Gå til innhold

Kalaserier - stunder fra fjerde etasje


Kalas

Anbefalte innlegg

Hm, har ikke skrevet dagbok siden jeg gikk på ungdomsskolen. Skriver altfor lite om dagen, bruker for mye tid på andres skriverier - det være seg mellom permer, på nettet eller på jobb.

Anyway, har hatt en glimrende dag i dag. Opp i otta (til å være meg: kl. 10), trent litt, handlet. Laget og spist god middag med skinke, scampi m.m.

Er nå i bunnen av en flaske fransk hvitvin, og tipper jeg kommer til å sove godt. Prøver å ikke drikke så mye denne uken, og har lyktes overmåte bra - var kun ute en liten tur i uka, og hjemme før midnatt. Hurra for meg!

Det nye dataspillet mitt får hvile seg til i morgen. Da er jeg sikkert i god form til å løse intrikate gåter foran skjermen.

Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gah, fyllesjuk. Som jeg pleier å si: "mandagsfylla er undervurdert". Særlig om sommeren, da... Skal prøve å trene bort det verste etterpå.

Nå skal jeg ut og kjøpe et nytt Gameboy-spill, til tross for at vi akkurat har bestemt oss for å pusse opp stua. Det er kjedelig å bruke penger på maling og tapetlim!

Egentlig kunne jeg vel skrevet dagbok under både "graviditet" og "bryllup", men jeg får heller ta med det grøvste her i den generelle. Vi har prøvd i snart ett år nå, og etter sommer'n blir det videre utredning om ingenting skjer. Prøver å ikke tenke så mye på det, men... Nå tror jeg mensen er på vei denne måneden i hvert fall. Helt greit, egentlig - prøver å gå ned noen små kilo og da er det vel lurt å ikke være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...