Gå til innhold

Instruktør


Gjest Vil bli

Anbefalte innlegg

Gjest Vil bli

Hei!!

Finnes det noen instruktører i SATS sal her på forumet?

Jeg tenker på å bli instruktør i step

men det jeg lurer på er denne audition man ska på for å så bli tatt ut videre...

Hva er det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Finnes det noen instruktører i SATS sal her på forumet?

Jeg tenker på å bli instruktør i step

men det jeg lurer på er denne audition man ska på for å så bli tatt ut videre...

Hva er det??

Er ikke instruktør på sats, men tenker at dette er som ett slags "jobbintervju" der de ser hva du kan, bare her er det dine kunnskaper som instruktør og ikke karakterene dine fra ungdosskolen som teller.. =) Ta kontakt med sats og hør med de, enklere det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løve66

Du kan jo ta instruktørkurs, bl.a. Norges Idrettshøyskole tilbyr dette.

På mitt senter har de "opplæring" når nye, ufaglærte, instruktører begynner. Dvs. at de kjører gjennom timer rent praktisk en del ganger. Dette er da gjerne personer som har noe treningsfaglig bakgrunn, men ikke tatt formelt instruktørkurs. Hos oss har det også fungert slik at når de har manglet instruktører så har de spurt de som utpeker seg som "gode" i salen om de kunne tenke seg å være intstruktører.

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med treningssentre der du kunne tenke deg å jobbe. Det er ofte behov for nye instruktører + vikarer så det kan godt være at de trenger flere selv om de ikke har annonsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...