Christiona Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Hei. Har endelig begynt på p-piller, microgynon 30, og er veldig fornøyd! Men det står på bivirkninger at brystene kan begynne å vokse, er litt bekymret for dette! Er det noen her som har merket seg disse bivirkningene, og eventuellt har erfart om brystene beholder sin nye størrelse etter seponering av pillene eller om de krymper tilbake til sin tidligere størrelse? Hilsen forvirret jente!
yoga Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Hei Jeg begynte på Microgynon en gang i tiden, og erfarte faktisk at brystene mine vokste. Men i tillegg ble de veldig ømme. Det var en pille som ikke var ment til min kropp, for jeg fikk en haug med bivirkninger. Puppene gikk tilbake til det normale da jeg sluttet på dem Nå er jo såklart alle kropper forskjellige, men dette var bivirkninger jeg kjente (og så) relativt kjapt etter jeg startet på dem. Hvis du har gått på dem noen dager, og ikke merker noe, vil jeg nesten tro at du ikke vil merke noe særlig til det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå