Gå til innhold

Blotter seg for bilene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør man egentlig når man kjører hjem fra jobb og det står to jenter i 12-13-årsalderen å viser tissen til bilene mens de ler dumt? Politiet bryr seg vel ikke når de er så små? Men det er jo blotting.

Dette skjedde da jeg kjørte hjem i dag. Kjenner dem ikke, men vet hvem mora til hun ene er. Burde jeg si i fra?

Skjønner bare ikke hva det går av en del ungdommer i dag. Verste fall så kunne vel bilene ha kræsjet da de kan bli forstyrret av slik idiotisk oppførsel.

Burde kanskje selv stoppet å sagt i fra, men tenkte ikke på det der og da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi da.

hvis det hadde vært meg så tror jeg faktisk jeg hadde sagt ifra til foreldrene. når en er 12-13 burde en vite bedre.

som du sier så kan det jo få alvorlige konsekvenser hvis en blir riktig ukonsentrert

Skrevet

Si fra tilo foreldrene.

En ting er at de er et faremoment i trafikken. En annen ting er at de utsetter seg selv for fare. Hva om feil person ser dem?

Skrevet

Sm mamma ville jeg gjerne visst det. Blir veldig gled når noen forteller meg hva barnet mitt har gjort for noe dumt. Og dette er jo ille!

De forstår ikke knsekvensene av dette. Tenk om en pedofil kjører forbi...

Skrevet

:sjokkert:

Jeg ville først snakket med jentene. Jeg ville forklart alle faremomentene ved den oppførselen. Hvis jeg etter det hadde sett dem igjen hadde jeg snakket med foreldrene.

Gjest Kynisk Nihilist
Skrevet

Jeg ville ikke brydd meg.

Skrevet

Tenk om "feil" person(er) ser dem? Pedofile fx. Du MÅ si fra til foreldrene! Du hadde vel ville vite det om det var ditt barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...