Haris Pilton Skrevet 29. januar 2009 #1 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har sett at det er masse artikler om Ari i det siste, men har ikke giddet å lese dem fordi jeg i utgangspunktet ikke synes Ari er så spennende. Men jeg lurer jo litt nå likevel, og har ikke klart å tyde det utfra overskiftene. Kan noen forklare meg i en setning eller to hvorfor alle snakker om ham for tiden?
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Behn har i noen medier (NRK/SVT/Dagbladet) "gått i strupen" på noen av de som har kritisert han og Märtha. Dette har særlig gått utover forfatter Erlend Loe, eks. hoffsjef Carl Erik Grimstad og språkforsker Finn-Erik Vinje. Behn skal lansere ny bok og noen mener hans utfall er planlagt for å selge flere bøker.
Gjest Velger å ikke logge inn på dette Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Dette har vært diskutert opp og ned i mente i de siste ukene her, med linker til de aktuelle utfallene hans osv.... Om det er Hoffet som har kontaktet KG eller hva det er for noe, vet jeg ikke, uansett fant KG det for godt å sensurere en haug med innlegg igår, etter at de hadde lagt inne urørt en god stund - og jeg anbefaler derfor at man ikke snakker om dette mer, for da risikerer man kanskje å bli kastet ut av forumet, og ikke bare sensurert!! Kanskje noen kan finne ut som det er andre forum på nettet hvor det går an å snakke om alt - fra alle mulige vinklinger, og ikke bare den politisk korrekte vinklingen - da kan vi jo bruke det forumet istedenfor?? KG sensurerer oftere og oftere, mer og mer - ytringsfrihet er kjært for mange, og så lenge man forholder seg til virkeligheten og ikke lager skvalder av det - ser jeg sensuren som et stort problem. TIPS TIL ANDRE FORUM????
Gjest Gjest_Kinna_* Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Dette har vært diskutert opp og ned i mente i de siste ukene her, med linker til de aktuelle utfallene hans osv.... Om det er Hoffet som har kontaktet KG eller hva det er for noe, vet jeg ikke, uansett fant KG det for godt å sensurere en haug med innlegg igår, etter at de hadde lagt inne urørt en god stund - og jeg anbefaler derfor at man ikke snakker om dette mer, for da risikerer man kanskje å bli kastet ut av forumet, og ikke bare sensurert!! Kanskje noen kan finne ut som det er andre forum på nettet hvor det går an å snakke om alt - fra alle mulige vinklinger, og ikke bare den politisk korrekte vinklingen - da kan vi jo bruke det forumet istedenfor?? KG sensurerer oftere og oftere, mer og mer - ytringsfrihet er kjært for mange, og så lenge man forholder seg til virkeligheten og ikke lager skvalder av det - ser jeg sensuren som et stort problem. TIPS TIL ANDRE FORUM???? Det er skandale at disse innleggene er blitt slettet ... kanskje de var redde for at de var de neste som ble hengt ut offentlig av Ari Behn. Han går jo til angrep på alle som stiller kritiske til hans oppførsel. Dette er et grovt overtramp og fører til at folk ikke gidder diskutere her lenger.
Gjest Fast bruker men gjest nå Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Tenk så gøy da... Ari Behn på Grosvold og Skavlan hvor han forteller om sin personlige vendetta mot KG. :gjeiper: Det hadde vært morsomt å høre hva slags rare setninger han hadde laget om oss her.
MarianneE Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Tenk så gøy da... Ari Behn på Grosvold og Skavlan hvor han forteller om sin personlige vendetta mot KG. :gjeiper: Det hadde vært morsomt å høre hva slags rare setninger han hadde laget om oss her.
Gjest gemen Skrevet 30. januar 2009 #7 Skrevet 30. januar 2009 Ari må gjerne uttale seg om både dette og hint han, og han må gjerne forsvare sin familie osv. Men det er vel mer måten han gjør det på som jeg reagerer på, det blir rett og slett for komisk og dumt og det gir ikke meg noe lyst til å lese det han skriver. Det er utrolig underholdende da, er like spent hver gang han uttaler seg med tanke på om han kommer med noen nye bevingede ord og uttrykk som vi den gemene hop eller middelklassen er for lite dannet til å forstå.
Gjest Fast bruker men gjest nå Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 ...jeg tenker på hun pressetalskvinnen hans jeg. Hun Inez. Hun er sambo med Morten Harket og jobber for Ari Behn. Tenk alt det rare hun hører da....
Bernina Skrevet 30. januar 2009 #9 Skrevet 30. januar 2009 ...jeg tenker på hun pressetalskvinnen hans jeg. Hun Inez. Hun er sambo med Morten Harket og jobber for Ari Behn. Tenk alt det rare hun hører da.... Det er kanskje en fordel å være samboer med Morten Harket når man jobber for Ari Behn....?
Gjest Gjest_ARIEL_* Skrevet 30. januar 2009 #10 Skrevet 30. januar 2009 Det er skandale at disse innleggene er blitt slettet ... kanskje de var redde for at de var de neste som ble hengt ut offentlig av Ari Behn. Han går jo til angrep på alle som stiller kritiske til hans oppførsel. Dette er et grovt overtramp og fører til at folk ikke gidder diskutere her lenger. SÅ ENIG SÅ ENIG!!! kg UTVISER EN FEIG OG INTOLERANT HOLDNING, NÅR DE STILLER SEG OVER INNLEGG MED EGENTLIG GANSKE USKYLDIG INNHOLD, OG SENSURERER ETTER SINE EGEN ( ELLER HOFFETS?? ) HOLDNINGER. HADDE DET VÆRT SKREVET NOE SLEMT ELLER HADDE INNHOLDET VÆRT OM BARNA HANS HADDE DET VÆRT FORSTÅELIG, MEN AT KG ER FREKK NOK TIL Å SENSURERE BORT INNLEGG, SELV OM DE HAR EN LETT IRONISK TONE I SEG, FORDI DE KANSKJE IKKE ER POLITISKE KORREKT NOK, ER EN SKAM. FOR ØVRIG, VAR DET JEG SOM SKREV DEN IRONISKE HISTORIEN. DEN VAR BASERT PÅ ALT VI VET FRA FØR AV, OG OM KG HAR ET PROBLEM MED ARI'S EGEN ORD, FÅR DERE JO KANSKJE SENSURERE HAN OGSÅ!! ( good luck! ) FOR ØVRIG, JEG STÅR FOR HVA JEG SKRVER OG SIER, OG SENDTE DET TIL ARI SELV, UNDER FULLT NAVN. HAR IKKE FÅTT NOE SVAR, MEN FORTALTE HAM AT DET IKKE VAR VONDT MENT, MEN MENT SOM ET IRONISK SIDEBLIKK PÅ HVORDAN DET HELE SER UT FRA UTSIDEN AV GULLBURET! HILSEN ARIEL (som regner med at sensuren også tar dette innlegget! ) ps!! OM KG ikke setter pris på at mennesker bruker tid og energi her inne til å faktisk fylle opp forumet med meninger og inntrykk, og på den måten sørger for at KG er liv laga - foreslår jeg at vi alle ser oss om etter et nytt tilholdssted hvor vi kan få være oss selv - politisk korrekt eller ikke!?!!
Gjest sympati Skrevet 30. januar 2009 #11 Skrevet 30. januar 2009 ...jeg tenker på hun pressetalskvinnen hans jeg. Hun Inez. Hun er sambo med Morten Harket og jobber for Ari Behn. Tenk alt det rare hun hører da.... Herlighet, stakkars jente.
Gjest Bellibutton Skrevet 31. januar 2009 #12 Skrevet 31. januar 2009 VG.no har i dag alle Grimstads kronikker lagt ut her, så kan man jo selv gjøre seg opp en mening om hvorvidt det er sant at Grimstad sier ting som kan oppfattes så støtende at det er riktig å gå ut slik Ari Behn har gjort. Jeg har lest en del av kronikkene og jeg forstår ærlig talt ikke hva det er Ari Behn maser om.
Gjest Gjest_Malin_* Skrevet 31. januar 2009 #13 Skrevet 31. januar 2009 Den personen som faktisk har vært litt frekk mot Ari Behn er jo Anne Kat Hærland, men henne sier han ikke et pip om.... Hvordan Ari får disse kronikkene fra Grimstad til å være "teppebombing" er for meg en gåte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå