Karoline24 Skrevet 2. februar 2009 #1 Del Skrevet 2. februar 2009 Har alltid lurt på dette- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest postsekk Skrevet 2. februar 2009 #2 Del Skrevet 2. februar 2009 Absolutt alle menn i heeeele verden foretrekker rødhårete. Helt sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 2. februar 2009 #3 Del Skrevet 2. februar 2009 Absolutt alle menn i heeeele verden foretrekker rødhårete. Helt sant. Du kom meg i forkjøpet Er nok heldigvis slik at menn er forskjellige, skal vel vanskelig gjøres å få et godt svar på hva de liker best tror jeg, er opp til hver enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest postsekk Skrevet 2. februar 2009 #4 Del Skrevet 2. februar 2009 Du kom meg i forkjøpet Er nok heldigvis slik at menn er forskjellige, skal vel vanskelig gjøres å få et godt svar på hva de liker best tror jeg, er opp til hver enkelt Ååååå! Du ødelegger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mats_* Skrevet 2. februar 2009 #5 Del Skrevet 2. februar 2009 blondiner er ofte drit stygge i ansiktet!!! snakker av erfaring, fordi det blonde håret ser så herlig ut på lang avstand MEN SÅ... Dette varierer så klart. Men jeg foretrekker brunetter, de er mystiske og det ser pent ut med mykt nøttebrunt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #6 Del Skrevet 2. februar 2009 Blondiner til å ligge med og brunetter til å gifte seg med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 2. februar 2009 #7 Del Skrevet 2. februar 2009 blondiner er ofte drit stygge i ansiktet!!! snakker av erfaring, fordi det blonde håret ser så herlig ut på lang avstand MEN SÅ... Dette varierer så klart. Men jeg foretrekker brunetter, de er mystiske og det ser pent ut med mykt nøttebrunt hår. Ansiktsfasong og proporsjoner har ingenting med hårfarge å gjøre .Finns både stygge brunetter ( mange ) og stygge blondiner også . Men jeg syns ærlig talt det er flere pene blondiner enn brunetter å se på byen . Har jobbet på bar . Men forskning viser at det faktisk er SANT at blonds have more fun ...i sengen . Og det er bevist at blonde piker er mer blikkfang enn brunetter .Blondiner legges mer merke til av menn .Som ung hadde jeg en pen brunette som besteveninne -men likevell det var alltid blonde meg som fikk mest oppmerksomhet fra guttene .Min veninne følte seg ofte litt i skyggen og mobbet meg litt over min " blondhet og blåøyd het " små stikk ofte ....Så skjønner hun følte seg litt i skyggen .Selv om hun var selv en pen brunette .Uansett - smaken er todelt .Men jeg stemmer for at ( de PENE blondinene) ALLTID vil ha visse fortrinn .....uansett Farget håret mitt mørkere en gang .......responsen fra guttene var IKKE POSITIV ..Jeg fikk mye mindre oppmerksomhet enn jeg var vant til da . Helt sant !!! Så gikk tilbake til BLONDT LANGT HÅR IGJEN - D funket hver gang SMILE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 2. februar 2009 #8 Del Skrevet 2. februar 2009 Ansiktsfasong og proporsjoner har ingenting med hårfarge å gjøre .Finns både stygge brunetter ( mange ) og stygge blondiner også . Men jeg syns ærlig talt det er flere pene blondiner enn brunetter å se på byen . Har jobbet på bar . (...) .Men jeg stemmer for at ( de PENE blondinene) ALLTID vil ha visse fortrinn .....uansett Farget håret mitt mørkere en gang .......responsen fra guttene var IKKE POSITIV ..Jeg fikk mye mindre oppmerksomhet enn jeg var vant til da . Helt sant !!! Så gikk tilbake til BLONDT LANGT HÅR IGJEN - D funket hver gang SMILE Oioi, forsvarsposisjon! En bar presenterer neppe befolkningen i sin helhet. Og at du kun får oppmerksomhet når du har blondt sier kanskje noe om.. Hmm... Hvordan skal jeg si det... personligheten til vedkommende? Og at blonde jenter alltid vil ha visse fortrinn kommer vel an på øyet som ser? Å bli betraktet som billigere, dummere og mer ubrukelig (som man DESSVERRE tidvis kommer utfor som blondine) vil jeg neppe betrakte som fortrinn. At "alle menn synes jeg er sååå peeeeen" vil jeg ikke karakterisere som et fortrinn. P.S: Dette innlegget sier forresten ikke noe om min hårfarge, for den som måtte ta det som en selvfølge at jeg er brunette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 2. februar 2009 #9 Del Skrevet 2. februar 2009 Oioi, forsvarsposisjon! En bar presenterer neppe befolkningen i sin helhet. Og at du kun får oppmerksomhet når du har blondt sier kanskje noe om.. Hmm... Hvordan skal jeg si det... personligheten til vedkommende? Og at blonde jenter alltid vil ha visse fortrinn kommer vel an på øyet som ser? Å bli betraktet som billigere, dummere og mer ubrukelig (som man DESSVERRE tidvis kommer utfor som blondine) vil jeg neppe betrakte som fortrinn. At "alle menn synes jeg er sååå peeeeen" vil jeg ikke karakterisere som et fortrinn. P.S: Dette innlegget sier forresten ikke noe om min hårfarge, for den som måtte ta det som en selvfølge at jeg er brunette Er nå bare en myte at blonde jenter er " billigere " enn brunetter . Sier jo noe om personligheten til DE som TROR DET . Finns da blondiner som er suksessfulle advokater , forskere osv også . Alle blondiner spiller ikke på det å være " dum og deilig " . Jeg føler meg i hvertfall veldig respektert av menn og pent behandlet - til tross for hårfargen min . Skulle da bare mangle . Er man seriøs blir man tatt seriøst - uansett . Dum og deilig berter finns blant brunetter også faktisk . Mange billige luddere er ofte også brunetter . Blondiner blir bare mer omtalt og lagt merke til UANSETT på både positiv og negativ måte . Derfor masse myter om blondiner . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 2. februar 2009 #10 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg foretrekker NATURLIGE jenter. Ikke noe gimmick. Blond eller brunette. Den naturlige fargen er alltid penest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 2. februar 2009 #11 Del Skrevet 2. februar 2009 Er nå bare en myte at blonde jenter er " billigere " enn brunetter . Sier jo noe om personligheten til DE som TROR DET . Finns da blondiner som er suksessfulle advokater , forskere osv også . Alle blondiner spiller ikke på det å være " dum og deilig " . Jeg føler meg i hvertfall veldig respektert av menn og pent behandlet - til tross for hårfargen min . Skulle da bare mangle . Er man seriøs blir man tatt seriøst - uansett . Dum og deilig berter finns blant brunetter også faktisk . Mange billige luddere er ofte også brunetter . Blondiner blir bare mer omtalt og lagt merke til UANSETT på både positiv og negativ måte . Derfor masse myter om blondiner . Ja, det er akkurat det som er poenget mitt! Det finnes masse myter rundt blondiner som gruppe, så jeg skjønner ikke hvorfor du sier at blonde jenter alltid vil ha flere fordeler uansett. Jeg har for eksempel både vært blondine og brunette, og blir i studiesammenhenger tatt mye mer seriøst som brunette. Og du generaliserer jo utrolig mye selv! Du kritiserer blondinemyter som bare det, men sier samtidig at "mange billige luddere er ofte også brunetter. Du skrev også tidligere at det er mange flere stygge brunetter. Sånne ting bør du holde deg for god for når du forsøker å påpeke at hårfarge ikke spiller noen rolle for personlighet, væremåte og intelligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 2. februar 2009 #12 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, det er akkurat det som er poenget mitt! Det finnes masse myter rundt blondiner som gruppe, så jeg skjønner ikke hvorfor du sier at blonde jenter alltid vil ha flere fordeler uansett. Jeg har for eksempel både vært blondine og brunette, og blir i studiesammenhenger tatt mye mer seriøst som brunette. Og du generaliserer jo utrolig mye selv! Du kritiserer blondinemyter som bare det, men sier samtidig at "mange billige luddere er ofte også brunetter. Du skrev også tidligere at det er mange flere stygge brunetter. Sånne ting bør du holde deg for god for når du forsøker å påpeke at hårfarge ikke spiller noen rolle for personlighet, væremåte og intelligens. Forde blondiner alltid får mest oppmerksomhet uansett hvor de er . De er det naturlige blikkfang .Noe som lyser opp og alle SER f.eks i en mørk bar , kontra brunetter som nesten ikke vises at de er der engang om det er riktig mørkt der inne . Men - det kan ha sine ulemper også , helt klart ! Er ikke bare positiv oppmerksomhet man får ! Mye ekle menn finns også - ikke bare hyggelige og trivlige . Og det er litt sant - at menn kan ha litt mindre respekt for blondiner . Kanskje de tror blondiner godtar mer og ikke blir hissig og sinte så raskt som eks en mørk brunette . Mulig - er så mange myter å høre om det tema . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 2. februar 2009 #13 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er en brunett jente, jeg er i et modellbyrå og 90% av alle jentene der inne er brunetter. Nesten hvert år vinner en brunette Miss World ol. Brunetter trenger ikke ha sminke for å se fine ut. De har markerte øyenvipper og øyenbryn. Mens blondiner må farge eller bruke maskara for å kunne se vippene ( for de er så lyse.) Konklusjon: Brunetter ser best ut. Ingen tvil om det. Men det fins også fine blondiner, men det er fåtall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 2. februar 2009 #14 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tror at du har bedre sjans til å bli sett på som pen om du er blondine. Kler du deg på en viss måte, sminker deg på en viss måte og har håret i en sånn hentefjortissveis og henger med andre blonde jenter som er like pene eller penere enn deg så tror jeg du også blir sett på som heit selv om du ikke nødvendigvis er det. Brunetter må kjempe litt, være litt mer unike(er brunette selv før noen begynner å hyle). Synes selv rødtopper er fantastiske, er dødsmisunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 2. februar 2009 #15 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er en brunett jente, jeg er i et modellbyrå og 90% av alle jentene der inne er brunetter. Nesten hvert år vinner en brunette Miss World ol. Brunetter trenger ikke ha sminke for å se fine ut. De har markerte øyenvipper og øyenbryn. Mens blondiner må farge eller bruke maskara for å kunne se vippene ( for de er så lyse.) Konklusjon: Brunetter ser best ut. Ingen tvil om det. Men det fins også fine blondiner, men det er fåtall Ekte blondiner holder på å dø ut - vet du ikke det ? Ekte blondiner er snart en sjeldenhet å se og de er selve symbolet på SCANDINAVIA ,ER BLONDINENE som vises frem i Scandinavia når de skal reklamere for den typiske norsk / eller svenske kvinnen ( drømmebildet av en vakker kvinne )- den ariske scandinaviske rase . Forde de får barn med folk med mørkere hår og hud / gener som er dominante - dermed er blondinen i ferd med å dø ut , da hun ikke reproduserer seg selv ofte med lyse farger -men avkommet får mørkere hår om far er mørkhåret - det er sant og et faktum .Hadde det ikke vært for hårblekings middel -hadde vi meget meget sjeldent sett naturlige blondiner i Norge / Sverige .Da de fleste er mellomblond , mørkblonde eller brunetter .DERFOR er nok 90 % av modellene enten brunetter eller mellomblonde damer . -så det har du nok rett i . At der er mangel på vakre blonde kvinner som modelemne . Uansett - de missekonkuransene vi har hatt med brunetter i Norge - der har disse brunettene vært fryktelig STERKT malt og sminket ! Hvorfor sminker dere dere så jævlig mye - om dere selv påstår brunetter ikke trenger sminke for å se pene ut ??? Knallrød leppestift og kullsorte øyne - syns ikke jeg er fint .Samt en MASKE av pudder og foundation i ansiktet . ÆSJ . Modeller nå til dags er IKKE VAKRE - de er bare såkalt KLESHENGERE som jeg vil kalle dem .Utmagrede skinnflate kropper uten pupper og rumper i det hele tatt - alltså kropp som en kleshenger .....-selv tror disse at de er så vakre .... En seriøs undersøkelse viste at menn faktisk foretrakk nette mindre damer - fremfor modelkvinner på 188 cm på strømpelesten ... Og menn foretrakk kvinner med kjøtt på kroppen fremfor radmagre modelkvinner . Vakre blondiner er noe helt annet enn ALBINOER som du sammenligner dem med -høres slik ut . De fleste som ikke er albino MEN BLONDINER - har mer markerte øyenbryn og vipper ( mørkere enn selve håret - helt naturlig mørke / brune . ) Og kan godt gå uten sminke .Og likevell se fresh og vakre ut naturlige som de er . Mye sminke er STYGT spesielt på en blondine . Brunetter tåler mye mer maling i fjeset uten å se oversminket ut .....kontra blondiner .Som må være ytterst forsiktig med sminke - da sminke ofte ikke kler blondiner .De naturlige blondinene med minst sminke på er vakrest .De FALSKE blondinene med bleket hår og trynet fullt av brunt pudder - ser helt jævlige ut .Men husk ! De er ikke EKTE blondiner .....de prøver å lingne en blondine ....T.o.m negre prøver å bleke håret og bli blondiner de også .... gud da flirer jeg rått .Ser jo helt teit ut på en negerdame ....med blå øyenlinser og lyst hår . Om man er vakker uten sminke kommer mye an på huden . En blondine med flott hud - er vakker uansett . Aller vakrest UTEN SMINKE . Min mor er brunette - men hun sier hum MÅ sminke seg - ellers ser hun helt GRÅ ut ... eller blek . Det problemet har ikke blondiner som deg sa hun - for dere kler å være hvite og bleke , uansett sommer eller vinter . For det er naturlig på blonde mennesker å være lys i huden .Mens hun som er brunette føler seg mer avhengig av sol og farge i huden for å se fresh ut . Eks brunkrem o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 2. februar 2009 #16 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ekte blondiner holder på å dø ut - vet du ikke det ? Ekte blondiner er snart en sjeldenhet å se og de er selve symbolet på SCANDINAVIA ,ER BLONDINENE som vises frem i Scandinavia når de skal reklamere for den typiske norsk / eller svenske kvinnen ( drømmebildet av en vakker kvinne )- den ariske scandinaviske rase . Forde de får barn med folk med mørkere hår og hud / gener som er dominante - dermed er blondinen i ferd med å dø ut , da hun ikke reproduserer seg selv ofte med lyse farger -men avkommet får mørkere hår om far er mørkhåret - det er sant og et faktum .Hadde det ikke vært for hårblekings middel -hadde vi meget meget sjeldent sett naturlige blondiner i Norge / Sverige .Da de fleste er mellomblond , mørkblonde eller brunetter .DERFOR er nok 90 % av modellene enten brunetter eller mellomblonde damer . -så det har du nok rett i . At der er mangel på vakre blonde kvinner som modelemne . Uansett - de missekonkuransene vi har hatt med brunetter i Norge - der har disse brunettene vært fryktelig STERKT malt og sminket ! Hvorfor sminker dere dere så jævlig mye - om dere selv påstår brunetter ikke trenger sminke for å se pene ut ??? Knallrød leppestift og kullsorte øyne - syns ikke jeg er fint .Samt en MASKE av pudder og foundation i ansiktet . ÆSJ . Modeller nå til dags er IKKE VAKRE - de er bare såkalt KLESHENGERE som jeg vil kalle dem .Utmagrede skinnflate kropper uten pupper og rumper i det hele tatt - alltså kropp som en kleshenger .....-selv tror disse at de er så vakre .... En seriøs undersøkelse viste at menn faktisk foretrakk nette mindre damer - fremfor modelkvinner på 188 cm på strømpelesten ... Og menn foretrakk kvinner med kjøtt på kroppen fremfor radmagre modelkvinner . Vakre blondiner er noe helt annet enn ALBINOER som du sammenligner dem med -høres slik ut . De fleste som ikke er albino MEN BLONDINER - har mer markerte øyenbryn og vipper ( mørkere enn selve håret - helt naturlig mørke / brune . ) Og kan godt gå uten sminke .Og likevell se fresh og vakre ut naturlige som de er . Mye sminke er STYGT spesielt på en blondine . Brunetter tåler mye mer maling i fjeset uten å se oversminket ut .....kontra blondiner .Som må være ytterst forsiktig med sminke - da sminke ofte ikke kler blondiner .De naturlige blondinene med minst sminke på er vakrest .De FALSKE blondinene med bleket hår og trynet fullt av brunt pudder - ser helt jævlige ut .Men husk ! De er ikke EKTE blondiner .....de prøver å lingne en blondine ....T.o.m negre prøver å bleke håret og bli blondiner de også .... gud da flirer jeg rått .Ser jo helt teit ut på en negerdame ....med blå øyenlinser og lyst hår . Om man er vakker uten sminke kommer mye an på huden . En blondine med flott hud - er vakker uansett . Aller vakrest UTEN SMINKE . Min mor er brunette - men hun sier hum MÅ sminke seg - ellers ser hun helt GRÅ ut ... eller blek . Det problemet har ikke blondiner som deg sa hun - for dere kler å være hvite og bleke , uansett sommer eller vinter . For det er naturlig på blonde mennesker å være lys i huden .Mens hun som er brunette føler seg mer avhengig av sol og farge i huden for å se fresh ut . Eks brunkrem o.l nå blei jeg plutselig utrolig glad for at at jeg er naturlig lysblond jeg :-D men uansett så er det veldig typisk av en gutt å si, f eks hun jenta var helt perfekt, knall blå øyne, lys blondt hår og utrolig pen, det hører man mye oftere enn hun hadde mørke øyne og brunt hår og utrolig pent. man hører også mye oftere om den pene blondina enn den pene brunetta. sorry men jeg syns at blondiner lyser opp tilværelsen, sier ikke dette fordi jeg selv er blond, men fordi det er ren fakta. syns nå spanske, italienske jenter kan være utroliiig peene og det som brunettter, men for oss norske er det aller penest og være ekte blondine! de som er det kan være fornøyd over det:-) fordi det er ikke mange av dem igjen. men smak og behag;-) Endret 2. februar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 2. februar 2009 #17 Del Skrevet 2. februar 2009 Ekte blondiner holder på å dø ut - vet du ikke det ? Du får ringe modellbyråene og fortelle dem det så de kan skynde seg og ta noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 2. februar 2009 #18 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Du får ringe modellbyråene og fortelle dem det så de kan skynde seg og ta noen bilder. modellbyråene har som oftes ganske STYGGE jenter. som frøydis som vant top modell i norge for noen år sia? hun har sikkert en herlig personlighet og er vakker innenfra, men ærlig i modellbransjen er det så mange STYGGE jenter at det halve kunne vært nok. mange av de ser bare ut som noen gående skjellette, så ved å si at det er flest brunetter i modellbransjen er NESTEN som å si det er flest modeller i styggebransjen:-P ok skal ikke fornærme modeller for mye er mange er naturlig tynne, mørkhåra og pene sånn,men absolutt ikke det de flesteegentlig ønsker å være. noen ganske pene modeller er heidi klum og vendela kirsebom........ blondiner ? yess. Endret 2. februar 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #19 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er da inderlig godt smaken er som baken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 3. februar 2009 #20 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg tror de aller fleste menn driter i hårfargen på en dame. Selv er jeg mørk og trives med det, har aldri manglet på oppmerksomhet for min del i hvertfall, selv i mørke barer. Tror slike ting handler i mye større grad om utstråling enn hårfarge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå