Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Del Skrevet 1. februar 2009 Hei. Jeg skal ta turen til oslo snart en helg, kjører fra rogaland, og skal med Colorline Oslo-Kiel. I den forbindelse så må jo bilen parkers et sted. Jeg har en forholdsvis dyr bil og vil ha den stående inne et sted, med stor sikkerhet mot herværk og innbrudd. Finnes det noe sted i Oslo sentrum som er litt sikrere enn andre normale parkingsplasser. Nei, jeg har ikke anledning til å ta tog eller fly. Uansett, noen tips??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #2 Del Skrevet 1. februar 2009 Finnes jo flere parkeringshus med kameraovervåkning sentralt i Oslo. Eller er det noe annet du er ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #3 Del Skrevet 2. februar 2009 Hei. Jeg skal ta turen til oslo snart en helg, kjører fra rogaland, og skal med Colorline Oslo-Kiel. I den forbindelse så må jo bilen parkers et sted. Jeg har en forholdsvis dyr bil og vil ha den stående inne et sted, med stor sikkerhet mot herværk og innbrudd. Finnes det noe sted i Oslo sentrum som er litt sikrere enn andre normale parkingsplasser. Nei, jeg har ikke anledning til å ta tog eller fly. Uansett, noen tips??? Colorline har eget parkeringshus. Koster vel 300 kroner for perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloKjersti Skrevet 2. februar 2009 #4 Del Skrevet 2. februar 2009 Colorlines parkeringshus blir også låst, og åpnes ikke før båten er tilbake igjen (de har altså to adskilte etasjer, som de benytter). Vi har brukt dette et par ganger, og syns det er en grei løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå