Gjest Gjest_julie_* Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 hei. er det noen som har gått på dette i oslo? kan dere komme med erfaringer om dette studie. både positive og negative. og hvordan jobb har dere i dag?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Jeg studerte MSc Marketing og trivdes kjempe godt! Mange hyggelige medstudenter og dyktige forelesere (men noen også mindre gode ) Bachelor var noe enkelt i forhold til master, men det det sier seg selv! Jeg har egentlig ikke noe negativt å si om dette studiet. Det er en del jobb, så man burde være gira på marketing, økonomi, statistikk etc. or å trives tror jeg, men ellers er det utrolig gøy og utfordrende på en god måte! Jeg anbefaler det på det sterkeste. Jeg tok selv psykologi som valgfagretning på master, men det finnes og andre muligheter. Jeg jobber i dag i verdens største IT-bedrift.
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 tusen takk for svar:) hjalp meg masse:) har lenge vært i tvil.men begynner å se klarere for meg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå