Gå til innhold

..fit for life..


GlaJenta88

Anbefalte innlegg

:velkommen:

til min "treningsdagbok" :kul:

Tja, som tittelen og emnet tilsier så er dette Glajentas forsøk på en litt mer treningsfylt hverdag. Jeg var flink når jeg var mindre, men nå de siste årene har jeg hengt mer på halv tolv. Har stresset mye mer da jeg har hatt hovedinntekt osv i tillegg til studier, men nå viser det seg at jeg har fått mer fritid. Fritid jeg kan bruke først og fremst på Wii Fit'n min♥

Så dette er først og fremst en dagbok, slik at jeg kan fortelle verden hvor flink evt. hvor dårlig jeg er på dette med fysisk aktivitet. :fnise:

Jeg er veldig glad i å trene, og jeg liker følelsen av å være stiv og støl, så det er tiden jeg har unnskyld meg med i det siste. Nå tror jeg ikke at jeg kan skylde på det lenger. Tenk, her om dagen drømte jeg at jeg var ute og løp før frokost. Haha, også våknet jeg altfor sent til forelesning istedet! Jaja, sånn kan det gikk.

Jeg har bestemt meg for at jeg skal starte i det små, for så å kanskje eksalere etter hvert. Jeg har i utgangspunktet kun tenkt til å bruke Fit'n min, for så å kanskje få til løpeturer inn i morgenkaoset så fort snøen forsvinner ute. Kanskje. Vi får se hvordan det går i alle fall. Målet er i alle fall å logge meg inn hver eneste dag på både denne dagboken, og på Fit'n.

Jaja, jeg tror jeg brukte den i 36 minutter idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jess, jeg klarte å bryte forsettet allerde dagen etter jeg starta. Dette lover bra. Igår var mamma og jeg i Skien en tur, hvor vi gikk og gikk og gikk. Så det ble jo litt aktivitet for det. Gikk i høye hæler da, noe jeg kanskje ikke skulle gjort og presterte å få gnagsår på høyre stortå. Jaja, jeg forsøkte å kompensere bruken av Fit'n idag istedet. Så idag: 61 minutter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jaggu ingen enkel ting å starte med! Idag klarte Wii'en å ødelegge seg selv. (Det var i alle fall ikke jeg som gjorde noe). Så idag har jeg ikke fått spilt noe. Lurer på om jeg skal trene litt hjemme likevel. Skal kanskje få gått meg en lang tur etterpå da. Det er jo bedre enn ingenting antar jeg. Kanskje jeg har en samboer som får fiksa den etterpå også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mariajenta og Skya!

Så koselig med hilsen her inne da! :klemmer:

Wii'en er fortsatt syk, så da blir det jo ikke så mye mer her inne heller før den er frisk igjen. Lurer på om jeg skal bruke den som en step, da. Og heller bare ta tiden på egenhånd. Får ikke vite hvor mange steps jeg har hatt, men det gjør jo ikke så mye hvis jeg bare klarer å holde et jevnt tempo.

Jaja, plutselig tilbake! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess, da har jeg "steppa" i ca 35 min, og tatt et par "jack-knives" + et par yogaøvelser. Fornøyd med det ettersom jeg ikke har noen wii-trener her til å fortelle meg hvor lenge jeg skal holde de ulike øvelsene :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Wii'er er fortsatt ødelagt, men nå er jeg ved godt mot igjen! Vi har funnet ut at det er det ene tannhjulet som er ødelagt! Så da trenger vi jo bare et nytt tannhjul. Jeg har sendt en mail til noen som driver med modifisering og chipping, og fikk veldig positiv tilbakemelding. De hadde visst mange ødelagte Wii'er liggende, så det skulle ikke være vanskelig å få tak i et nytt tannhjul! :D Jaa! Snart tilbake på Fit'en ♥♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glajenta;O)

Kjedlig med Wiin din, men du ser hvertfall lyset i tunnelen nå som du har funnet feilen. Hehe, måtte le litt når jeg leste gjennom boka di. Først så engasjert også falt du av andre dagen! Men du henter dg inn igjen vettu. Denne boka er fantastisk. Lagde meg selv en slik bok 12 januar og jeg tror nok det er takket være denne at jeg klarer å stå på slik jeg gjør..Det har aldri funket før for meg, men nå går det fint.Er jo kjempe gøy med hilsen og besøk, inspirasjon og kritikk!

Kommer til å lese hos deg, håper det går kjapt med denne wiin din. Er egentlig ikke så nne i den wiin, så fortell gjerne hva det går ut på;) *nysgjerrig*

Hilsen *snuppis* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...