Gjest Sommerjenta* Skrevet 5. mars 2010 #21 Skrevet 5. mars 2010 Odd Fellow i 3.støm terasse har blitt veldig fint! Der skal vi være. Vi gifter oss i Drammen 10.07.10. Og ang brudeshow...... det er til helgen.... http://www.drammensteater.no/program/ypsil...hion-event-2010 Kan man komme gratis inn på "messeområdet"? For det er jo dit jeg vil... Men synes det er mye å betale 200 kr for meg og to forlover = 600kr kun for noen brosjyrer og ideer...... Vet ikke om man kan komme inn på messeområdet gratis. Men er det ikke en brudemesse i Oslo helgen den 13 mars? Mulig jeg blingser her, men tror den var gratis:) Så på Odd Fellow, så veldig fint ut:)
LimaLama Skrevet 7. mars 2010 #22 Skrevet 7. mars 2010 Vet ikke om man kan komme inn på messeområdet gratis. Men er det ikke en brudemesse i Oslo helgen den 13 mars? Mulig jeg blingser her, men tror den var gratis:) Så på Odd Fellow, så veldig fint ut:) Var innom teateret i går... en kom inn på messeområdet gratis... Men det var få ideer å hente... sukk... Men greit å ha vært der... Messe i Oslo 13. mars..jepp.... Se her: http://www.houseofoslo.no/hva-skjer/ Og mange takk: Odd Fellow... :rødme: (Men jeg er jo langt fra objektiv.... )
Gjest Sommerjenta* Skrevet 7. mars 2010 #23 Skrevet 7. mars 2010 Hehe, man skal ikke være objektiv når man kommer til sitt eget bryllup:) Er jo litt av gleden med det Takk for link forresten, prøver å lure med meg ei venninne på brudeshow, sambo har satt ned foten hehe, mon tro hvorfor virker som at kjoler og tyll og sitat "serviettbefaring" ikke er helt hans greie :rødme:
Puserjenta Skrevet 7. mars 2010 #24 Skrevet 7. mars 2010 Ser dette er en litt gammel tråd, men dere som giftet dere i Asker, Røyken, hvor hadde dere festen? Sliter virkelig med å finne drømmelokalet:) Nå skal ikke jeg gifte meg med hva med Drengsrud gård, Hovedgården, Høyenhall eller Skogsborg? Skogsborg er jo veldig fint ute på sommeren.(har aldri vært inne)
Gjest Sommerjenta* Skrevet 8. mars 2010 #25 Skrevet 8. mars 2010 Nå skal ikke jeg gifte meg med hva med Drengsrud gård, Hovedgården, Høyenhall eller Skogsborg? Skogsborg er jo veldig fint ute på sommeren.(har aldri vært inne) Tusen takk for tips, skal undersøke de nærmere. Skogsborg er ikke så pen inni, og vi fikk ikke lov å dekke i hagen sa de Men den er kjempefin og idyllisk rundt:)
LimaLama Skrevet 9. mars 2010 #26 Skrevet 9. mars 2010 sambo har satt ned foten hehe, mon tro hvorfor virker som at kjoler og tyll og sitat "serviettbefaring" ikke er helt hans greie :rødme: Prøver å dra med meg min kommende mann også.... Merkelig...men jeg fikk et relativt likt svar fra han.... Blir vel med forloverne denne gangen også.... Hehe...Katrine Søland skal være konfransier....kanskje kan brukes som lokke-middel?
Gjest Sommerjenta* Skrevet 10. mars 2010 #27 Skrevet 10. mars 2010 Hehe...Katrine Søland skal være konfransier....kanskje kan brukes som lokke-middel? Har lokket med kake også og da skulle han være med men nå skal jeg avgårde med en venninne som også skal gifte seg, så kan vi være så vordende bruder vi bare vil uten at sambo får nok av det hele :rødme: Tenker jeg kan bruke denne goodwillen til neste brudeshow
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå