Gå til innhold

Stillingsbeskrivelse


Fremhevede innlegg

Gjest usikker arbeidstaker
Skrevet

Jeg har en stilling som ikke har noen spesiell stillingsbeskrivelse. Dette gjør meg litt frustrert og jeg føler meg usikker i stillingen min. Det går på at jeg ikke har faste oppgaver, men får små oppgaver her og der hvis den personen i stillingen over meg ikke har mulighet til å gjøre det.

Det jeg lurer på og håper noen kan hjelpe meg med, er om jeg har krav på en stillingsbeskrivelse som sier hva mine oppgaver på denne arbeidsplassen er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener du skal ha krav på en ordentlig stillingsbeskrivelse. Om du ikke får det kan du kontakte fagforbundet, så får du nok det du har rett på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...