Gå til innhold

Liten romantisk 2 dagers tur etter bryllupet+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Vi driver å ser igjennom budsjettet vårt, og på grunn av noen dyre tannlege regninger, har vi kondkludert med at vi ikke kan ta oss råd til den lille danmarksturen vi hadde planlagt dagen etter bryllupet.

orginalt skulle vi tatt båten fra Oslo til København, i et deluxerom med frokost på sengen, sovet en natt på en fancy hotell i Købehnhavn (på et deluxe rom) og deretter tatt båten hjem igjen. Med en suite med utvendig jacuzzi :yvonne:

alt dette, inkludert frokoster og middag på båten på vei hjem, kom på ca 7.500,-

Noe jeg egentlig ikke syns er altfor dyrt for så mye luksus :)

Men på grunn av denne tannlegeregningen er jeg nå redd for at vi ikke har råd til dette allikevel.

Jeg er dessuten midt i et eksamensprosjekt på skolen, og tror ikke jeg kan ta meg fri i så mange dager...

Men jeg vil så gjerne ha litt luksus allikevel, og jeg vil hvertfall ikke gå rett fra den herlige følelsen av bryllup tilbake til en slitsom skoledag!

Men er så usikker på hva vi skal gjøre i steden.

Noen som har noen gode forlag, som ikke så koster så mye som 7.500, gjerne rundt 5.000 eller under...

Og som ikke varer mer enn 2 dager..

Hehe, spør kanskje vanskelig jeg nå... :P

Ecathari

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, siden dere tydeligvis er i/i nærheten av Oslo, kan dere jo bare ta inn på hotell et par netter? Eventuelt ikke midt i byen dersom dere bor der, men et "landlig" og romantisk sted en time eller to unna?

Skrevet

ka med å kjøre til nye spa hotellet i Strømstad, Sverige. Er rundt 2 timer kjøring fra Oslo og tror en spa weekend er rundt 3000kr. avhengig av det dere vil ha(behandling og rom).

Har ikke vært der selv, men kjenner til folk som har prøvd det og sier det er helt fantastisk. Er ved havna og pleier å være kjempefint vær i strømstad!

lykke til

Skrevet

Ville nok satset på en hotell&SPA-tur i kjøreavstand til der dere bor. De fleste steder har gode pakkepriser på slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...