Gå til innhold

Mager og god ost som man kan spise


*snuppis*

Anbefalte innlegg

Er veldig veldig glad i ost. Elsker ost! Av den grunn prøver jeg å lete etter en mager og god ost jeg kan spise med god samvittighet under min "slankeperiode" nå...Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elfrida

Hvis ikke du tilfeldigvis liker Pultost, cottage cheese, og magerost spesielt godt, så er 'mager' og 'god' sjelden mulig å kombinere i en og samme ost etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig veldig glad i ost. Elsker ost! Av den grunn prøver jeg å lete etter en mager og god ost jeg kan spise med god samvittighet under min "slankeperiode" nå...Noen som vet?

Mener du vanlig "ostehøvel" ost eller smøreost? Vanlige oster er jeg ikke fullt så begeistret for de meget magre typene, smaker litt for lite, men synnøve lett er ok. Magre smøreoster er det mange typer som er gode, philadelphia-typen finnes med gressløk, krydder osv. og kavli har masse typer for enhver smak, se litt i butikkene, men selv foretrekker jeg ikke de magreste typene, men vi er alle forskjellig.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på ostehøvel ost..;)

Forsøkte synnøve finden ost, men jammen var ikke denne så god nei. Er nok noe i det som blir sagt, mager og god er ingen kombinasjon det finnes mange av der ute nei.. Jepp får lete litt i disken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på ostehøvel ost..;)

Forsøkte synnøve finden ost, men jammen var ikke denne så god nei. Er nok noe i det som blir sagt, mager og god er ingen kombinasjon det finnes mange av der ute nei.. Jepp får lete litt i disken ;)

Hehe, foretrekker skikkelig ost, heller da med litt mer måtehold med antall skiver ost jeg har på maten, men se litt etter, som sagt så finnes det mange nokså gode smøreoster ihvertfall.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Kavli sin mager smøreost med skinke .. den smaker deilig på knekkebrød. Har gjerne druer eller pære i skiver til.

Endret av Kinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Kavli sin mager smøreost med skinke .. den smaker deilig på knekkebrød. Har gjerne druer eller pære i skiver til.

Den er god med skinke og akurk på også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...