bunadbrud Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg/vi sliter litt og trenger litt inspirasjon :D Jeg vet at jeg skal ha no livnar det i lundar, men ellers blank.
angara Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Vi hadde en lokal bruremarsj til inngang, jeg hadde lett og lett og klarte heldigvis å skaffe noter til slutt. Og et flott, brusende orgelstykke av Vierne til utgang.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Jeg/vi sliter litt og trenger litt inspirasjon :D Jeg vet at jeg skal ha no livnar det i lundar, men ellers blank. http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/index.htm Her kanskje du finner den inspirasjon du trenger. Lykke til
Honey Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Vi skal ha den klassiske "Here comes the bride" som inngangsmarsj og "Bruremarsj frå Telemark" som utgangsmarsj. Vi har ikke bestemt salmer og solosang enda men jeg har lyst på "Kjærlighet fra Gud" i alle fall. Har også lyst på "Always there" fra Secret Garden som solosang.
latte Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Har ikke begynnt å tenke på det enda... må følge litt med her tror jeg..
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 vi skal ha inngang: wagener salmer: å leva det er å elska, deg være ære utgang: enten mendelson eller brudemarsj av førde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå