Gjest TS Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Skal for første gang søke på en stilling via nett. Får derfor opp en egen siden hvor jeg skal skrive jobbsøknaden. Hvordan skal oppstettet være på denne? Siden den går via nettet og gjennom denne siden går den direkte til mottaker, så jeg trenger vel ikke skrive adressen deres på "arket"? Og hva med min adresse, navn osv, skal jeg skrive det øverst på søknaden, eller droppe det siden det som sagt går via nettet? Takker for alle svar:)
Zzyzx Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 I sånne skjemaer har jeg bare skrevet selve søknadsteksten i feltet for det, kanskje jeg har inkludert en vanlig overskrift av typen "Søknad på stilling som ... ". All annen informasjon ligger jo i andre felt. Det har ikke vært noe problem.
Gjest TS Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 I sånne skjemaer har jeg bare skrevet selve søknadsteksten i feltet for det, kanskje jeg har inkludert en vanlig overskrift av typen "Søknad på stilling som ... ". All annen informasjon ligger jo i andre felt. Det har ikke vært noe problem. OK. Takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå