Gjest Gjest_Truls_* Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Eg hadde nyttårsforsett i år og, når det gjeld røyking, men dessverre det ser ut at det ikkje blir realisert i år heller. Har det så travelt for tida, at eg nesten ikkje får tid til å jobbe, langt mindre tenkje på gode nyttårsforsett. Som godt vaksen har eg nemleg funne ut at det er på tide å begynne å røykje, og har eigenleg bestemt meg for det, sjølv om det er vondt og krev ein lang tilvenningsprosess. Det er vel ikkje kurs i slikt, men eg kan nok finne ein som kan lære meg og følgje meg opp. Og eg har mine grunnar til å røykje: - Det må jo vera noko fantastisk ved det, sidan så mange gjer det, trass i kostnaden og redusert helse. - Og så tøff eg kunne bli! Kanskje det er vegen å gå for å få magadrag på damene? - Folk som røykjer er så avslappa, hyggelege og koselege. - Eg likar tette, røykfulle rom, der er det jo atmosfære, og for ein stemning! - Har no i mange år lagt til sides pengar for å kjøpe røyk. Har dei på eit stort Norgesglas, men der berre aukar og aukar det. Det vil vera flott å sjå kor fort pengane kan minke i glaset! Har du andre gode grunnar som kan påskynde startprosessen hjå meg? Er det for seint å begynne i år? Må eg vente heilt til neste nyttår.
Kamikatze Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Det er jo digg med en sigg etter et ligg. Noe å tenke på når du er i fjøsen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå