Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har hatt mensen nå, og har da brukt tamponger. Etter mensen fikk jeg illeluktende utflod og veldig tynn utflod. Jeg fikk medisin for dette hos legen (uten å ta GU). Det jeg lurer på er om jeg kanskje har glemt en tampong der? Jeg har prøvd å kjenne etter, men kjenner ingenting. Ikkeno snor ellernoe. Jeg har blitt syk, vondt i korsryggen og trykk mot blæra, men også snue og vondt i halsen, så jeg forventer at det bare er influensa. Da jeg var hos legen for å sjekke om jeg hadde UVI, fikk han utslag på CRP'en, men mente det var fordi jeg hadde influensa. Kan en gjenglemt tampong slå ut på CRP'en?
ashera Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Hvis du ikke kjenner noe, har du sikkert ikke glemt tampongen. Dersom du bare har hatt crp-utslag som legen tolker som influensa, hadde du sannsynligvis ikke en bakterieinfeksjon der og da. Virusinfeksjoner gir bare en liten stigning i crp. Ellers er det jo fullt mulig å ha en urinveisinfeksjon og en influensa samtidig. Du får bare følge med og se, og gå til legen igjen om du er usikker eller føler deg verre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå