nettslaven Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Har for tiden kontakt med en herlig jente tenner på å dominere meg online. Hun sier nå at for at det ikke skal bli for mye "gjentagelser" i sin måte å bruke meg på kunne hun trenge noen nye ideer..og dette er noe jeg har fått i oppgave å hjelpe henne med. Jeg må komme opp med noen ideer til henne innen 3 dager, og da fant jeg ut at jeg ville prøve å sppørre her. Alle ideer tas i mot med takk,, og grenser er til for å flyttes så kjør på med tips folkens ;-)
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har kanskje noen tanker på lur Hva er prøvd, og hvilke grenser har du? Bor du alene (med tanke på privatliv), fysisk helse, osv osv. Hvilke grenser har hun? Går det mest i fysisk eller psykisk domnans? Smerte, ydmykelse?
nettslaven Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Tja, hva er prøvd? Hittil har det dreid seg mest om chatting der jeg har blitt beordret til å bruke diverse "utstyr" under seansen. Hun kan f.eks plutselig bare skrive "klemmer på" og da er det på med brystklemmer til hun sier at de kan tas av igjen, også brukt klemmer andre steder på kroppen. Ellers så har det vært en del "selvspanking" der hun gir meg ordre om å rise meg selv med et visst antall slag, og uansett hvor hardt jeg selv syns jeg slår så kan hun finne på å gi meg beskjed om å slå hardere..ja jeg vet at for andre virker dette nok litt rart, men når man går inn i et slik forhold så utfører man ordrene som om hun skulle være til stede ;-) Hun bedriver også det hun kaller "analtrening", hun har sett seg ut en dildo som hun med tiden vil at jeg skal kunne ta der bak. Jeg vet ikke hva slags dildo dette dreier seg om, og det er en spenning som tenner meg litt må jeg si. Hun har sagt at når tiden er inne så vil hun sende den i posten til meg og den skal jeg visst pakke ut når vi er online så hun kan se min reaksjon ;-) Hun bruker egentlig både psykis og fysisk dominans i sine ordre, hun tenner voldsomt på følelsen av å ha slik "makt" selv om vi er på hver vår kant av landet. Og jeg må innrømme at hun gir ordre om ting som er ydmykende tenner meg voldsomt, kan jo ta et lite eksempel: en kveld vi chattet om alt og ingenting sa hun at jeg fikk ikke gå på do før hun ga tillatelse til det, jeg skulle drikke mest mulig, minst 1 liter. Etter at jeg hadde spurt pent om å få gå på do en 4-5 ganger fikk jeg ordre om å reise meg opp og se rett inn i kameraet, så sa hun at jeg skulle "se henne rett inn i øya" og tisse i buksa. Jeg fikk ikke lov til å gå skifte før vi var ferdige med chattingen.. Dette gjorde meg steinkåt :-) Når det gjelder grenser så er vel mine rimelig vidtstrekkende, men de går absolutt ved "scat", dyr og den slags. Hennes grenser utvider seg stadig ettersom hun blir tryggere på selv seg i den rollen hun har, merker at hun blir mer og mer "krevende" i sine ordre og ønsker. Den helsemessige siden er som for folk flest, midt på treet ;-) Når det gjelder det å kunne være privat så er det ikke noe problem, bor alene og rimelig øde så her er det muligheter for lek både ute og inne :-) Ser jo nå i ettertid at jeg nok skulle lagt ut litt mer opplysninger i mitt første innlegg, men håper det jeg har skrevet her kan være til hjelp ;-)
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 At hun er din horemamma og du er ute for å tjene penger til henne. Ta på sexy dameklær osv....
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Takker, lettere med mer info - "Gates of hell", kjent med det? Det havner inn under å ville ha kontroll over ereksjonsrefleksen. - Dere er allerede innom wet, et naturlig forslag blir da å drikke ting. Kan også overføres til sæd. - Analtreningen. Den kan gjøres offentlig, buttplugg på offenntlige transportmidler ol. - Finnes det egg el som kan brukes analt? Eventuelt feste på pungen el. Tenker det er noe du kan bruke, for så å slå på etter hennes ordre. Sms kan gjøre det enda mer offentlig - Dameundertøy, alltid en klassiker. - Is. Ganske ufarlig måte å påføre fysisk ubehag på. - Stearinvoks. Men dette kan jeg tenke meg ikke fungerer helt via nett. Er og mer risikabelt, test først på armer ol. - Ikke sesong for det nå, og det kan bli ganske ekstremt, men brennesler. Osv. Jeg er ikke så kreativ i dag merker jeg
nettslaven Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2009 Nei, ikke vært borti "gates of hell", høres spennende ut. Eneste "ereksjonskontroll" som er prøvd er at jeg mens den er slapp har bundet et snøre stramt rundt pungen og "rota", og når den da senere blir stiv så holder den seg slik en stund ;-) Jada, analtrening er det fullt mulig å utføre i offentlighet. Hun har truet med det, og hun vet at jeg har passende utstyr til å utføre det. Hun har allerede forsøkt såvidt å bruke sms i sin "behandling",, den gang gjaldt det bruk av brystklemmer. Når det gjelder stearin så er det fullt mulig selv over nett,har såvidt forsøkt det. Er jo litt begrenset hvor man kommer til når man skal gjøre det selv da men... Og å finne "viljestyrke" nok til å utføre det på seg selv er ikke vanskelig, hun truet rett og slett med null kontakt en måned. Har ikke forsøkt brennesle ennå nei, men høres både spennende og vondt ut ;-) Et par av dine forslag har hun faktisk brukt i en kombinasjon allerede: Hun ba meg kle meg i dameundertøy og finne frem 2 stk dildoer, en tynn og en litt tykkere. Så fikk jeg ordre om å putte den tynne opp bak og stille meg på kne og onanere og sikte inn "ladningen" på den tykkere dildoen.. Etterpå sa hun at jeg skulle stå på alle 4 med dildo i rompa og slikke den andre ren.. Hun tente nok veldig på denne situasjonen, uttrykket hun kom med etterpå var: "for en deilig liten kuksugende hore du er"... skal innrømme at denne situasjonen også tente meg noe fryktelig, så dette er nok noe hun kommer til å bruke igjen.. Hun var litt redd etterpå for at hun hadde gått for langt, men det sa jeg var ikke noe problem :-) Hun har ennå ikke beordret meg til drikke tiss ennå, men hun får jo oversendt ideen nå....har nemlig lovet henne å overbringe alle de ideer jeg får tak i uansett hva de går ut på......sikkert ikke særlig smart av meg ;-) Takk for innspill, også til ham som foreslo at hun skulle være min horemamma, ikke helt lett å sette ut i livet her ute i ødemarken men :-)
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 roooooooooooooooooooooooooooooooooooofl.
Væren_2 Skrevet 12. juni 2011 #8 Skrevet 12. juni 2011 Tja, hva er prøvd? Hittil har det dreid seg mest om chatting der jeg har blitt beordret til å bruke diverse "utstyr" under seansen. Hun kan f.eks plutselig bare skrive "klemmer på" og da er det på med brystklemmer til hun sier at de kan tas av igjen, også brukt klemmer andre steder på kroppen. Ellers så har det vært en del "selvspanking" der hun gir meg ordre om å rise meg selv med et visst antall slag, og uansett hvor hardt jeg selv syns jeg slår så kan hun finne på å gi meg beskjed om å slå hardere..ja jeg vet at for andre virker dette nok litt rart, men når man går inn i et slik forhold så utfører man ordrene som om hun skulle være til stede ;-) Hun bedriver også det hun kaller "analtrening", hun har sett seg ut en dildo som hun med tiden vil at jeg skal kunne ta der bak. Jeg vet ikke hva slags dildo dette dreier seg om, og det er en spenning som tenner meg litt må jeg si. Hun har sagt at når tiden er inne så vil hun sende den i posten til meg og den skal jeg visst pakke ut når vi er online så hun kan se min reaksjon ;-) Hun bruker egentlig både psykis og fysisk dominans i sine ordre, hun tenner voldsomt på følelsen av å ha slik "makt" selv om vi er på hver vår kant av landet. Og jeg må innrømme at hun gir ordre om ting som er ydmykende tenner meg voldsomt, kan jo ta et lite eksempel: en kveld vi chattet om alt og ingenting sa hun at jeg fikk ikke gå på do før hun ga tillatelse til det, jeg skulle drikke mest mulig, minst 1 liter. Etter at jeg hadde spurt pent om å få gå på do en 4-5 ganger fikk jeg ordre om å reise meg opp og se rett inn i kameraet, så sa hun at jeg skulle "se henne rett inn i øya" og tisse i buksa. Jeg fikk ikke lov til å gå skifte før vi var ferdige med chattingen.. Dette gjorde meg steinkåt :-) Når det gjelder grenser så er vel mine rimelig vidtstrekkende, men de går absolutt ved "scat", dyr og den slags. Hennes grenser utvider seg stadig ettersom hun blir tryggere på selv seg i den rollen hun har, merker at hun blir mer og mer "krevende" i sine ordre og ønsker. Den helsemessige siden er som for folk flest, midt på treet ;-) Når det gjelder det å kunne være privat så er det ikke noe problem, bor alene og rimelig øde så her er det muligheter for lek både ute og inne :-) Ser jo nå i ettertid at jeg nok skulle lagt ut litt mer opplysninger i mitt første innlegg, men håper det jeg har skrevet her kan være til hjelp ;-)
Væren_2 Skrevet 12. juni 2011 #9 Skrevet 12. juni 2011 (endret) liker ikke å bli dominert Endret 12. juni 2011 av Væren_2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå