.......OJ for et syn!
-Fisken- Skrevet 29. juni 2003 #3 Skrevet 29. juni 2003 jeg og, det var den beste.. Eller, de var egentlig utrolige bra alle sammen
:-) anna Skrevet 29. juni 2003 #5 Skrevet 29. juni 2003 Den likte jeg faktisk ikke. Synes folk kan tro på hva de vil eller ingenting om de vil det. Men dette var vel ikke akkurat så respektfult overfor andres tro. :-) anna (fundamentalist)
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 29. juni 2003 #6 Skrevet 29. juni 2003 Jammen! Den var jo gøy! Og den er sann i mine øyne, dette er virkelig et symbol på MIN tro, så det får de med motsatt mening tolerere. *tenne på jesus*
Silfen Skrevet 29. juni 2003 #7 Skrevet 29. juni 2003 SmilyAnna: folk som er så religiøse at de ikke tåler spøk rundt deres gudommeligheter, trenger vel ikke bry seg om tråden?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2003 #9 Skrevet 2. juli 2003 Jeg synes heller ikke denne var noe morsom. Jeg vil ikke kalle meg kristen, men at Jesus har levd og at han ble korsfestet er det ingen tvil om. Tvilen ligger kun i hvem han var.. Derfor synes jeg ikke denne var morsom....
Silfen Skrevet 2. juli 2003 #10 Skrevet 2. juli 2003 Dere syns vel Bomb Bin Laden spillene er like ille da, antar jeg?
Silfen Skrevet 2. juli 2003 #12 Skrevet 2. juli 2003 Bin Laden er hvertfall ekte. Og en sann kristen ville ikke bombet han. Snu det andre kinnet til og sånt.
Gjest Poirot Skrevet 2. juli 2003 #13 Skrevet 2. juli 2003 Synes ikke det er gøy å tulle med torturering, jeg. Jesus eller ei, på film eller i virkelighet. (Forøvrig liker jeg Life og Brian, da og er kristen)
Crazee Skrevet 2. juli 2003 #14 Skrevet 2. juli 2003 Og en sann kristen ville ikke bombet han. Snu det andre kinnet til og sånt. Å snu det andre kinnet til er ikkje ei oppfordring til pasifisme/å godta alt. Det er ei utfordring: "Tør du behandla meg som jevnbyrdig og ta konsekvensane av det?" Og om vedkommande ikkje tør det, så må han luska av garde med halen mellom beina...
Gjest care Skrevet 2. juli 2003 #15 Skrevet 2. juli 2003 Synes ikke det er gøy å tulle med torturering, jeg. Jesus eller ei, på film eller i virkelighet. Det burde være en selvfølge
Gjest Embla s Skrevet 2. juli 2003 #16 Skrevet 2. juli 2003 Det burde være en selvfølge Kan bare si meg enig. Uansett hva man tror på! Dette er lavmål!!
Silfen Skrevet 3. juli 2003 #17 Skrevet 3. juli 2003 Som DonPedro sa, hun like Life of Brian. Der spøker de med å steine mennesker. Jeg håper dere som roper høyt her ALDRI ler av slike filmer heller.
Gjest Poirot Skrevet 3. juli 2003 #18 Skrevet 3. juli 2003 Som DonPedro sa, hun like Life of Brian. Der spøker de med å steine mennesker. Jeg håper dere som roper høyt her ALDRI ler av slike filmer heller. Jeg er en dobbelmoralist, what can I say?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå