Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har prøvd å søke litt her etter glasur på sjokoladekaker, men vet ikke om jeg har funnet det jeg leter etter. Jeg har en god oppskrift på sjokoladekake, men glasuren blir mørk, og jeg skulle gjerne hatt en lys variant. Mer som en smørkrem, som er myk og lys. Noen som har oppskrifter på dette?
Gjest TittTitt Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Jeg bare googlet, vet ikke om du kan bruke den men.. http://ringblomst.no/forum/showthread.php?t=14620 Google, og les rundt
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 upps, jeg er litt for lat, jeg skjønner jeg... Tusen hjertelig takk, TittTitt. Det var akkurat dette jeg var på let etter.
Gjest TittTitt Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 BAre hyggelig det du Jeg og spør om alt mulig her. Det finnes spessielt et menneske her inne (aner ikke hva hun/han kaller seg) Men har sett over alt at hun/han skriver justfuckinggooleit.com eller noe sånt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå