Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, ja det blir ikke bedre.... :fnise:

Det kan jeg skrive under på, her jeg sitter med dempet belysningen og en liten en som forhåpentligvis sover for natten på sofaen og er ferdig med å kaste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt var akkurat slik du beskriver - bæsj ved hvert måltid i starten, men så etter hvert ble det sjeldnere og i blant må han jobbe litt for å få det ut. Nå er det ca 1-3 store ladninger i døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det blir ikke bedre.... :fnise:

Nei det blir vel ikke det :fnise:

Det kan jeg skrive under på, her jeg sitter med dempet belysningen og en liten en som forhåpentligvis sover for natten på sofaen og er ferdig med å kaste opp.

Kan tenke meg det blir noen slike kvelder her i heimen også da, alt for at de små skal ha det fint ;)

Lillegutt var akkurat slik du beskriver - bæsj ved hvert måltid i starten, men så etter hvert ble det sjeldnere og i blant må han jobbe litt for å få det ut. Nå er det ca 1-3 store ladninger i døgnet.

Så godt å høre, da er det helt sikkert helt normalt :) Ikke lett å vite hva som er normalt og man blir jo helt sprø når ting forandrer seg :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare venn deg til det. Det beste rådet jeg kan gi deg, er at når noe begynner å virke som om det er regelmessig og fungerer, så endrer det seg.... :ler:

Ta dagene som de kommer, senk skuldrene og nyt. Og bekymringene kan komme når de hylgriner uten grunn, eller når de får skikkelig feber. Men, de er laget for å kunne vare i maaaaaange år :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare venn deg til det. Det beste rådet jeg kan gi deg, er at når noe begynner å virke som om det er regelmessig og fungerer, så endrer det seg.... :ler:

Ta dagene som de kommer, senk skuldrene og nyt. Og bekymringene kan komme når de hylgriner uten grunn, eller når de får skikkelig feber. Men, de er laget for å kunne vare i maaaaaange år :strix:

Ja det er vel bare å venne seg til at ting forandrer seg :fnise:

Han gråter jo ikke, han bare grynter, så vondt har han jo ikke... men blir jo helt tussete ;) Heldigvis er de laget for å vare i mage år, mange år med glede, sorger og nyyytelse :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:

:hjerte::strix:

Deilig og rolig start på dagen i dag :) Lille M sovnet igjen etter morgenmatingen, så da sov vi til elleve :strix: Da var det klart for ny mating og så bading :) Han har ikke vært så glad i å bade, men i dag var det ikke noe skrik, bare en veldig fornøyd gutt :hjerte:

Håper det holder seg sånn og jeg gleder meg til jeg også kan bade, så jeg kan ta han med meg i badekaret :)

Vært en liten tur ute i solen i dag og lillegutt har vært på sin første trilletur uten mamma... Svigermor og en venninne av henne var ute å gikk tur, så da tok de han med seg slik at jeg fikk ordnet litt her hjemme, deilig :) Så nå står han ute på verandaen i solen og sover fremdeles :) I kveld får jeg besøk av noen kollegaer, koselig å vise frem lille M :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det høres fantastisk ut!!!! Så heldig du er - og så heldig lille M er som har en sånn flink mamma! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres koselig ut :rodmer:

Gutten deres er jo faktisk ikke mye yngre enn vår, men innbiller meg at vår er så stor, helt til jeg leser her og kommer på at han ikke er så mange uker akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det høres fantastisk ut!!!! Så heldig du er - og så heldig lille M er som har en sånn flink mamma! :)

Ja det er fantastisk! Bare koser oss og er heldige som har hverandre lille M og jeg ;):fnise:

Det høres koselig ut :rodmer:

Gutten deres er jo faktisk ikke mye yngre enn vår, men innbiller meg at vår er så stor, helt til jeg leser her og kommer på at han ikke er så mange uker akkurat :fnise:

