Gå til innhold

Jekyll og Klimt i Lillestrøm


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_AnnePanne_*
Skrevet

Lenge siden jeg har vært ute en fredag i Lillestrøm, men skal det i kveld. Det blir nok Jekyll & Hyde eller Klimt. men er det noe særlig folk her på fredagene. mener å huske at det ikke er spes mye uteliv i Lillestrøm denne dagen?

Har du noen erfaring med utelivet i Lillestrøm?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg liker meg godt på Klimt, nettopp pga det er ikke ofte mye folk der! Vi er en vennegjeng (som nærmer seg de 40!), som liker oss godt der. God service, uten å måtte stå i kø i baren eller få samtalen druknet i støy!

Skrevet

Har inntrykk av at det er mye folk på de stedene både fredag og lørdag jeg.

Skrevet
Har inntrykk av at det er mye folk på de stedene både fredag og lørdag jeg.

Jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...