Gå til innhold

Maarud potetgull med salt og eddik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maarud har til min store glede begynt å produsere potetgull med salt og eddik, er det noen som vet når det vil komme ut i butikkene? Har lett litt her og der, men de har enda ikke fått det på de butikkene jeg har sjekket. Noen som har sett det noe sted? Har ventet i flere uker nå, og begynner å bli utålmodig! Må ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de ikke hatt den i årevis?

Jaja, du kan jo korte inn ventetiden med å sprinkle litt eddik over vanlig salta potetchips...

Skrevet

Har sett det på 7/11 og narvesen.

Fikk lyst til å kjøpe for det minner meg om da jeg var i Skottland

Skrevet

Nå ble det jubel i stua, for briten her er jo fostret opp på "crisps with salt and vinegar". Og nå slipper han altså å hamstre potetgull hver gang han er hjemom, noe som er bra fordi posene ofte sprekker i flyet og innholdet ender opp som smuler.

Det er bare synd at han ikke skjønner at eddik smaker så fælt at det egentlig burde forbys, både på potetgull og pommes frites...

Skrevet

Hahaha! Er en tilvenningsak det. Jeg elsker eddik på fiskepinner eller annen smulestekt fisk. Men er ikke så glad i potetfritter, så det blir oftest en veldig kremet og fløte- eller ostemettet potetmos til. Gjerne med finfinrevet gulrot.

Men er du pingle, så kan du selvsagt alltids fake med sitronsaft ;)

Skrevet

ååå! salt og eddik potetgull er så godt!! håper maarud sin er like god som den .. ehh.. er det kettle chips den heter? den er litt for dyr siden det er import :kjefte: og det hjelper vel ikke på om maarud sin bare er på narvesen og slikt ennå - de er jo ikke kjent for å være billige..

Skrevet

Jeg har kjøpt på Rema.

Skrevet

Så fint at den endelig kommer ut! Husker at de hadde det da jeg var lita! Smakte Pringles sin variant, men syntes ikke det var helt det samme.. Gleder meg til å prøve :)

Skrevet

Pringles er ikke potetgull, men presset potetmos, stekt i sånn olje som vi får diare av...!

Skrevet
Pringles er ikke potetgull, men presset potetmos, stekt i sånn olje som vi får diare av...!

Det var dine ord... :fnise: Pringles er greit det.. men helst den grønne

Skrevet

Da har jeg kjøpt en pose :) Gyselig farge, men smaken er akkurat som jeg husker den fra barndommen! :bolledeig:

Skrevet

Kjøpte 6 poser i Sverige på Maxi-Mat (Nordby) i går. Bare synd at de har så kort holdbarhet i skapet mitt. :popcorn: (I motsetning til feilkjøpt ost-og-løk, som klarer seg veeeldig lenge.)

Skrevet

Får man diare av oljen i Pringles eh? Kan du utdype den der litt :fnise:? Før hadde man (kun i USA?) noe som het Olestra, det var noe som erstattet fettet i chipsen. Dette fikk svært mange svært mye diare av, så den forsvant fra markedet ganske fort. Har ikke sett dette i Norge selv.

Aldri smakt eddik og salt så finner jeg en billig pose Maarud så kanskje prøver! Så takk for tipset :)

Skrevet

Måtte jo kjøpe en pose, da... Og vet ikke helt hva det er, men for meg smakte det ikke godt... Kjøpte den på Meny.

Skrevet

Har aldri fått diare av pringles..

Skrevet
Har aldri fått diare av pringles..

Ikke jeg heller, bare sår på tunga :gjeiper:

Skrevet
Maarud har til min store glede begynt å produsere potetgull med salt og eddik, er det noen som vet når det vil komme ut i butikkene? Har lett litt her og der, men de har enda ikke fått det på de butikkene jeg har sjekket. Noen som har sett det noe sted? Har ventet i flere uker nå, og begynner å bli utålmodig! Må ha!

Spørsmålet ditt hører vel ikke hjemme på "generell debatt" men dog!

Da jeg leste spørsmålet ditt så googlet jeg på Maarud sine sider og fikk opp eks. http://www.maarud.no/

og der ligger vel svaret du lurer på tenker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...