Gå til innhold

Forsinket mensen og p-piller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har gått fast på p-piller (Synfase) i nærmere fire år og det har gått greit til nå. I løpet av denne perioden har mensen vært på dagen hver gang. Men denne gangen ser det ikke ut til at den har tenkt å komme i det hele tatt. Dette er bare fjerde mensdag egentlig, men jeg har allerede begynt å få hetta. Testet meg for graviditet for to dager siden, men den var negativ.

Skal jeg bare fortsette på neste pillebrett når den dagen kommer, uansett? Burde jeg sjekke meg enda en gang for graviditet? Andre logiske forklaringer på hvorfor den ikke kommer?

Skikkelig stressa siden dette aldri har vært noe tema for meg før, så jeg setter stor pris på svar.

Hilsen Maria :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei :)

Det kan være så mange årsaker til at mensen ikke kommer. Stress, vektnedgang, graviditet etc.

Jeg ville tatt en test til om et par dager, og hvis den også er negativ så ville jeg nok begynt på neste brettet som vanlig.

Hvis du får symptomer på at noe ikke er slik det bør, så kan en tur til legen være greit..

Endret av yoga
Skrevet

Takk for svar :)

Har stresset en del i det siste, så det kan godt mulig være grunnen. Er i fin form ellers.

• 3 år senere...
Gjest jente23
Skrevet

Hei

Jeg har samme problemet, bare at nå er det en hel uke siden jeg begynte på sukkerpillene.

Er jeg gravid? Har ikke tatt noen test ennå, men tenker å ta det senere i dag hvis ikke mensen dukker opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...