Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Mange av dere har så gode råd, så derfor prøver jeg å skrive her. Jeg er midt på treet når det gjelder selvtillit. Når jeg ordner meg hjemme før en fest f.eks, så synes jeg at jeg ser ganske bra ut. Men med en gang jeg ankommer festen, så synes jeg at jeg er den styggeste i rommet. Helt forferdelig følelse, og jeg klarer ikke å være meg selv.. Flere som har det sånn? Hva kan jeg gjøre for å få et annet selvbilde?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Mange av dere har så gode råd, så derfor prøver jeg å skrive her. Jeg er midt på treet når det gjelder selvtillit. Når jeg ordner meg hjemme før en fest f.eks, så synes jeg at jeg ser ganske bra ut. Men med en gang jeg ankommer festen, så synes jeg at jeg er den styggeste i rommet. Helt forferdelig følelse, og jeg klarer ikke å være meg selv.. Flere som har det sånn? Hva kan jeg gjøre for å få et annet selvbilde? Eller bedre selvfølelse? http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=1795236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå