Gå til innhold

Sterilisering av menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Min mann steriliserte seg for 2 mnd siden. Man kan tydelig kjenne 2 store knuter i pungen. Er det noen her som har steriliserte menn som kan kjenne etter om de også har det? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si at jeg kjenner noe knuter nei. Hvor hardt må en kjenne da ? ligger de inni eller i overflaten. Ellers har jeg da 2 synlige arr da, men de er ikke harde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligger inni og er ganske store... som slitt små druer. Det kjennes rett og slett ganske ekkelt ut, så vi synes det er litt rart hvis dette er normalen og man ikke får beskjed om det på forhånd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det normalt å ha stener i pungen da?

Ehh.... jo.... Det var jo ikke akkurat det spørsmålet var heller da.... Stener og knuter er to forskjellige ting det.

Er det virkelig ingen her som har menn som er steriliserte altså? Kankskje denne kunne flyttes til samliv eller barn og familie da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.... jo.... Det var jo ikke akkurat det spørsmålet var heller da.... Stener og knuter er to forskjellige ting det.

Jeg er nr2 som svarte. Nå har jeg kjent over ballene mine og jeg kjenner ingenting slikt. Kan dere ikke ringe doktoren som gjorde jobben da og spør ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...