Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi får ta en kaffe eller noe en dag, så finner vi jo ut av det :fnise: Det hadde vært koselig da. Hehe, og ikkeminst veldig stas å smugkikke litt på lille vidunderet ditt. Tenk at han endelig er her!

Ja det kan vi gjøre :) Har jo fri lenge jeg nå ;)

Åh! Så herlig!!! :strix:

Ja helt fantastisk!

Høres ut som supre dager. Gleder meg til babytid igjen :)

Ja det er en nydelig tid som bare må nytes :strix:

Gjett om jeg gjør :Nikke:

Skjønner jeg godt :) Kommer til å bli en super mamma :strix:

Bloggen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese om dagene deres - synes du er flink som har vært ute på så mye allerede - jeg har først kommet i gang nå.

Ikke vært på første kjøretur alene en gang vi... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede vært på bloggen ;)

:strix:

Så koselig å lese om dagene deres - synes du er flink som har vært ute på så mye allerede - jeg har først kommet i gang nå.

Ikke vært på første kjøretur alene en gang vi... :sjenert:

Ja det er deilige dager :)

Var på vår første kjøretur alene på fredag vi...måtte tilbake på sykehuset for følingprøven og mannen jobbet, så da var det bare å hive seg ut i det ;) Litt skummelt, men man må jo bare prøve seg frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare innom å si gratulere med babyen. Og det må jo være helt fantastisk etter å ha venta så lenge.

Blir litt ekstra glad inni meg når noen har venta så lenge endelig får sin lille, men blir jo selvfølgelig glad når andre får og.

Håper tiden fremover nå bare blir fylt med lykke og fantastiske opplevelser som en familie :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby er jo over 1 uke allerede ;)

Høres ut som det går veldig bra i Luckyheimen, og godt er det!

Mye nytt blir det jo.. ;)

ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir heilt rørt berre av tanken på korleis du har det og kor fin familie den heldige guten har komme til. Han er virkelig etterlengta, og det er så godt å lesa at du kosar deg så mykje allerede. Og det blir betre og betre etter kvart som de blir endå betre kjent! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg sånn til det er min tur om ikke så lenge :hjerte:

Ja det er bare å glede seg, det er helt fantastisk :hjerte:

Høres ut som om du nyter dagene. Kos deg i sola! :klemmer:

Ja de må jo bare nytes, endelig er lille mirakel her ;)

Heeelt herlig å lese her inne :hjerte:

Fortsett å nyte dagene og lillegutt :klem:

Takk snuppa, de nytes til det fulle :klemmer:

Ville bare innom å si gratulere med babyen. Og det må jo være helt fantastisk etter å ha venta så lenge.

Blir litt ekstra glad inni meg når noen har venta så lenge endelig får sin lille, men blir jo selvfølgelig glad når andre får og.

Håper tiden fremover nå bare blir fylt med lykke og fantastiske opplevelser som en familie :kgbaby:

Tusen takk :) Klart det er stas når vi endelig er i mål med prosjektet vårt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig lesning her inne, høres ut som dere koser dere maks alle sammen :hjerte:

Ja nå bare koser vi oss :)

Baby er jo over 1 uke allerede ;)

Høres ut som det går veldig bra i Luckyheimen, og godt er det!

Mye nytt blir det jo.. ;)

ha en super dag!

Ja tenk, nå er han snart to uker :hjerte: Bare å glede seg!

Eg blir heilt rørt berre av tanken på korleis du har det og kor fin familie den heldige guten har komme til. Han er virkelig etterlengta, og det er så godt å lesa at du kosar deg så mykje allerede. Og det blir betre og betre etter kvart som de blir endå betre kjent! :hjerte:

Ja det er helt herlig :hjerte: Må jo bare nyte og kose oss med han nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja bare koser oss, så blir lite kg tid :sjenert:

Det gjør du rett i! Kos dere, og selv om jeg veldig gjerne vil høre om dagene deres forstår jeg veldig godt prioriteringen! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missiw og Mayami :fnise: Skal prøve å bli flinkere til å oppdatere litt :sjenert:

Tenk i morgen er lillegutt to uker :hjerte: Synes tiden går fort, men føler også at han har vært her en stund ;)

Mye besøk om dagene, mange som vil hilse på lille mirakelet vårt :) Veldig koselig det og han har fått mange flotte gaver, heldig han!

Ellers var helsesøster her på hjemmebesøk på torsdag og lille M hadde lagt på seg 300 gram på en uke, så hun var veldig fornøyd ;) Så da var det bare å fortsette slik vi har gjort ved at han får mat når han vil og vi slipper å vekke han for at han skal spise.

Han er stort sett veldig grei og sover, spiser og er mer og mer våken :) Om natten våkner han ca en gang og spiser før han sovner igjen, deilig :) Så håper han fortsetter sånn...

Bare koser oss fremdeles og nyter hvert sekund av den lille herligheten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...