Veldig koselige dager ja :hjerte:

Nei det er ikke mange ukene mellom gutta, så blir moro å følge med på utviklingen dems ;)

Nydelig vær her om dagen :sol:

Lille M sov ute på verandaen i mange timer på onsdag og i går var vi ute å gikk tur sammen med en venninne og datteren hennes :) Lille M sov da fra halv elleve til halv tre, så sov seg gjennom hele daten og våknet ikke før vi var hjemme igjen :fnise:

I dag skal vi på besøk til jobben min, det blir koselig :) Er mange små og stor som gleder seg til å se han ;) Så da får jeg sette opp dampen slik at vi rekker det...ting tar litt lengre tid om dagen :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man er plutselig ikke så effektiv lengre nei :) Så deilig at han har så godt sovehjerte da :) Og du er i form igjen etter fødselen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man er plutselig ikke så effektiv lengre nei :) Så deilig at han har så godt sovehjerte da :) Og du er i form igjen etter fødselen eller?

Nei ting tar liksom litt lengre tid om dagen og kan jo ikke dra i vei før jeg vet at han er skikkelig mett....

Veldig deilig at han er glad i å sove, så håper det fortsetter :) Er vel kun våken et par timer om dagen føler jeg....men sånn er det jo i starten ;)

Jeg er i veldig fin form og kiloene renner av ;) Gikk opp ca 20 kg faktisk, og nå gjenstår det kun noen kilo...hadde faktisk på meg favorittbuksen min i går, satt jo litt strammere rundt livet da...men fikk i allefall igjen knappen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grønne bananer gir treg mage, men godt modne bananer virker motsatt...

Jeg fikk og på meg klærne mine etter et par uker med første... Nå derimot gikk det litt lenger tid og magen er fortsatt ikke borte.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at formen er så fin da :) Og nå er det jo vår og deilig vær ute også. Ofte tenkt på det at vårbarn må være deilig :fnise: Hadde jo "planlagt" at de to første skulle være vårbarn jeg, men de er jo født i september og november :gjeiper: Pleier å le litt av dem som sier at jeg "skal ha barn i januar, for staaaaakkars dem som er født i desember, det er jo nesten barnemishandling".... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så teit når folk sier sånn angelou! Det viktigste er da at det i det hele tatt blir barn, ikke når på året de er født..

Så fint at formen er bra Lucky, og at lille M har godt sovehjerte. :hjerte:

Håper han lukker opp øya litt for de på jobben da. :ler:

Min FrkTorres var sånn som baby, hun sov hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grønne bananer gir treg mage, men godt modne bananer virker motsatt...

Ikke helt riktig for alle... Frøkna her reagerer på godt modne bananer også. Noen mener det er frøene i midten som er det som gir hard mage. Jeg kan hvertfall ikke gi henne noen form for banan, for da kan vi ha forstoppelse i flere dager.

Jeg er en barnemishandler :roll:

Frøkna her er født i desember, jeg burde kanskje ha tatt abort?? :klaske:

Jeg blir innmari oppgitt av slike uttalelser... Hva er det med folk? Tenker de ikke på at unger også kan høre det?? Beklager, men idioter!

Så kjekt at lille M har godt sovehjerte! Det er gull verdt! :hjerte:

:tommelsmil: for avrente kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at det er helt idiotisk med slike kommentarer, men det er klart, hvis du har to barn som begge har blitt til første måneden du prøver, og du aldri har opplevd å miste - ja, da er det vel kanskje slik at man tror at det er slik verden er? Ikke vet jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig at det er helt idiotisk med slike kommentarer, men det er klart, hvis du har to barn som begge har blitt til første måneden du prøver, og du aldri har opplevd å miste - ja, da er det vel kanskje slik at man tror at det er slik verden er? Ikke vet jeg....

Vel, man kan vel kanskje bare si de er heldige som aldri har møtt motgang her i livet, for det er vel det det handler om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...