Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at alt går så fint! Merker at du kommer til å måtte fungere som guru når lillemakrell kommer! :fnise: Ser definitivt logikken i å la han få mat når han vil ha det i stedet for å vekke om natten! Må være bedre for alle! :Nikke:

Kos deg videre - og det er ikke noe stress med oppdateringene altså, selv om det er kjempetrivelig å lese! Maser ikke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å lese om dagene i Lucky-heimen, og jeg gleder meg bare mer til å hilse på frøkena i magen når jeg leser her.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir jo nesten verpesyk av å lese her inne... :fnise:

Berre nesten? :sjenert:

Så herlig at du nyt dagane. Det er så velfortjent! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berre nesten? :sjenert:

Så herlig at du nyt dagane. Det er så velfortjent! :strix:

Er di i prøvinga igjen? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, lille M. er bare helt fantastisk! Har smasket litt på han i dag!! :rodmer:

Jammen fikk ikke tante mange smil og lyder av det lille vidunderet!!

Han er så tilfreds og rolig! Nydelig, rett og slett! Gleder meg sånn til å følge han fremover! Er rett og slett litt forelsket..... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt en av de koseligste dagbøkene på KG for tiden :rodmer:

:klemmer:

Så bra at alt går så fint! Merker at du kommer til å måtte fungere som guru når lillemakrell kommer! :fnise: Ser definitivt logikken i å la han få mat når han vil ha det i stedet for å vekke om natten! Må være bedre for alle! :Nikke:

Kos deg videre - og det er ikke noe stress med oppdateringene altså, selv om det er kjempetrivelig å lese! Maser ikke! ;)

Må jo være det beste for alle når man kan slippe å vekke dem og la dem styre matinntaket selv :Nikke: Men om han ikke hadde lagt på seg tilfredsstillende, så måtte jeg ha begynt å vekke han... godt å slippe!

Er jo veldig koselig å oppdatere her da, men ikke så mye tid lenger :sjenert: Men blir nok bedre når besøk og sånt avtar litt :fnise:

Herlig å lese om dagene i Lucky-heimen, og jeg gleder meg bare mer til å hilse på frøkena i magen når jeg leser her.

:klem:

Ja det er bare å glede seg vennen, det er helt herlig :hjerte:

Man blir jo nesten verpesyk av å lese her inne... :fnise:

:klem:

You go girl! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre nesten? :sjenert:

Så herlig at du nyt dagane. Det er så velfortjent! :strix:

Begynt å tenke på nr 2?

Noe som er jobbet så lenge med, må jo bare nytes til det fulle :hjerte:

:hjerte:

:hjerte::klemmer:

Er di i prøvinga igjen? :lur:

Ja, er den det?

Å, lille M. er bare helt fantastisk! Har smasket litt på han i dag!! :rodmer:

Jammen fikk ikke tante mange smil og lyder av det lille vidunderet!!

Han er så tilfreds og rolig! Nydelig, rett og slett! Gleder meg sånn til å følge han fremover! Er rett og slett litt forelsket..... :rodmer:

Ja i går fikk du jammen servert mange gode smil :hjerte:

Glad i tanta si han ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en fin natt, deilig :)

Fått vært en liten tur på butikken å handlet litt og innom å byttet noen klær lille M har fått :) Blir litt bytting, men bedre det enn at han har klær jeg ikke vil bruke på han ;) Er jo såå mye fint, så han mangler ikke akkurat klær :sjenert::fnise:

Han har de siste dagene vært litt plaget med å ikke få bæsje...det kommer, men han må jobbe mer med å få det ut enn han pleier :sukk: Gråter ikke, men presser veldig lenge før det kommer noe stakkar og helst kommer det på stellebordet... Prøver å tenke på om det er noe jeg har spist, men vet ikke... Kan bananer gi han tregere mage? Eller er det vanlig at de bæsjer sjeldnere og mer når de blir større? :klø:

Nå får han besøk av et par tanter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å lese om dagene med baby :) Han høres jo virkelig ut som er prakteksemplar da :)

Ja jeg synes jo han er veldig grei da, kunne nesten ikke bedt om en snillere tass ;) Så får bare nyte det mens det varer :fnise:

Veldig koselig lesestoff dette ja! Det høres nydelig ut...*glede seg*

Bare å glede seg, det er helt herlig :hjerte:

Gleder meg også når jeg leser her. :rodmer:

Ja det er bare å glede seg :Nikke: Setter virkelig pris på dette mirakelet når man har ventet så lenge som vi har :hjerte:

Banan vet jeg kan gjøre magen litt hard og treg. Blåbær gjør kanskje susen?

Ok, da får jeg holde meg unna bananer en stund for å se om det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Whaaaaat???? Har han kommet????? And I missed it:(

To uker uten kg var alt for mye og jeg har jo ramla helt av lasset:(

Gratulerer så myemyemye<3

Huff, skammer meg her:( Har ikke fått det med meg på fb engang!! Skulle tro j har kobla ut både øyne og hjerne..!!

Gigaklemmer til dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banan vet jeg kan gjøre magen litt hard og treg. Blåbær gjør kanskje susen?

Blåbær er også stoppende ;)

Her reagerer tøtta kraftig på banan, husker ikke om hun gjorde det da jeg fullammet, men jeg gir henne ingen banan nå før hun blir større.

Når det gjelder bæsjinga.. Du vet det sikkert, men jeg vil bare nevne det i tilfelle.. Syklebevegelser hjelper igang systemet, og det å presse føttene forsiktig opp mot magen (vær forsiktig med hoftene) eller massere magen i runde bevegelser.

Unger har ulik avføringsfrekvens (sliter med lite søvn her så i mangel av bedre ord), noen kan gå opptil en uke, andre bæsjer x antall ganger i løpet av et døgn.. Frøkna her bæsjet hver dag, omtrent en gang om dagen. Så du må bare finne ut hva som er normalt for din.

Det er svært sjelden at babyer som får mm blir forstoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaaat???? Har han kommet????? And I missed it:(

To uker uten kg var alt for mye og jeg har jo ramla helt av lasset:(

Gratulerer så myemyemye<3

Huff, skammer meg her:( Har ikke fått det med meg på fb engang!! Skulle tro j har kobla ut både øyne og hjerne..!!

Gigaklemmer til dere!!!!

Tusen takk :klemmer:

Kan jo ikke ha kg pause vet du :fnise:

Det er så koselig å lese her hos deg :rodmer:

Takk :) Krysser fingerne for at dere får oppleve slike herlige dager snart dere også :klemmer:

Blåbær er også stoppende ;)

Her reagerer tøtta kraftig på banan, husker ikke om hun gjorde det da jeg fullammet, men jeg gir henne ingen banan nå før hun blir større.

Når det gjelder bæsjinga.. Du vet det sikkert, men jeg vil bare nevne det i tilfelle.. Syklebevegelser hjelper igang systemet, og det å presse føttene forsiktig opp mot magen (vær forsiktig med hoftene) eller massere magen i runde bevegelser.

Unger har ulik avføringsfrekvens (sliter med lite søvn her så i mangel av bedre ord), noen kan gå opptil en uke, andre bæsjer x antall ganger i løpet av et døgn.. Frøkna her bæsjet hver dag, omtrent en gang om dagen. Så du må bare finne ut hva som er normalt for din.

Det er svært sjelden at babyer som får mm blir forstoppet.

Da skal jeg holde meg unna banan fremover :Nikke: Veldig enkelt når man er litt småsulten og ikke har tid til å lage noe mat...men da får jeg finne noe annet ;)

Han bæsjer flere ganger om dagen, men virker som om han må jobbe mer nå enn tidligere for å få det ut... Kan jo være det at magen jobber med å stabilisere antall avføringer også :vetikke: I førsten bæsjet han jo hver gang han spiste...

Man kan bli sprø av alt man skal gå å bekymre seg for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...