Fiona83 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 hvor langt har dere kommet i planleggingen?? Er dere i rute?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Vi er i rute. Er ferdig med det meste egentlig, for vi flytter sammen til bryllupet. Så vi vil gjøre ferdig bryllupsplanene nå, så har vi tid til flytteplaner senere. Sender invitasjonene i morgen.
Fiona83 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 har faktisk ikke ordnet invitasjonene enda vi.Var noen som sa til meg at det var nok å sende deut ca. 2 måneder før,men nå i det siste har jeg tenkt at jeg iallefall skal sende de ut 3 måneder før.Så nå må vi få tatt de kjærestebildene vi tenkte å ha på framsiden av invitasjonene snart!!Litt småstressa nå,men har heldigvis møte med hun som skal hjelpe oss neste uke.
anettes´verden Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Vi har endel igjen føler jeg.. mangler -toastmaster -frisør -ikke satt opp meny enda -holder på å lage innbydelser så litt igjen kan du si:-) det verste er at jeg ikke stresser, dere da?
Fiona83 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2009 mangler toasmaster vi også,føler ar den må være på plass snart nå...å være toastmaster er jo en stor oppgave.menyen vår ble klar sist onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå