Gjest usikker arbeidstaker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har en stilling som ikke har noen spesiell stillingsbeskrivelse. Dette gjør meg litt frustrert og jeg føler meg usikker i stillingen min. Det går på at jeg ikke har faste oppgaver, men får små oppgaver her og der hvis den personen i stillingen over meg ikke har mulighet til å gjøre det. Det jeg lurer på og håper noen kan hjelpe meg med, er om jeg har krav på en stillingsbeskrivelse som sier hva mine oppgaver på denne arbeidsplassen er?
Mary Philbin Skrevet 2. februar 2009 #2 Skrevet 2. februar 2009 Jeg mener du skal ha krav på en ordentlig stillingsbeskrivelse. Om du ikke får det kan du kontakte fagforbundet, så får du nok det du har rett på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå